یک برنامه رادیکال برای احیای سوهو مبتلا به بیماری همه گیر: از ماشین پیاده شوید


در حالی که بخش هایی از منهتن در ماه های اخیر علائم بهبودی از بیماری همه گیر را نشان داده اند ، شهر دارای خسارت مالی دائمی است که برای بهبود برخی مناطق سال ها طول می کشد. مهمترین آنها Soho ، یکی از غنی ترین مناطق شهر ، و یک منطقه تجاری است که در ماه های اول شیوع بیماری تبدیل به یک شهر ارواح شده است.

بیش از 40 مغازه به دلیل از بین رفتن گردشگری بین المللی – بیش از 30 درصد مشاغل منطقه – بسته شده اند و بیش از یک چهارم دفاتر در حال حاضر خالی هستند. همانطور که نیویورک تایمز به تازگی بیان کرده است ، “شاید هیچ منطقه تجاری در شهر آمریکا بیشترین آسیب را از ویرانی اقتصادی این اپیدمی ندیده باشد.” اما برخی از گروه های محلی این را فرصتی منحصر به فرد می دانند تا با بهبود فضای عابر پیاده برای افراد محلی و گردشگران ، پیشرفت هر دو محله را رونق بخشند و در سال های آینده آن را رونق بخشند.

SID Broadway Initiative BID ، که بخشی از منطقه بین برادوی بین هوستون و کانال را پوشش می دهد ، یک طرح “چشم انداز بخش عمومی” (ترکیبی از طرح خیابانی و استراتژی های کپور) را پیشنهاد کرده است که ترافیک مجاور را کاهش داده و نوار را به برادوی منحرف می کند. عابران پیاده ، اتوبوس و دوچرخه. افزایش فضای پیاده رو و امکانات عابرین پیاده (شامل صندلی ها) در امتداد برادوی و خیابان بروم. و میدانهای عمومی در خیابان پرینس و خیابان هوارد ایجاد کنید.

به گفته مارک دیکس ، مدیر اجرایی Soho Broadway Initiative ، از برادوی خواسته می شود که ترافیک بیشتری را از تونل هلند ، وسایل نقلیه محلی ، توزیع ، اتوبوس ها و بقیه مناطق را اداره کند. بنابراین برنامه این است که ترافیک غیر محلی را در اطراف “فوق بلوک” که سوهو ، نولیتا و ایتالیا کوچک را تشکیل می دهد ، منحرف کنید.

دیکس گفت: “جاده هایی در اطراف آن بلوک فوق العاده وجود دارد که برای کنترل این ترافیک طراحی شده است ، اما محوطه موجود در این بلوک مناطق محلی هستند.” “خیابان پرینس یک جاده است. برادوی یک جاده است. این جاده برای جابجایی ترافیک منطقه ای که نیاز به عبور از یک شهر بالا ، مرکز شهر یا شهر دارد طراحی نشده است. و با فیلتر کردن این ترافیک ، که ما فکر می کنیم یک روش قابل اعتماد است ، ما برخی از محله ها می توانند فضاهای عمومی فوق العاده ای ایجاد کنند که برخی از مشکلات طولانی مدت ترافیک ، ازدحام پیاده روها و عملیات تجاری را حل می کند.

ارائه نحوه تغییر مسیر ترافیک به اطراف "سوپر بلاک"

ارائه نحوه هدایت ترافیک در اطراف “فوق بلوک”

فلش

ارائه نحوه هدایت ترافیک در اطراف “فوق بلوک”

ابتکار سوهو برادوی

یکی از الگوهای طرح آنها منطقه نزدیک خیابان 23 در منهتن و بالای آن در برادوی بود ، جایی که شهر ترافیک را قطع کرده است: “اگر اکنون به خیابان 23 بروید ، در شمال و جنوب خیابان 23 ، یک پیاده روی واقعاً عالی وجود دارد. اساساً باز است. خیابان ها از طرح استفاده می کنند و فضای میدان ایجاد می کنند. “

این طرح قبلاً توسط گیل برور ، رئیس منطقه منهتن ، پشتیبانی می شود ، که می گوید “محله های سوهو برادوی همیشه به طرح های آینده نگر نیاز داشتند ، اما هنگامی که ما بهبودی خود را از یک بیماری همه گیر آغاز می کنیم ، بسیار مهم است.”

دیجی ویلیامز ، سرپرست توسعه کسب و کار Boxed ، خرده فروش آنلاین با دو دفتر در سوکسو ، نیز فکر می کند که این طرح می تواند به تسریع احیای کسب و کار در محله کمک کند: “ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد محل دفاترمان می کنیم. چرا ، و ما فروشندگان و شرکای تجاری می خواهند بروند؟ ” “ما به همین دلیل در هشت سال گذشته در سوهو بوده ایم. برای من ، Vision Plan می گوید این مکانی است که ما می توانیم در آن زندگی کنیم ، جایی که مردم می توانند با افتخار به آن خانه بگویند ، جایی که مردم می توانند سخت کار کنند اما بعد بیرون بروید و وقت خود را در استراحت بگذرانید. لذت ببرید. “

چشم انداز Soho BID برای برادوی بین هوستون و کانال

چشم انداز Soho BID برای برادوی بین هوستون و کانال

فلش

چشم انداز Soho BID برای برادوی بین هوستون و کانال

ابتکار سوهو برادوی

منشاء طرح با انتشار گزارش Envision SoHo / NoHo آغاز شد ، که مسائل مربوط به کیفیت زندگی در سال 2019 را مشخص کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

سپس در مواقع بحرانی ، هنگامی که مغازه ها بسته می شوند و مردم در خانه می مانند ، “ما در آن لحظه فکر کردیم تا عمیقا در مورد مسائلی که در گزارش Navigation Soho / Noho مشخص شده اند فکر کنیم: کمبود فضای سبز ، عدم وجود فضای باز ،” دیکس گفت با ظهور جاده های باز ، شهر به معنای واقعی کلمه با استفاده از فضای عمومی و پتانسیل دگرگون کننده آن لحظه دست و پنجه نرم می کرد. “این یک فرصت منحصر به فرد بود که محله را برای بهبود و ادامه رشد پایدار بر پایه محکمی قرار داد.”

