باز کردن ابرقدرت‌های شناختی با افزایش سن با استیون کاتلر • پادکست Mind Love


با افزایش سن در مورد مغز خود چه اعتقادی دارید؟

اگر مانند اکثر مردم هستید، انتظار دارید که کمی کندتر شوید، فراموشکارتر خواهید شد و در یادگیری چیزهای جدید به همین راحتی مشکل خواهید داشت… و این در صورتی است که خوش شانس باشید. زیرا حدود 10 درصد از سالمندان در ایالات متحده به زوال عقل مبتلا می شوند، در حالی که 22 درصد دیگر دارای اختلالات شناختی خفیف هستند.

در حالی که افزایش سن با تغییرات ساختاری و شیمیایی خاصی در مغز مرتبط است، اکنون می دانیم که بسیاری از توانایی های شناختی را می توان در آینده حفظ کرد یا حتی بهبود بخشید.

بنابراین، در حالی که صنایع پزشکی و دارویی ما به جستجوی درمان‌هایی برای زوال شناختی ادامه می‌دهند، می‌توانیم از این واقعیت راحت باشیم که مداخلاتی وجود دارد که می‌توان در هر سنی برای بهبود اوج عملکرد انجام داد. در پایان این قسمت، تمام آخرین تحقیقات و بینش‌ها را می‌شناسید که به شما کمک می‌کند تا با افزایش سن، توانایی‌های شناختی خود را حفظ کرده و تقویت کنید.

مهمان ما استیون کاتلر است. او نویسنده ای پرفروش نیویورک تایمز، روزنامه نگاری برنده جایزه و مدیر اجرایی مجموعه تحقیقاتی جریان است. او یکی از کارشناسان برجسته جهان در زمینه عملکرد انسانی است. استیون همچنین نویسنده یازده کتاب پرفروش (از چهارده کتاب) است، از جمله “هنر غیرممکن”، “آینده سریعتر از آنچه فکر می کنید”، “دزدیدن آتش”، “ظهور سوپرمن”، “جسورانه” و “فراوانی.”

خواهیم آموخت

  • مزایای ضد پیری حالت های جریان و نحوه ورود به آنها در صورت تقاضا
  • چگونه بخشش قفل خرد و همدلی را باز می کند
  • نحوه استفاده از بازی پویا و محیط جدید برای سرعت بخشیدن و افزایش یادگیری در هر سنی

پیوندها

عشق ذهنی بیشتری در زندگی خود می خواهید؟

میدونی که من عاشق چت کردن هستم…مخصوصا با تو! در حالی که در حال گوش دادن به قسمت این هفته هستید، یک اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام @mindlovemelissa و @stevenkotler را تگ کنید. و به یاد داشته باشید که #mindlovepodcast را هشتگ کنید، به این ترتیب من می توانم اسکرین شات شما را نیز در استوری خود به اشتراک بگذارم!

یک سورپرایز دیگر ✨: می خواهید با انجمن Mind Love ارتباط برقرار کنید؟ بیایید به گروه فیس بوک Mastermind Mind Love بپیوندید.

مشترک شوید و پادکست The Mind Love را مرور کنید

آیا می خواهید در مورد آخرین قسمت ها و استراتژی ها به روز بمانید؟ در iTunes مشترک شوید و اولین کسی خواهید بود که از زمان انتشار قسمت های جدید مطلع خواهید شد.

اگر می‌خواهید به عنوان منتقد هفته در برنامه حضور داشته باشید، خوشحال می‌شوم از شما بشنوم. برای نظر دادن اینجا کلیک کنید.