هر آنچه که باید در مورد سرور مجازی کرکی بدانید

برای یک کسب و کار کوچکتر، ابتدا میتوانید سرور را از یک ارائهدهنده اجاره کنید و بعدها با رشد کسب و کارتان یک سرور خریداری کنید. اگر کسب و کار بزرگی دارید، بسته به نیازهای تجاری خود میتوانید سرورهای جدیدی خریداری کرده، یا آنها را در مرکز داده قرار دهید. آپتایم و پایداری سرویس خریداری شده برای هر کسب و کاری یکی از اصلی ترین نیاز ها می باشد. یونیکس به دلیل پایگاه پشتیبانی و توزیع گسترده، یکی از محبوبترین سیستم عاملها در سراسر جهان است. آپاچی یکی از سریعترین، قابل اعتمادترین و ایمنترین نرم افزارها میباشد که روی سرورهای لینوکسی قابل نصب و اجرا میباشد. بنابراین، هر بار که به صفحه وب جدیدی دسترسی مییابید یا آنلاین خرید میکنید، مجموعهای از فرآیندهای آنی، جایی در سرور، رخ میدهند. وب سرور ، به دلیل انواع ماژول امنیتی در حالت پیشفرض امن، قابل اعتماد و سریع است، البته تنظیماتی در کانفیگ این وب سرور جهت افزایش این سه خصوصیت قابل انجام است که ما در این مقاله در ارتباط با آن صحبت نمیکنیم. ​.

اموزش نصب لینوکس کنار ویندوز

بلو اونیکس () یک توزیع سرور منبع باز است که بر پایه سیستم عاملهای ، و راه اندازی شده است. برنامههایی مانند فایرفاکس در //حضور دارند در حالی که برنامههای مهمِ سیستمی مانند برنامهٔ پوستهٔ در دیرکتوری /حضور دارند. کارایی بالا: سرورهای اختصاصی عملکرد بالاتری نسبت به سرورهای اشتراکی دارند. بهتر است در این سرورها از ذخیره سازهای پرسرعت و دارای قابلیت خواندن و نوشتن بالاتری استفاده کرد. بالاتر هم گفتیم، اگر ابتدای راه هستید، هاست اشتراکی خیلی هم برایتان مناسب است. باید تصمیم بگیرید که آیا سرور اختصاصی یا اشتراکی مناسب شماست. در مقابل، سرورهای اشتراکی منابع خود را با چندین مشتری به اشتراک میگذارند و برای کاربران کوچکتر و تازهکار معمولاً مناسبتر هستند. از نظر تئوری، هرگاه کامپیوتری منابع خود را با یک سیستم کلاینت به اشتراک بگذارد، سرور در نظر گرفته میشود. بودجه: وقتی میخواهید برای کسب و کار خود سروری داشته باشید، باید بودجه را در نظر بگیرید. ​!

سیستم عامل لینوکس انتخاب مناسبی از نظر سختافزاری و نرمافزاری باید صورت گیرد. همانطور که باید در جریان حساب های کاربری در دستگاه لینوکس خود باشید، باید پورتهای باز خود را نیز به طور مرتب بررسی کنید. سرورها، سرمایهگذاری حیاتیای هستند که در واقع میتوانند برای کسب و کارها با هر اندازهای، تنظیمات اولیه سیپنل cpanel را در 2 دقیقه انجام دهید ارزش آفرینی کنند. برای حذف کردن کافیست تا روی گزینه در کنار برنامه کلیک کنید. بعد روی دکمه کلیک کنید. بک بار دیگر بر روی کلیک کنید و ظرفیت هارددیسک ماشین مجازی خود را انتخاب کنید. ارائه دهندگان میزبانی یا هاستینگ، خدمات مختلفی از جمله هاستینگ سرور برای وب سایتها، برنامههای کاربردی وب و تجاری، میل سرورها، هاستینگ سرور اختصاصی، سرورهای مجازی، هاستینگ ابری، هاستینگ مدیریت شده، و بسیاری از راهکارهای هاستینگ دیگر را ارائه میدهند. پس دیگر خبری از کاهش سرعت، بروز اختلال و یا کمبود منابع با خرید سرور مجازی وجود نخواهد داشت. یک سرور وب هاستینگ، برای میزبانی وب سایتها، یا برنامههای کاربردی وب به کار میرود، و آنها را قادر میسازد از طریق اینترنت در دسترس کاربران باشند.

نصب لینوکس در کنار ویندوز چارچوب سرور، هم قابلیت ایجاد برنامههای کاربردی وب و هم یک پلت فرم سرور برای اجرای آنها را فراهم میکند. سرورهای وب به عنوان میزبان وبسایتها عمل میکنند. برای داشتن یک سرور وب هاستینگ کارآمد، افزونگی سختافزار، به ویژه برای هاستینگ وب سایتهای تجارت الکترونیک، ضروری است. وقتی تعداد کارکنان از چند نفر تا تعداد زیادی افزایش مییابد و مدیریت وظایف و بروزرسانی هر کامپیوتر در شبکه دشوار میشود، زمان آن است که کسب و کار کوچک، یک سرور ابتدایی دریافت کند تا فضای ذخیرهسازی، پلت فرم ایمیل، دسترسی سریع به دادهها، هاستینگ یا میزبانی برنامهها، پایگاههای داده با پهنای باند بالا، اتصال پایدار شبکه و خدمات دیگری که سرور قادر به ارائه قابل اعتماد آنهاست را برایش فراهم سازد. در حال حاضر این سیستم عامل بیشترین سهم یعنی 30 درصد کل سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کنند را به خود اختصاص داده است. ()%: در این سطر مقادیر مختلف مربوط به استفاده از پردازنده نمایش داده می شود.