قسمت 57: AMA | اعتیاد به شکر، حمایت از رژیم غذایی تعطیلات و اصلاح بدن


https://www.youtube.com/watch?v=9sUt4t0REJU

خلاصه قسمت

در این قسمت، دکتر ویکهام سیموندز و میشل کندی، NP-C، تشریح کنید که چرا مردم از شیوه های غذایی خود دست می کشند. آنها توجه خاصی به رویکردهای اشتباه مردم در کاهش وزن دارند. در نهایت، آنها برخی از خدماتی را که به عنوان مشاور برای کمک به چنین مسائلی ارائه می کنند، برجسته می کنند.

برترین ها

  • “بسیاری از اوقات، هدف ما از بیماران “حفظ، نه به دست آوردن” است.
    – [Michelle Kennedy, NP-C]
  • “برخی چیزهایی که برای ما حس خوبی دارند یا به نوعی برای ما لذت بخش هستند، همیشه برای ما خوب نیستند.”
    – [Dr. Wickham Simonds]
  • من فقط از شما می خواهم که به آن به عنوان یک مشکل پزشکی نگاه کنید. شما اینجا هستید تا از یک مشکل پزشکی مراقبت کنید، و ما به شما کمک خواهیم کرد تا این کار را انجام دهید.»
    – [Dr. Wickham Simonds]
  • برای کاهش وزن ماراتن نکنید.
    – [Dr. Wickham Simonds]

نکات برجسته اپیزود

  • [01:44] سه دلیل رایج که مردم از مشتریان خود دست می کشند چیست؟
  • [09:56] چه توصیه هایی برای کمک به یافتن حمایت خانواده از رژیم کتو در طول تعطیلات دارید؟
  • [13:19] چه چیزی ترک کردن شکر را دشوار می کند؟
  • [18:50] هنگام شروع یک برنامه با دفتر شما چه انتظاراتی باید داشته باشم؟
  • [20:30] چگونه می توانم کاهش وزن خود را پس از بازنشستگی با فعالیت کم شروع کنم؟
  • [21:43] تلاش برای متعادل کردن تمرینات ماراتن با حفظ کاهش وزن.
  • [25:00] آیا کانتورینگ بدن با کول اسکالپتینگ فرق دارد و ضرر دارد؟

یادداشت های قسمت

سه دلیل رایج که افراد از رژیم غذایی خود دست می کشند چیست؟

یکی از دلایل تعطیلات است که در طی آن افراد برنامه های غذایی خود را حذف می کنند، به خصوص زمانی که تعطیلات متوالی اتفاق می افتد. با این حال، ما برای این سناریوی خاص در دسترس هستیم تا نکات، پشتیبانی و دستور العمل های مفیدی را ارائه دهیم که به مردم کمک می کند فصل تعطیلات را پشت سر بگذارند.

گاهی اوقات هدف حفظ وزن و عدم افزایش وزن است.

اگر افراط در رژیم غذایی خود را فقط به روز و نه کل دوره محدود کنید، کارتان خوب است.

ما می‌توانیم از قبل به استراتژی‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز و سالم چنین افراط‌های غذایی کمک کنیم.

دلیل دیگر این طرز فکر است که شما می توانید داروها یا اقدامات دیگری را تکرار کنید و به همان روش وزن کم کنید. با این حال، ممکن است در بخش های مختلف سفر کاهش وزن باشید.

همچنین کاهش وزن با موفقیت کم یا بدون موفقیت می تواند خسته کننده باشد. گاهی اوقات ممکن است این به دلیل روش های ناکارآمدی باشد که برای فرد کافی نیست.

تیم ما می‌تواند دلایل پزشکی پشت چنین ناتوانی در کاهش وزن را شناسایی کند و یک درمان برای چنین مسائلی ارائه دهد. درمان ممکن است به یک یا چند دارو نیاز داشته باشد.

چه توصیه هایی برای کمک به یافتن حمایت خانواده از رژیم کتو در طول تعطیلات دارید؟

ارتباط مکانی عالی برای شروع خواهد بود. اول، اجازه دهید مردم بدانند که شما چه کار می کنید، زیرا می دانید از زندگی چه می خواهید. سپس از آنها حمایت بخواهید. در نهایت، اهمیت تصمیم خود را توضیح دهید، زیرا این امر باعث می شود که آنها بیشتر از برنامه های شما حمایت کنند و به آنها احترام بگذارند.

