قسمت 56: AMA | کاهش وزن با کتو، کنترل محل از دست دادن چربی، حفظ انگیزه


 

خلاصه قسمت

در این قسمت، دکتر سیموندز و میشل به سوالاتی در مورد کاهش وزن پاسخ می دهند. آنها چالش‌های رایجی را که افراد در تلاش برای کاهش وزن با آن‌ها مواجه می‌شوند، با بینش راه‌حل‌های عملی برای کمک به دستیابی به اهداف کاهش وزن مورد بررسی قرار می‌دهند.

برترین ها

  • کتو به طور خودکار به معنای کاهش وزن برای همه نیست.
    – [Michelle Kennedy, NP-C]
  • “اگر آهسته غذا بخورید، متوجه خواهید شد که خوردن غذاهای پرچرب و پروتئین و کربوهیدرات کم با مقدار کمی شما را سیر می کند.”
    – [Dr. Wickham Simonds]
  • “به طور طبیعی، تولید کتون باید به ما امکان دهد تا در وعده های روزه طولانی تر و در وعده های کوچکتر شرکت کنیم.”
    – [Michelle Kennedy, NP-C]
  • بدن شما برای محافظت از شما در برابر گرسنگی طراحی شده است، اما نه از چاقی.
    – [Dr. Wickham Simonds]

نکات برجسته اپیزود

  • [00:26] دکتر ویکهام و میشل سیموندز به سوالات کاهش وزن پاسخ خواهند داد.
  • [02:58] آیا کاهش وزن صفر پس از 2 هفته کتو سخت طبیعی است؟
  • [12:00] آیا می توان محل از دست رفتن چربی در بدن را کنترل کرد؟
  • [14:21] با هوس خوردن غذای چرب چه کنیم؟
  • [16:05] آیا نکاتی برای دریافت یک وعده غذایی سالم خوب در حال حرکت دارید؟
  • [20:26] چگونه می توانم انگیزه خود را برای کاهش وزن حفظ کنم؟
  • [25:02] چگونه می توانم شوهرم را وادار کنم که در کاهش وزن به من بپیوندد؟

یادداشت های قسمت

من دو هفته است که کتو شدید مصرف کرده ام و همین الان دچار کتوزیس شدم. من اصلا کاهش وزن را تجربه نکردم. آیا این طبیعی است؟ من شنیده ام که دیگران بلافاصله شروع به باخت می کنند.

دوره 2 هفته ای زمانی که شما شروع به کتو می کنید می تواند متوسط ​​باشد. با این حال، در برخی موارد، ممکن است تا 4 هفته طول بکشد تا کاهش وزن شروع شود، به خصوص برای کسانی که عاشق کربوهیدرات هستند.

اگر با تاخیر در کاهش وزن مواجه شدید، جای نگرانی نیست. همچنین، هنگامی که سعی می‌کنید با استفاده از آزمایش‌ها بررسی کنید که آیا در کتوز هستید، فقط در اواخر بعد از ظهر یا اوایل عصر چک کنید، نه صبح.

علاوه بر این، مفهوم کتوز مجوزی برای خوردن هر طور که می خواهید نیست. چیزهایی وجود دارد که می خواهید کمتر بخورید. اگر آهسته غذا بخورید، با مقدار کمی از مواد غذایی سرشار از پروتئین و چربی اما کربوهیدرات کمتری سیر خواهید شد.

اگر دچار کتوز هستید اما هنوز وزن کم نمی کنید، مطمئن شوید که کالری شما به اندازه کافی کم است تا وزن کم کنید. همچنین، فقط زمانی که گرسنه هستید غذا بخورید، نه اینکه سیر شوید. ما در کتوز تغذیه ای به غذای زیادی نیاز نداریم، بنابراین باید با هوشیاری غذا بخوریم.

نکته دیگر برای کسانی که با کتو سخت وزن کم نمی کنند این است که ممکن است علاوه بر کتو به مقداری دارو نیز نیاز داشته باشید. چهار سنگ بنای درمان چاقی شامل برنامه غذایی، فعالیت بدنی، تغییر رفتار و داروهایی مانند متفورمین یا فن ترمین است. برای گزینه های بیشتر داروها، با ما وقت بگیرید و ما مطمئن خواهیم شد که از داروهای دیگری که از کاهش وزن جلوگیری می کنند استفاده نمی کنید.

