ذهن خود را برای آسان‌تر کردن یادگیری با دن ویلینگهام پیشی بگیرید • پادکست Mind Love


آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی افراد به نظر می رسد اطلاعات را بسیار سریعتر و آسان تر از دیگران یاد می گیرند و حفظ می کنند؟ چرا برخی از مردم می توانند از طریق کتاب ها و سخنرانی ها نسیم بگذرانند در حالی که برخی دیگر نمی توانند برای یک پاراگراف کامل متمرکز بمانند؟

همچنین توانایی ما برای تمرکز است. چیزی که فکر می‌کنم روش‌های فعلی زندگی ما در حال نابودی است. تمرکز به نوعی مانند یک عضله عمل می کند. از آن استفاده کن یا آن را دور بیانداز.

بنابراین هر چه کمتر تمایل به تمرین و مشارکت در یادگیری داشته باشیم، سخت تر خواهد بود و هر چه سخت تر باشد، کمتر تمایل به انجام آن داریم.

اما اگر راهی برای پیشی گرفتن از مغز خود و آسان‌تر و سریع‌تر کردن یادگیری وجود داشته باشد، چه؟ این چیزی است که ما امروز در مورد آن می آموزیم.

مهمان ما دن ویلینگهام است. او استاد روانشناسی در دانشگاه ویرجینیا است. تحقیقات او بیشتر در مورد کاربرد روانشناسی شناختی در آموزش K-16 است. او نویسنده چندین کتاب است، از جمله “به مغز خود غلبه کنید: چرا یادگیری سخت است و چگونه می توانید آن را آسان کنید.”

خواهیم آموخت

  • چرا بعضی چیزها را به یاد می آوریم و بعضی چیزها را فراموش می کنیم.
  • اینکه چگونه نوع گوش دادن شما نحوه پردازش اطلاعات و کاهش سرگردانی ذهن را تعیین می کند.
  • درک جدیدی از اهمال کاری و چگونگی غلبه بر آن

پیوندها

عشق ذهنی بیشتری در زندگی خود می خواهید؟

میدونی که من عاشق چت کردن هستم…مخصوصا با تو! در حالی که در حال گوش دادن به قسمت این هفته هستید، یک اسکرین شات بگیرید و من را در اینستاگرام @mindlovemelissa تگ کنید. و به یاد داشته باشید که #mindlovepodcast را هشتگ کنید، به این ترتیب من می توانم اسکرین شات شما را نیز در استوری خود به اشتراک بگذارم!

یک سورپرایز دیگر ✨: می خواهید با انجمن Mind Love ارتباط برقرار کنید؟ بیایید به گروه فیس بوک Mastermind Mind Love بپیوندید.

مشترک شوید و پادکست The Mind Love را مرور کنید

آیا می خواهید در مورد آخرین قسمت ها و استراتژی ها به روز بمانید؟ در iTunes مشترک شوید و اولین کسی خواهید بود که از زمان انتشار قسمت های جدید مطلع خواهید شد.

اگر می‌خواهید به عنوان منتقد هفته در برنامه حضور داشته باشید، خوشحال می‌شوم از شما بشنوم. برای نظر دادن اینجا کلیک کنید.