چه چیزی ترک کردن شکر را اینقدر چالش برانگیز می کند؟

واقعیت این است که شکر اعتیاد آور است. اگرچه نه به اندازه مواد مخدر سخت، اما به همان جنبه های مغز متصل می شود که مواد مخدر سخت است. علاوه بر این، در طول زمان به آرامی می کشد زیرا در دوزهای زیاد جمع می شود و از مسیر وحشتناک تری نسبت به مواد مخدر سخت برای مرگ می گذرد.

مردم همچنین باید با بار مالی ناشی از تأثیرات مصرف بالای شکر بر سلامتی مقابله کنند. بنابراین، ضروری است به دیگران نگاه نکنید که به نظر می‌رسد قند خوبی مصرف می‌کنند و از اینکه نمی‌توانید چنین افراط‌هایی داشته باشید، ناامید می‌شوند. این واقعیت که یک فرد با مصرف زیاد قند وزن اضافه نکرده است به این معنی نیست که ممکن است به مشکلات دیگری مبتلا نشود.

برای شروع یک برنامه با دفتر شما چه انتظاراتی باید داشته باشم؟

برای افرادی که در زمینه متابولیک و کاهش وزن دکتر سیموندز شروع به کار می کنند، ابتدا یک ارزیابی پزشکی برای ارزیابی وضعیت متابولیکی خود از جمله سابقه پزشکی خود دریافت می کنید. در مرحله بعد، ما ایده ای از اهداف شما می گیریم و تعریف می کنیم که برای رسیدن به آنها چه کاری باید انجام دهید.

ویزیت اولیه یک ساعت طول می کشد، در حالی که بازدیدهای بعدی می تواند حدود بیست دقیقه یک بار در ماه طول بکشد. کل فرآیند از منظر یک مشاوره پزشکی بدون قضاوت است.

من اخیراً بازنشسته شده ام، فعالیت کمتری دارم و وزن اضافه می کنم. چگونه می توانم کاهش وزن خود را به سرعت شروع کنم؟

بازنشستگی اغلب با از دست دادن فعالیت‌های ساختاریافته همراه می‌شود، که حفظ روال کاهش وزن را دشوار می‌کند. عمدی بودن در بازسازی شکلی از ساختار و درخواست کمک حرفه ای در هنگام بازنشستگی نقش مهمی دارد.

من سعی می کنم تمرینات ماراتن را با کاهش وزن متعادل کنم. آیا توصیه ای در مورد چگونگی تعادل غذای کافی برای تمرین در حالی که همچنان وزن کم می کنید دارید؟

این اشتباه است که فرض کنیم خوردن غذای بیشتر انرژی اضافی برای ورزش فراهم می کند. برای انجام این فعالیت ها فقط کمی سوخت مورد نیاز است و شما باید وزن خود را تا 3 بار در هفته چک کنید.

به جای جایگزینی کالری های از دست رفته با برنامه ها یا محاسبات، به بدن خود گوش دهید و بر اساس نیاز خود غذا بخورید. به غذاهای کامل و فرآوری نشده بچسبید، نه محصولات شکر تصفیه شده.

در گذشته، من CoolSculpted را انجام دادم و آن را بسیار دردناک دیدم. من شنیده ام که شما در مورد کانتورینگ بدن که ارائه می دهید صحبت می کنید. تفاوت آن چگونه است و مهمتر از آن، آیا آسیب خواهد دید؟

CoolSculpting از سرما برای ایجاد سوراخ در سلول های چربی استفاده می کند و باعث نشت چربی می شود که توسط سیستم لنفاوی جذب می شود. این فرآیند به صورت غیر جراحی مناطق خاصی را هدف قرار می دهد، اما دردناک است.

از طرف دیگر کانتورینگ بدن دردناک نیست. روش های خاص ممکن است برای کسانی که خواهان رویکرد تهاجمی تر هستند دردناک باشد. با این حال، برای این درمان ها، بیهوشی کافی در دسترس است.

به راحتی می توانید جنبه کانتورینگ بدن وب سایت را بررسی کنید. برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید تا بیشتر بدانید. محبوب ترین ماشین ها InMode EvolveX و InMode Morpheus 8 هستند.