این طرح علاوه بر پرداختن به مسائل مربوط به ترافیک و عابران پیاده ، فرصت های جدیدی را برای امکانات رفاهی محله ایجاد می کند که مکمل “تاریخ فرهنگی غنی ، به ویژه هنرها” است. و من واقعاً از این موضوع هیجان زده ام. فرصتی عالی برای ادای احترام به تاریخ فرهنگی غنی سوهو. “

دیکسون خاطرنشان کرد که این طرح مستقل از تلاش های شهر برای منطقه بندی مجدد Soho و Noho ، مناطقی که از اوایل دهه 1970 با طنین گسترده ای مواجه نشده اند ، تدوین شده است. دولت دی بلاسیو در حال بررسی افزودن هزاران آپارتمان جدید با صدها واحد مسکونی مقرون به صرفه است که عمدتا سفید هستند (طبق آمار سرشماری اخیر 80 درصد سفید هستند) و اجاره خانه ها در منهتن 60 درصد بیشتر از متوسط ​​است.

رندر خیابان بروم

رندر خیابان بروم

فلش

رندر خیابان بروم

ابتکار سوهو برادوی

همانطور که انتظار می رفت ، این طرح طنین انداز باعث واکنش برخی از مردم محلی شد که می خواهند محله را به همان شکل نجات دهند ، و مشخص نیست که آیا شورای شهر از حمایت کافی برای تصویب این طرح برخوردار است ، که ماه ها توسط شهر مورد بررسی قرار گرفته است. اما به گفته دیکسون ، به نوعی ، چشم انداز وی در مورد سوهو ، که قبل از اعلام طنین شهر آغاز شده بود ، در صورت وقوع “از این تغییرات” قدردانی می کند.

با این وجود ، این امر غیر معمول نیست که برخی از افراد در برابر تغییرات مقاومت کنند ، چه آنها ساکنان دیرینه در برابر آسمان خراش ها باشند یا رانندگانی که تمایلی به ترک پارکینگ ندارند. این برای هر گروهی که سعی در تصور مجدد استفاده از فضای عمومی دارند ، یک واقعیت است و این منجر به درگیری های محله ای در سراسر شهر شده است ، خواه در مورد غذا خوردن در بیرون و خواه در مورد خیابان های باز “آشفته”.

“من فکر می کنم ایجاد تغییرات همیشه سخت است و هر محله رویکرد متفاوتی دارد ، اما هدف از این طرح این است که این منطقه برای همه بهتر شود ، از جمله کسانی که در آنجا زندگی می کنند ، کسانی که در آنجا کار می کنند و کسانی که از آنجا دیدن می کنند.” “اگر امروز به SoHo می آیید ، یک ترافیک مکرر است که ساکنان آن را دوست ندارند. ما از احترام شکایت می کنیم ، از تنبلی شکایت می کنیم. بسیاری از شکایات وجود دارد ، درست است؟ برنامه ما سعی می کند این مشکلات را حل کند – ما سبز هستیم ما می خواهیم اضافه کنیم ، ما می خواهیم هنر عمومی را اضافه کنیم ، ما یک جریان بهتر از عابران پیاده ایجاد می کنیم.

ویلیامز ، که شرکتش بیش از 100 کارمند در Soho in Boxed دارد ، گفت که باید همچنان برای آینده این محله به عنوان یک منطقه تجاری و یک ساکن رشد کرد: “من فکر می کنم مردم وقتی چیزی جدید پیشنهاد می دهند کمی ترسیده اند ، ” او گفت. “مردم از تغییر می ترسند ، اما اگر تغییر نکنید ، در نهایت عقب می افتید. خوشحالم که می بینم مردم چگونه خرید ، کار و زندگی می کنند ، و سوهو در مورد آن فکر می کند و تلاش می کند. آن را بپذیرید. زیرا اگر این کار را نکنید ، برمی گردید و عقب می مانید. “

در حال حاضر ، ابتکار Soho Broadway چگونگی دریافت بازخورد جامعه در مورد طرح ، بحث در مورد آن با شهردار بعدی و اعضای شورای شهر و تکمیل یک مطالعه ترافیک و پارکینگ را بررسی خواهد کرد. در همین حال ، شنبه ماه اکتبر یک پروژه تظاهرات عمومی موقت در خیابان پرینس با نام “شاهزاده کوچک پلازا” برگزار می شود. این برنامه شنبه در خیابان پرینس ، بین برادوی و خیابان مرسر اجرا می شود و به روی تردد وسایل نقلیه بسته می شود.

شنبه گذشته عکسی از خیابان پرنس دوباره ایجاد شد

شنبه گذشته خیابان پرینس دوباره تصور شد

فلش

شنبه گذشته خیابان پرینس دوباره تصور شد

براندون زواگرمن



Source link

دیدگاهتان را بنویسید