استفاده از احساسات برای هماهنگ کردن با ضمیر ناخودآگاه خود با دانیل لاپورت • پادکست Mind Love


چگونه تصمیم می گیرید به کدام سمت بروید؟ چگونه متوجه می شوید که آنچه را که واقعا می خواهید در مقابل آنچه فکر می کنید باید بخواهید انتخاب می کنید؟

چه در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید باشید یا صرفاً سعی کنید زندگی روزمره خود را طی کنید، انتخاب‌ها می‌توانند بسیار زیاد باشند. چگونه می دانید که تصمیم درستی می گیرید؟

ما آنقدر در مورد همه چیز تدارکات می‌شویم که فراموش می‌کنیم که شاید روح ما از قبل بداند چه چیزی برای ما بهتر است.

پس چگونه از آن حکمت بهره ببریم؟ چگونه با آنچه که بالاترین خودمان می‌دانیم هماهنگ شویم؟

این چیزی است که ما امروز در مورد آن صحبت می کنیم. مهمان ما دانیل لاپورت است. دانیل یک نویسنده، سخنران و کارآفرین مشهور است که به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا به قدرت احساسات و شهود خود برای انتخاب بهتر زندگی دست یابند.

شما ممکن است او را از روش او به نام “نقشه آرزو” بشناسید، که تمرکز سنتی را از تعیین اهداف به تعیین اینکه چگونه می خواهید در زندگی احساس کنید، تغییر می دهد. خوب، حالا او این یک قدم را جلوتر می‌برد و کشف می‌کند که چگونه دسترسی به خرد درونی او در طول سال‌ها تغییر کرده است.

خواهیم آموخت

  • چگونه از کار سایه برای کشف زیرزمین روان خود استفاده کنید
  • چگونه با انتشار داستان زخمی، شفا را در آغوش بگیریم
  • چگونه به خرد و هدایت قلب ضربه بزنید.

پیوندها

عشق ذهنی بیشتری در زندگی خود می خواهید؟

میدونی که من عاشق چت کردن هستم…مخصوصا با تو! در حالی که در حال گوش دادن به قسمت این هفته هستید، یک اسکرین شات بگیرید و من را به @mindlovemelissa و @daniellelaporte در اینستاگرام تگ کنید. و به یاد داشته باشید که #mindlovepodcast را هشتگ کنید، به این ترتیب من می توانم اسکرین شات شما را نیز در استوری خود به اشتراک بگذارم!

یک سورپرایز دیگر ✨: می خواهید با انجمن Mind Love ارتباط برقرار کنید؟ بیایید به گروه فیس بوک Mastermind Mind Love بپیوندید.

مشترک شوید و پادکست The Mind Love را مرور کنید

آیا می خواهید در مورد آخرین قسمت ها و استراتژی ها به روز بمانید؟ در iTunes مشترک شوید و اولین کسی خواهید بود که از زمان انتشار قسمت های جدید مطلع خواهید شد.

اگر می‌خواهید به عنوان منتقد هفته در برنامه حضور داشته باشید، خوشحال می‌شوم از شما بشنوم. برای نظر دادن اینجا کلیک کنید.