قسمت 62: AMA | هوس پروتئین، ورزش و قند


https://www.youtube.com/watch?v=QD1obcHzcds

خلاصه قسمت

در این قسمت، دکتر ویکهام سیموندز و میشل کندی، NP-C، در مورد نقش رژیم غذایی، به ویژه پروتئین، در کاهش وزن، و همچنین راه های دیگر ورزش برای ایجاد یک رویکرد کاهش وزن کامل و نحوه مقابله با هوس های قندی بحث کنید.

برترین ها

  • بخش اصلی کاهش وزن رژیم غذایی شماست.
    – [Dr. Wickham Simonds]
  • قرار نیست با ورزش وزن کم کنید.
    – [Michelle Kennedy, NP-C]
  • “هوس کردن ویژگی بارز اعتیاد است.”
    – [Dr. Wickham Simonds]

نکات برجسته اپیزود

  • [02:15] آیا بهتر است وعده های غذایی کوچک و منظم تر بخورم یا باید روزانه سه وعده غذا بخورم؟
  • [06:55] بهترین ورزش ها برای کاهش وزن چیست؟
  • [12:23] آیا میله های جایگزین غذا می توانند به کاهش وزن من کمک کنند و برای چند وعده می توانم از آنها استفاده کنم؟
  • [16:42] بیشتر تکان ها باعث شده من احساس نفخ کنم. آیا به دلیل نوع پروتئین موجود است؟
  • [20:08] وقتی قند را از رژیم غذایی ام حذف می کنم، تمام چیزی است که به آن فکر می کنم و در نهایت به خوردن غذاهای ناسالم می پردازم. برای کمک به آن هوس چه کاری می توانم انجام دهم؟
  • [25:41] به عنوان متخصص در این زمینه، بهترین نکات کاهش وزن شما چیست؟
  • [28:00] چه چیزی باعث میل به شکر در شب می شود؟ تمام روز خوبم شب مشکل است. شکلات لیلی گاهی اوقات خسته کننده می شود.
  • [29:35] من در مورد اریتریتول شنیده ام که با سکته مغزی و حمله قلبی مرتبط است. آیا باید استفاده از آن را متوقف کنم؟

یادداشت های قسمت

آیا بهتر است وعده های غذایی کوچک و منظم تر بخورم یا باید به خوردن سه وعده غذایی در روز پایبند باشم؟

اینکه چند وقت یکبار غذا بخورید بستگی به این دارد که چه چیزی برای شما مفید است. با این حال، خوردن اغلب خسته کننده می شود. اگر هیچ بیماری شما را به وعده های غذایی کوچکتر محدود نمی کند، ابتدا وعده های غذایی قابل توجه تری را امتحان کنید تا ببینید آیا برای شما مفید است یا خیر.

همچنین فقط زمانی که گرسنه هستید غذا بخورید. و هنگامی که غذا می خورید، 30 گرم پروتئین حیوانی در وعده غذایی شما به سوزاندن کالری از طریق سنتز پروتئین کمک می کند. این مقدار پروتئین باعث افزایش احساس سیری در ساعات طولانی تری می شود.

بهترین ورزش ها برای کاهش وزن چیست؟

رژیم غذایی راه اصلی کاهش وزن است. تغذیه بسیار زیاد است، به خصوص کیفیت، نه فقط کمیت. ورزش به افزایش سلامت روان، قدرت بدنی، آمادگی قلبی عروقی و تراکم استخوان کمک می کند. ورزش کردن به دلایل دیگر ضروری است زیرا داشتن انتظارات کاهش وزن از ورزش ممکن است شما را در معرض شکست قرار دهد.

علاوه بر این، ورزش های شدید تشویق نمی شوند زیرا می توانند باعث آسیب شوند یا تولید کورتیزول را افزایش دهند که کاهش وزن را کاهش می دهد. ورزش با شدت کم تا متوسط ​​مانند پیاده روی خوب است. از سوی دیگر، وزنه‌برداری برای جلوگیری از افزایش وزن بهتر است، اما ممکن است برای هدف قرار دادن گروه‌های عضلانی بزرگ برای افزایش میزان متابولیسم همراه با استراتژی‌های مختلف کاهش وزن استفاده شود. استفاده از وزنه ها نیز اختیاری است. تمرینات می تواند شامل وزن بدن باشد.

توجه به این نکته ضروری است که افرادی که اضافه وزن دارند، فشار روی مفاصل خود را هنگام ورزش افزایش می دهند و احتمال آسیب را افزایش می دهند.