آیا می توانم محل کاهش چربی را کنترل کنم؟

تا حدودی می‌توانید محل از دست دادن چربی را کنترل کنید. به عنوان مثال، رژیم کم کربوهیدرات به کاهش وزن بیشتر از ناحیه دور کمر کمک می کند، اما تغییر شکل بدن از طریق رژیم دشوار است.

مطب دورهام ما گزینه های غیرجراحی کانتورینگ بدن را دارد که به چربی های زیر جلدی در نواحی خاصی از بدن مانند شکم، بازوها، پاها، باسن و موارد دیگر کمک می کند. این روش مقرون به صرفه است و فعالیت منظم شما را پس از آن مختل نمی کند. با این حال، ما این را برای افرادی که وزن اضافه می کنند توصیه نمی کنیم.

صبح با هوس خوردن غذای چرب از خواب بیدار می شوم. آیا این رایج است و چه کاری می توانم در مورد آن انجام دهم؟

خوردن غذای چرب اشکالی ندارد. مشکل این است که مردم آرد و شکر را با غذای چرب مخلوط می کنند. جدا از آن، اشکالی ندارد.

من با غذا در فرودگاه ها مشکل دارم. همه اینها فست فود و ساندویچ های از پیش آماده شده است. آیا توصیه ای برای دریافت یک وعده غذایی خوب و سالم در حال حرکت دارید؟

بهبودی در غذا در فرودگاه ها از جمله چوب گاو، تخم مرغ، میله های پروتئینی و بسیاری موارد دیگر صورت گرفته است. با این حال، در دسترس نبودن غذای سالم می تواند فرصتی برای روزه گرفتن باشد. همچنین می‌توانید با میله‌های پروتئینی، ماهی تن، بسته‌های مرغ و غیره سفر کنید. ممکن است خوردن قبل از خروج از خانه کمک کند.

انگیزه من برای کاهش وزن فقط شش هفته طول می کشد. چرا؟ چگونه می توانم آن را طولانی تر کنم؟

حفظ شتاب به خصوص در داخل سخت است محیط های چاق زا. پیشرفت آهسته در کاهش وزن می تواند دلیلی برای از دست دادن حرکت باشد.

دارو کمک زیادی می کند زیرا شکاف بین انتظارات و نتایج را کاهش می دهد. اگر به رشته پزشکی علاقه مند هستید، قرار ملاقات بگذارید.

دارو درمانی ضروری است زیرا، به طور طبیعی، بدن ما برای افزایش وزن طراحی شده است، نه کاهش وزن. در واقع، پس از ده هفته اول کاهش وزن، هورمونی که شما را گرسنه می‌کند (گرلین) افزایش می‌یابد در حالی که هورمون‌های متعددی که به شما احساس سیری می‌دهند کاهش می‌یابد. میزان متابولیسم شما نیز ممکن است کاهش یابد.

داروها به مقابله با این اقدامات کمک می کنند. با این حال، عادات، رفتارها و محیط‌ها نیز باید برای رسیدن به اهداف ما هماهنگ باشند.

چگونه می توانم شوهرم را وادار کنم که در کاهش وزن به من بپیوندد؟ او با آوردن مواد غذایی به خانه که نمی توانم در برابر آن مقاومت کنم، تلاش های من را از مسیر خارج می کند

گاهی اوقات چیزی که به این امر کمک می کند این است که یک شریک به نتایجی برسد که شریک دیگر را متقاعد کند که در این زمینه شرکت کند.

همچنین برای شرکای زندگی بسیار مهم است که به وضوح در مورد رفتارهایی که تلاش آنها برای کاهش وزن را خراب می کند، ارتباط برقرار کنند. بهتر است این کار را به طور مکرر و مداوم و بدون درگیری انجام دهید.

گاهی اوقات نیاز است که ترس های احتمالی یکی از طرفین در مورد کاهش وزن دیگری داشته باشد.

پست قسمت 56: AMA | کاهش وزن در کتو، کنترل محل از دست دادن چربی، حفظ انگیزه اولین بار در دکتر سیموندز پدیدار شد.