آموزش ذهن و بدن برای خوابیدن با کیت میخائیل • پادکست Mind Love


خواب ناکافی می تواند ما را از طرق مختلف، هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی، آزار دهد. سیستم ایمنی بدن ما را ضعیف می کند. هورمون‌های ما را مختل می‌کند و می‌تواند منجر به افزایش وزن یا مشکل در مدیریت وزن شود. به علاوه، خطر ابتلا به بیماری های جدی مانند دیابت، بیماری قلبی و فشار خون بالا را افزایش می دهد.

اما نه تنها بدن ما را به هم می زند، بلکه ذهن ما را نیز به هم می زند. وقتی کم خواب هستیم، تمرکز و تمرکز در طول روز دشوار است. بهره وری به یک مبارزه تبدیل می شود و یادگیری چیزهای جدید مانند یک ماراتن است. و سپس نوسانات خلقی وجود دارد!

یک علم پشت خواب وجود دارد، و هنگامی که بیولوژی خواب را درک کردید، می توانید آن را برای شما کارساز کنید. عادت‌ها و رفتارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید شرایط ایده‌آلی را برای بدن خود ایجاد کنید تا واقعاً بخواهد در شب به راحتی بخوابد، که امروز درباره همه آنها صحبت خواهیم کرد. و همچنین، مانند تقریباً همه چیز در زندگی، با طرز فکر شما شروع می شود.

بنابراین امروز در مورد چگونگی آموزش خوابیدن به خودتان صحبت می کنیم.

مهمان ما کیت میخائیل است. او یک متخصص خواب، نویسنده، سخنران اصلی و روزنامه‌نگار ساکن لندن است که ویژگی‌ها و نقدهایی را برای طیف گسترده‌ای از نشریات، از جمله روزنامه‌های گاردین، آبزرور، تلگراف و ایندیپندنت نوشته است. کیت به لطف تحقیق در مورد کتابش با عنوان «به خودتان بیاموزید که بخوابید: راهنمای بی خوابی سابق»، اکنون یک بی خوابی مزمن است. او به ما زیست‌شناسی و علم خواب را آموزش می‌دهد، چگونه به خواب از منظری متفاوت نگاه کنیم، و چگونه می‌توانیم طرز فکر، فیزیولوژی و رفتار خود را تغییر دهیم تا کیفیت خواب، سلامت و تندرستی خود را تغییر دهیم.

خواهیم آموخت

  • اینکه چگونه درک شما از خواب بر توانایی شما برای انجام آن تاثیر می گذارد و احساس شما پس از آن چیست
  • چگونه امواج مغزی خود را کاهش دهیم تا به خواب برویم
  • برای ایجاد شرایط خواب ایده آل در طول روز و قبل از خواب چه کاری باید انجام دهید

پیوندها

عشق ذهنی بیشتری در زندگی خود می خواهید؟

میدونی که من عاشق چت کردن هستم…مخصوصا با تو! یک اسکرین شات بگیرید و در حالی که در حال گوش دادن به قسمت این هفته هستید، من را به @mindlovemelissa و @katemikhail در اینستاگرام تگ کنید. و به یاد داشته باشید که #mindlovepodcast را هشتگ کنید، به این ترتیب من می توانم اسکرین شات شما را نیز در استوری خود به اشتراک بگذارم!

یک سورپرایز دیگر ✨: می خواهید با انجمن Mind Love ارتباط برقرار کنید؟ بیایید به گروه فیس بوک Mastermind Mind Love بپیوندید.

مشترک شوید و پادکست The Mind Love را مرور کنید

آیا می خواهید در مورد آخرین قسمت ها و استراتژی ها به روز بمانید؟ در iTunes مشترک شوید و اولین کسی خواهید بود که از زمان انتشار قسمت های جدید مطلع خواهید شد.

اگر می‌خواهید به عنوان منتقد هفته در برنامه حضور داشته باشید، خوشحال می‌شوم از شما بشنوم. برای نظر دادن اینجا کلیک کنید.