آیا میله های جایگزین غذا می توانند به کاهش وزن من کمک کنند و برای چند وعده می توانم از آنها استفاده کنم؟

شیک های جایگزین وعده غذایی ترجیح داده می شوند زیرا پروتئین بیشتری و قند و کالری کمتری نسبت به میله ها ارائه می دهند. میله ها اغلب حاوی قند بیشتری هستند تا خوش طعم شوند. بنابراین، آنها به عنوان یک میان وعده بین وعده های غذایی طولانی بهتر هستند تا جایگزینی برای یک وعده غذایی.

برخی از مردم ترجیح می دهند که از یک بار احساس جویدن داشته باشند تا اینکه یک شیک بنوشند. برای افرادی مانند این، داشتن یک نوع پروتئین جویدنی با شیک کمک می کند. از آنجایی که نوارهای پروتئینی به تنهایی اغلب تا 30 گرم پروتئین ندارند، آنها را با غذاهای دیگری مانند ماست یونانی ترکیب کنید.

بیشتر تکان ها باعث شده من احساس نفخ کنم. آیا به دلیل نوع پروتئین موجود است؟

ممکن است برخی از محتویات لرزش های از پیش ساخته شده را تحمل نکنید. به عنوان مثال، شیر گاوها عمدتا حاوی نوعی کازئین است که روده ما به خوبی آن را هضم نمی کند. بنابراین، به جای آن، ایزوله های آب پنیر را امتحان کنید، که هیچ کازئینی ندارند، بنابراین این یک جایگزین خوب است.

برای افرادی که می‌خواهند شیک‌های پروتئینی درست کنند، به یاد داشته باشید که شیر معمولی بدون در نظر گرفتن برچسب یا توضیحات، قند بالایی دارد. از این رو مخلوط کردن پودر پروتئین با شیر معمولی قند و کربوهیدرات بیشتری نسبت به آب، ماست یونانی ساده یا شیر بادام شیرین می دهد.

اگر ایزوله آب پنیر کار نکند، پروتئین گیاهی می تواند جایگزین باشد. با این حال، پروتئین گیاهی اغلب ناقص است و بنابراین باید ترکیب شود.

وقتی قند را از رژیم غذایی خود حذف می کنم، تمام آن چیزی است که به آن فکر می کنم، و در نهایت، در نهایت به خوردن غذاهای ناسالم می پردازم، چه کاری می توانم برای رفع این هوس انجام دهم؟

شکر روی مرکز اعتیاد به هروئین در مغز اثر می‌گذارد و مانند ترک مواد افیونی، ولع غذا دو تا سه روز طول می‌کشد. ما به بیمارانی که با هوس قند دست و پنجه نرم می‌کنند، دارو ارائه می‌کنیم که اگر دوباره به آن برنگردند، از بین می‌روند.

بر این اساس، افرادی که از ولع قند بهبود می یابند، باید درمان خود را با پرهیز کامل از شکر پیگیری کنند. اکنون نتایج نشان می دهد که شکر تصفیه شده سلامت شما را از بین می برد و اجتناب از آن به طور کامل قابل دستیابی است.

استراتژی دیگر اجتناب از محرک است، اقداماتی را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که مجبور نیستید با مواد قندی موجود در محیط خود مقابله کنید. در عوض، جایگزین‌های سالمی مانند پروتئین، ورزش یا سایر فعالیت‌های بدنی داشته باشید که به شما احساس خوبی می‌دهد.

به عنوان متخصص در این زمینه، بهترین نکات کاهش وزن شما چیست؟

اول اینکه اگر گرسنه نیستید، غذا نخورید. بعد وقتی راضی شدی بس کن. عادت کردن به این کار به زمان و گاهی دارو نیاز دارد.

داروها همچنین به کاهش وزن کمک زیادی می کنند، به خصوص زمانی که ترکیب شوند. کار با متخصصانی که می توانند داروهای شما را برای شناسایی داروهایی که ممکن است کاهش وزن را به عنوان یک عارضه جانبی کند کنند، انجام دهند، یک مزیت بزرگ است.

چه چیزی باعث میل به شکر در شب می شود؟ تمام روز خوبم شب مشکل است. شکلات لیلی گاهی اوقات خسته کننده می شود.

شکلات لیلی یک شکلات بدون قند است که انتخاب خوبی است.

با این حال، همانطور که روز می گذرد، انرژی و اراده ما تمام می شود که می تواند عامل هوس های شبانه باشد. بنابراین، ما باید به روال باد کردن ما نیز رسیدگی شود و به طور بالقوه رفتار خود را تغییر دهیم. پزشک شما ممکن است داروهایی مانند توپیرامات را برای مدیریت این هوس تجویز کند.

من در مورد اریتریتول شنیده ام که با سکته مغزی و حمله قلبی مرتبط است، آیا باید استفاده از آن را متوقف کنم؟

نه، بیشتر ادبیات قابل اعتماد نیستند.