کاهش وزن سماگلوتاید: نحوه استفاده از سماگلوتاید برای کاهش وزن


چاقی یک مشکل جدی برای سلامتی است که بیش از 2 نفر از هر 5 بزرگسال در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می دهد و با افزایش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت مرتبط است. کاهش 5 تا 10 درصد وزن بدن از طریق رژیم غذایی و ورزش با کاهش خطر بیماری قلبی عروقی در بزرگسالان مبتلا به چاقی مرتبط است. در حالی که هیچ قرص جادویی برای درمان چاقی وجود ندارد، داروهای کاهش وزن جدید (مانند سماگلوتید) نشان داده شده است که به بیماران در دستیابی و حفظ وزن سالم خود کمک می کند.

سماگلوتاید چیست؟

سماگلوتاید یک داروی GLP-1 است که به دلیل توانایی آن در کاهش قند خون در بیماران دیابتی مورد توجه جامعه پزشکی قرار گرفت. پزشکان به طور اتفاقی شروع به کشف کردند که به نظر می رسد به کاهش وزن کمک می کند. FDA در ژوئن 2021 سماگلوتاید را پس از اینکه افراد در آزمایشات بالینی کاهش وزن قابل توجهی را تجربه کردند، تأیید کرد.

سماگلوتاید چگونه برای کاهش وزن کار می کند؟

سماگلوتید از هورمونی به نام پپتید-1 شبه گلوکاگون (GLP-1) تقلید می کند که سطح قند خون را تنظیم می کند. اگر قند خون شما افزایش یابد، هورمون به پانکراس می گوید انسولین تولید کند که سطح قند خون را کاهش می دهد. GLP-1 همچنین «تخلیه معده» را کاهش می‌دهد، فرآیندی که طی آن محتویات معده به روده کوچک منتقل می‌شود و با ایجاد احساس سیری سریع‌تر و طولانی‌تر احساس سیری را افزایش می‌دهد.

ارائه دهندگان پزشکی دارای مجوز Red Mountain Weight Loss® سماگلوتاید (نوعی از GLP-1) را تجویز می کنند، زیرا نشان داده شده است که به بیماران در دستیابی به موفقیت طولانی مدت در صورت ترکیب با یک رژیم غذایی سالم و ورزش کمک می کند. Revolex™ کوه قرمز یک داروی نسخه ای اختصاصی است که شامل GLP-1 مورد تایید FDA و سایر موادی است که در عین حمایت از کاهش وزن موثر، عوارض جانبی را خنثی می کنند. در برنامه کاهش وزن Flex with Revolex™ ما که شامل یک برنامه غذایی با تعادل پروتئین بدون چربی، سبزیجات و چربی های سالم و آزادی تجربه یک سبک زندگی فعال تر است، مشخص شده است.

Revolex دوز سماگلوتاید را در یک قرص زیرزبانی یک بار در روز همراه با BPC-157 توزیع می کند تا عوارض جانبی GI سماگلوتاید به تنهایی را کاهش دهد. این با سماگلوتید موجود در بازار (مانند Wegovy® و Ozempic®) متفاوت است که شامل تزریق یک بار در هفته است و ممکن است عوارض جانبی شایعی مانند تهوع، استفراغ، درد شکم، اسهال و یبوست ایجاد کند.

Flex با Revolex™

Revolex یک داروی انحصاری است که فقط در Red Mountain موجود است و در برنامه کاهش وزن Flex with Revolex™ ما برای کمک به کاهش وزن تا 15 پوند به شما نشان داده شده است. هر ماه! این برنامه 2 مرحله ای سریع و انعطاف پذیر برای بیمارانی که خواهان رویکرد متعادل تری برای کاهش وزن هستند ایده آل است. برنامه Flex™ شامل:

  • یک برنامه غذایی فردی با طیف گسترده ای از گزینه های غذایی
  • تقویت کننده های هفتگی چربی سوز
  • مشاوره ماهانه با تیم بالینی ما
  • نگهداری مادام العمر برای حفظ نتایج شما در طولانی مدت

در Red Mountain، ما تلاش می‌کنیم تا با فراهم کردن همه چیزهایی که برای موفقیت نیاز دارید، مبارزه را از کاهش وزن دور کنیم تا در نهایت بتوانید یک پیشرفت واقعی را تجربه کنید – برای زندگی! به عنوان بزرگترین روش کاهش وزن پزشکی در ایالات متحده، کوه قرمز بیش از نیم میلیون بیمار را در دستیابی به اهداف کاهش وزن خود حمایت کرده است. برنامه‌های کاهش وزن سریع و راه‌حل‌های منحصربه‌فرد ما که از نظر پزشکی اثبات شده است، بیماران را قادر می‌سازد تا به سالم‌ترین خود برسند.