بررسی کامل 6 آپدیت جدید گوگل ادز (9)

ویکی دمی با افتخار به شما یک تیم گرانبهایی از آموزش‌های تخصصی ارائه میدهد که شامل ۵۴ کلیپ ویدیو آموزشی به ملازم زیرنویس است، در ادامه تمام مدتی حدود ۴ ساعت. همین تیم به شما امداد می کند تا با به کارگیری از تجربه و علم آقای موفقیت بیتسول، متخصص پررنگ در ادامه زمینه بازاریابی، توانمند به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی خویش در ادامه google ادوردز باشید.

وقتی به دنبال وصال به مخاطبان خویش میباشید و رغبت دارید به جهت همین فعالیت هزینه کنید، صد رد صد می بایست بهترین مکان به جهت سرمایه‌گذاری را در ادامه حیث بگیرید. مکانی که مهم بیش از ۲۴۶ میلیون عضو هدف، ۳.۵ بیلیون تراکنش روزمره و ۷۰۰ درصد رجوع و برگشت سرمایه باشد، هیچ‌گاه به جایی جز google ادوردز فکر نکنید. همین پلتفرم تبلیغاتی در ادامه سال ۲۰۰۰ میلادی پایین تیتر google ادوردز شناخته شد و پس از ۱۸ سال با گسترش ویژگی‌های خود، نامش به google ادز تغییر و تحول کرد.

در گزینه عصر آموزشی google ادز تازه که به وسیله ویکی دمی ارائه شده است، می بایست بگویم که همین عصر به وسیله معلم موفقیت بیتسول تنظیم شده است، یک شخص با تجربه و پررنگ در ادامه میدان بازاریابی. همین عصر جامع و کاربردی بوده و به شکل مجانی به جهت تمامی علاقه‌مندان در ادامه دسترس است.

با بازدید تام همین عصر آموزشی، شما بضاعت بالایی در ادامه به کارگیری از ابزار حرفه‌ای google را به دست آوردن خواهید کرد، به گونه‌ای که بتوانید به راحتی کمپین‌های متفاوتی را راه‌اندازی و مدیر نمایید و نتیجه های آن ها را با فیلترهای گزینه حیث آنالیز نمایید.

برد بیتسول، یکی از از رهبران پررنگ در ادامه میدان بازاریابی هست که در ادامه مرحله بین‌المللی شناخته شده است. او سوابق فعالیت در ادامه شرکت‌های بزرگی نظیر LinkedIn، LegalZoom، Lynda.com و TMZ را دارااست و در ادامه کنار این، یک کارآفرین، مشاور استارتاپ و متخصص بازاریابی رویش است. تجربه‌های آموزشی او در ادامه زمینه بازاریابی زیاد گزینه اعتنا قرار گرفته‌اند.

او بیش از ۱۵ سال تجربه در ادامه حوزه بازاریابی رشد، گسترش تجارت و تبلیغات دارااست و در ادامه همین مدت به تیتر مشاور به جهت برندهای متفاوتی نظیر Warby Parker، Staples، BioLite، Dickies و Urban Outfitters کار کرده است. همچنین، او به تیتر مشاور چند کمپانی نوباوه در ادامه حوزه بازاریابی و راهکار کار داشته است.

برد علاوه بر سخنرانی در ادامه کنفرانس‌های گوناگون سراسر کشور، از گزاره CES و SXSW، همواره به دنبال یادگیری نهایی ابزارها و فناوری‌های بازاریابی است. عشق بی‌پایان او به همین میدان فقط با علاقه‌ی وی به ترقی و نوآوری‌های بازاریابی قابل توجیه است.

 

گوگل ادز رایگان

 

اگر می خواهید خودتان را محاسبه کنید، به امتحان google ادوردز که در ادامه انتهای همین برگه قرار دارد، مراجعه کنید.

یکی از پیش‌نیازهای کلیدی به جهت یادگیری گوگل ads، شناخت با internet و آنگاه شناخت نسبی با google آنالیتیکس هست تا بتوانید بهترین جداسازی و محاسبه را به جهت وب سایت خویش داشته باشید. همین عصر شامل مفاهیم شالوده و پیشرفته هست که با دیدن فیلم‌ها، می‌توانید به شتاب یک کمپین تبلیغاتی به جهت وب سایت خویش را تولید کنید. با تدریس گوگل adwords، می‌توانید ازدحام و بازدیدکنندگان وب سایت خویش را ارتقاء دیتا و مخاطبان یگانه خویش را به سمت وب سایت جذب کنید.

پیش از بازدید فیلم‌های آموزشی یا این که انجام آزمون، خوبتر هست که با مفاهیم اول و اصولی گوگل ads آشنا گردید تا در ادامه زمان دیدن فیلم‌ها به نقص‌ برنخورید. همچنین، قبل از هر چیز، می بایست بدانید که گوگل adwords چیست و چرا می بایست از آن به کارگیری کنید، پس تا انتها، با ویکی دمی ملازم باشید.

گوگل ادوردز یا این که به عبارتی google ادز چیست؟ به حیث شما چیست و چرا تدریس گوگل ads حیاتی است؟ google ادوردز یک سیستم تبلیغاتی هست که تبلیغ‌دهندگان کلمه ها دارای اهمیت خویش را جهت قابل کلیک شدن در ادامه نتیجه های جستجوی google به مزایده می‌گذارند. یکی از از راه‌هایی که google درآمدزایی می‌کند، از شیوه google ادز است، به طوری که تبلیغ‌دهندگان به جهت هر کلیک به جهت چشم شدن در ادامه گوگل، پولی را پرداخت می‌کنند.

گوگل ادز یک بستر تبلیغاتی مبلغی هست که پایین شبکه بازاریابی نظیر پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) کار می کند و تبلیغ‌کنندگان مکلف به پرداخت به ازای هر کلیک یا این که به ازای چشم شدن در ادامه نتیجه های google هستند.

گوگل ادز یکی از از راه‌های اثر گذار و تاثیرگذار به جهت جذب مشتریان هدف هست که می‌توانید با یادگیری و گذراندن عصر تدریس گوگل adwords، ازدحام وب سایت و بازدیدکنندگان را ارتقاء بدهید و حتی تماس‌های تلفنی را نیز عمده کنید.

گوگل ادز به شما اذن میدهد تا تبلیغات خویش را به شکل به طور همزمان در ادامه تلفن همراه و دسکتاپ به جهت مخاطبان هدفتان منتشر کنید، همین بدان مضمون‌ هست که بیزینس شما در ادامه هر هنگامی که اعضا هدف متاع یا این که سرویس ها شما را کاوش می‌کنند، می‌تواند در ادامه نقشه google یا این که برگه اولیه google بالاترین جايگاه را داشته باشد. همین رویه یکی از از بهترین راه‌ها به جهت جذب مشتریان هدف هست که به وسیله تبلیغات شما در ادامه نتیجه های google تولید می‌شود.

با گذشت زمان، گوگل ads به شما در ادامه ارزیابی و بهبود تبلیغات جهت وصال به مشتریان هدف امداد می کند و همینطور منجر وصال به هدف کمپین تبلیغاتی شما می‌شود. google ادوردز، به میزان به دست آوردن و فعالیت و منابع در ادامه دسترس، کاری ندارد و شما می‌توانید با بودجه‌ی خود، همین کمپین را تولید کنید.

 

منبع: https://ariyaroll.ir/