8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات – دکتر رویا خادمیان


2290064 139 - 8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات

8 یک میان وعده کم کالری برای تعطیلات

بدون شک ، علاوه بر رعایت رژیم غذایی سالم ، انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری نیز برای رسیدن به اهداف تناسب اندام بسیار مهم است. در حالی که انتخاب گروه تنقلات ، به ویژه در تعطیلات ، باید از نظر حجم و تعادل با رژیم غذایی یکسان باشد ، در انتخاب میان وعده ها باید اصل تنوع را در نظر گرفت.

ذرت بو داده:

اگر می خواهید یک صبحانه پر کالری اما کم کالری داشته باشید ، استفاده از پاپ کورن ایده خوبی است. این میان وعده حاوی مقدار زیادی فیبر است که می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم کربوهیدرات است.

بادام ها:

اگر به آشپزخانه دسترسی ندارید و نیاز به خوردن میان وعده های سالم دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. این به بدن شما 98 کالری می بخشد. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد.

سیب پخته شده:

سیب یکی از سالم ترین تنقلات است و می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها پخت آن است. سیب های پخته شده به اندازه سیب های تازه حاوی فیبر و ویتامین هستند.

انبه:

استفاده از این میان وعده راهی عالی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم انس انبه منجمد تنها حاوی 90 کالری است و 60 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

کره بادام زمینی:

می توانید یک لایه نازک کره بادام زمینی بدون نمک را با نان گندم کامل یا سیب بخورید. این میان وعده حاوی 9000 کالری و mg0 میلی گرم سدیم است.

هسته تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چای خوری مغز تخمه آفتابگردان را با یک فنجان ماست بخورید. آجیل حاوی 19 کالری و یک میان وعده کامل کمتر از نیم گرم چربی اشباع شده است. مطمئن شوید که آجیل هایی که استفاده می کنید فاقد نمک هستند ، به خصوص اگر از میزان سدیم بدن خود مطلع هستید.

پسته:

از میزان زیاد چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها چربی های اشباع نشده یا مفید برای بدن هستند. 20 پسته بخورید و فقط 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده بخورید. پسته حاوی پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی اصلی است.

انگور:

انگور حاوی مقدار زیادی آب است و یک وعده پر از انگور فقط 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور حاوی ویتامین K و منگنز و مقداری فیبر است.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید