نحوه ارتباط ذهنیت با هدف گذاری با مگان حیات میلر • پادکست Mind Love


آیا تا به حال احساس کرده اید که افکار خودتان علیه شما کار می کنند؟ این که داستان هایی که به خود می گویید در مورد اینکه چه کسی هستید، چه چیزی می توانید به دست آورید و چه چیزی ممکن است ممکن است شما را از دستیابی به پتانسیل واقعی خود باز دارد؟

اگر دارید، اجازه دهید به شما بگویم که در واقع چند قدم بیشتر از یک فرد معمولی هستید.

اکثر مردم حتی تا این حد هم نمی رسند. آنها متوجه نمی شوند که این افکار خودشان است که علیه آنها کار می کند. در عوض، آنها فقط باور دارند که افکارشان درست است. آنها فکر می کنند، “من به اندازه کافی باهوش نیستم، من خیلی پیر هستم یا خیلی جوان، من زمان کافی ندارم، من برای این کار کوتاه نیستم…”

و این باورها آنها را حتی از تلاش باز می دارد.

پس چگونه می‌توانیم از باورها و داستان‌هایی که برای خودمان تعریف می‌کنیم، به‌عنوان انگیزه استفاده کنیم تا اینکه چه چیزی ما را عقب می‌اندازد؟

این چیزی است که ما امروز در مورد آن صحبت می کنیم.

مهمان ما مگان هایت میلر است. مگان به عنوان یک رهبر فکری، مربی و نویسنده مشهور، زندگی خود را وقف کمک به دیگران برای درک عملکرد درونی ذهن خود و استفاده از آن دانش برای رسیدن به اهداف خود کرده است.

خواهیم آموخت

  • مغز ما چگونه روایت می سازد.
  • چرا آن روایات می توانند هم مفید و هم مضر باشند.
  • روش 3 مرحله ای مگان برای بازنگری در تفکر خود زمانی که در گیر کرده ایم.

پیوندها

عشق ذهنی بیشتری در زندگی خود می خواهید؟

میدونی که من عاشق چت کردن هستم…مخصوصا با تو! در حالی که در حال گوش دادن به قسمت این هفته هستید، یک اسکرین شات بگیرید و من @mindlovemelissa و @meganhyattmiller را در اینستاگرام تگ کنید. و به یاد داشته باشید که #mindlovepodcast را هشتگ کنید، به این ترتیب من می توانم اسکرین شات شما را نیز در استوری خود به اشتراک بگذارم!

یک سورپرایز دیگر ✨: می خواهید با انجمن Mind Love ارتباط برقرار کنید؟ بیایید به گروه فیس بوک Mastermind Mind Love بپیوندید.

مشترک شوید و پادکست The Mind Love را مرور کنید

آیا می خواهید در مورد آخرین قسمت ها و استراتژی ها به روز بمانید؟ در iTunes مشترک شوید و اولین کسی خواهید بود که از زمان انتشار قسمت های جدید مطلع خواهید شد.

اگر می‌خواهید به عنوان منتقد هفته در برنامه حضور داشته باشید، خوشحال می‌شوم از شما بشنوم. برای نظر دادن اینجا کلیک کنید.