چگونه ارتباط ما با دن سیگل ایده ذهن ما از “خود” را ایجاد می کند • پادکست Mind Love


از خودتان چیزی بپرسید … شما کی هستید؟ و فقط این کلیشه را ندهید «اوه، من لیز از ویسکانسین هستم، و من در HR کار می کنم»… منظورم این است، «تو چی هستی؟ چطور هستید؟ بودن به چه معناست و رابطه شما با همه چیزهای دیگر در این حوزه چیست؟ و فراتر؟”

با افزایش سن، شروع به درک خود به روش های مختلف می کنیم. در واقع، بسته به اینکه ما هنوز در دوران کودکی، نوجوانی یا بزرگسالی هستیم، به روش‌های متفاوتی… همه اینها بر اساس ارتباط ما با دنیای اطرافمان شکل می‌گیرند. و همه اینها بدون اینکه ما حتی تغییرات زیادی را درک کنیم اتفاق می افتد.

اما آیا این تکامل طبیعی خود بهترین چیز برای ماست یا حتی حقیقت دارد؟ یا ما فقط توهم جدایی را عینیت می‌دهیم و از وحدتی که برای ما در نظر گرفته شده بود دور می‌شویم؟

این چیزی است که ما امروز در مورد آن صحبت می کنیم.

مهمان ما دکتر دن سیگل است. او استاد بالینی روانپزشکی در دانشکده پزشکی UCLA و یکی از مدیران مؤسس مرکز تحقیقات آگاهی ذهن در UCLA است. او همچنین مدیر اجرایی موسسه مایندسایت است. و او نویسنده کتاب‌های متعددی است، از جمله کتاب‌های پرفروش توسعه شخصی مانند Mindsight و یکی از کتاب‌های فرزندپروری مورد علاقه‌ام، “The Whole Brain Child” و جدیدترین کتاب او: “IntraConnected”.

خواهیم آموخت

  • چگونه احساس ما از خود در طول رشد انسان تغییر می کند.
  • چه چیزی باعث عدم تطابق بین حس هویت درونی شما و احساس تعلق درونی شما می شود.
  • چگونه از تمرین چرخ آگاهی برای باز کردن خود برای دسترسی به خرد اتصال و هوش سیستمی در زندگی خود استفاده کنید.

پیوندها

عشق ذهنی بیشتری در زندگی خود می خواهید؟

میدونی که من عاشق چت کردن هستم…مخصوصا با تو! یک اسکرین شات بگیرید و در حالی که در حال گوش دادن به قسمت این هفته هستید، @mindlovemelissa و @drdansiegel@ را در اینستاگرام تگ کنید. و به یاد داشته باشید که #mindlovepodcast را هشتگ کنید، به این ترتیب من می توانم اسکرین شات شما را نیز در استوری خود به اشتراک بگذارم!

یک سورپرایز دیگر ✨: می خواهید با انجمن Mind Love ارتباط برقرار کنید؟ بیایید به گروه فیس بوک Mastermind Mind Love بپیوندید.

مشترک شوید و پادکست The Mind Love را مرور کنید

آیا می خواهید در مورد آخرین قسمت ها و استراتژی ها به روز بمانید؟ در iTunes مشترک شوید و اولین کسی خواهید بود که از زمان انتشار قسمت های جدید مطلع خواهید شد.

اگر می‌خواهید به عنوان منتقد هفته در برنامه حضور داشته باشید، خوشحال می‌شوم از شما بشنوم. برای نظر دادن اینجا کلیک کنید.