چگونه میوه ها و سبزیجات بیشتری را وارد رژیم غذایی خود کنید


بیاموزید که چگونه میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

همه ما می دانیم که باید میوه و سبزیجات بیشتری بخوریم ، اما اغلب پژمردگی ها و انگورهای کاهو در یخچال های ما پوسیده می شوند زیرا ما میان وعده های کمتری را انتخاب می کنیم. ما می دانیم که باید انتخاب های بهتری داشته باشیم ، اما اغلب تحت الشعاع سبک زندگی شلوغ و عادات ناسالم قرار داریم.

بنابراین چگونه می توان میوه ها و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود قرار داد؟ از آنجا که ماه سپتامبر “میوه ها و سبزیجات – ماه مهم تر” است ، تیم مفاهیم طبیعی سالم نکات لازم را برای پر کردن رژیم غذایی خود با محصولات سالم دارد.

6 راه برای مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

ما یک لیست جامع از نکات و ترفندهای زندگی داریم که به شما در افزایش مصرف میوه و سبزیجات کمک می کند.

آماده سازی وقتی از فروشگاه به خانه می آیید

یکی از بزرگترین موانع برای خوردن بیشتر میوه و سبزیجات ، زمان آماده سازی است. به زبان ساده ، چوب دستی و چیپس راحت تر از فلفل و خیار جمع آوری می شوند. برای اطمینان از خوردن غذاهای سالم که از مغازه به خانه می برید ، محصولات خود را فوراً بشویید و برش دهید تا در صورت نیاز به راحتی در دسترس قرار گیرند.

میوه و سبزیجات را به صبحانه اضافه کنید

روی افزودن محصولات بیشتر به رژیم غذایی خود کار می کنید؟ با صبحانه شروع کنید! اگر دوست دارید تخم مرغ های صبحانه هم زده شوند ، قبل از افزودن تخم مرغ ، سبزیجات را در ماهیتابه سرخ کنید. سپس آن را با یک میوه تازه سرو کنید تا روز خود را درست شروع کنید.

سوپ سبزیجات سنگین را امتحان کنید

هر شام گیاهخواری نباید “گوشت و دو گیاه خوار” باشد. بسیاری از سوپ ها پر از هویج ، کرفس ، پیاز ، گوجه فرنگی و سایر گزینه های عالی هستند. حتی می توانید سبزیجات اضافی را قبل از افزودن گوشت و لوبیا در فلفل قرمز خرد کنید و هیچ چیز محتاطانه نیست.

بیشتر اسموتی بنوشید!

اسموتی ها راهی عالی برای افزایش مصرف میوه و سبزیجات هستند و می توانند در وعده های غذایی ، میان وعده ها یا به عنوان غذای جانبی سرو شوند. عجله نکنید ، طعم های مختلف اسموتی را امتحان کنید تا تغذیه شما متفاوت شود.

سالاد جانبی را انتخاب کنید

سیب زمینی سرخ کرده را کنار بگذارید و به جای آن ناهار خود را با یک سالاد جانبی سفارش دهید! حتی اگر برای ناهار بیرون نیستید ، یک سالاد جانبی یا سبزیجات تازه را همراه ناهار خود قرار دهید تا گزینه های ناهار کمتر سالم را حذف کنید.

روتین خود را تغییر دهید

اگر همیشه با همان اقلام از مغازه خواربارفروشی بیرون می آیید ، متعهد شوید این هفته چیز جدیدی را امتحان کنید. میوه ها و سبزیجات عجیب و غریب مانند پیازچه ، انبه و میوه شور می توانند خستگی را از بین ببرند.

مکمل های غذایی کامل برای پر کردن فاصله

اگر هنوز در تلاش برای افزایش میوه و مصرف خود هستید یا فقط می خواهید مطمئن شوید که تمام نیازهای خود را برآورده کرده اید ، یک مولتی ویتامین کامل غذایی می تواند نجات دهنده باشد.

پودر مولتی ویتامین بچه های باغ زندگی

بچه ها در مورد میوه ها و سبزیجات بسیار مشکل هستند. پودر مولتی ویتامین Garden of Life Kids حاوی 15 ویتامین و مواد معدنی ضروری برای تغذیه مطلوب ، رشد سالم و رشد استخوان است. حتی می توانید آن را به اسموتی صبح فرزندتان اضافه کنید!

مولتی ویتامین زاهلر روزانه یک مولتی ویتامین روزانه

مولتی ویتامین Zahler One Daily که حاوی 20 ویتامین و مواد معدنی است ، یک انتخاب عالی برای افزودن مواد مغذی به رژیم غذایی روزانه شما است. این فرمول منحصر به فرد حاوی مواد برتر برای حداکثر جذب و سود است.

زندگی! Max6 روزانه از راه طبیعت

ساخته شده با ترکیبی منحصر به فرد بر اساس مواد غذایی برای انواع مواد مغذی ، زنده! Max6 Daily from Nature’s Way راهی آسان برای افزایش مصرف میوه و سبزیجات است. این مکمل ها شامل سبزیجات روزانه ، میوه های باغی ، سبزیجات باغی ، اسیدهای چرب امگا 3/6/9 ، دفاع میسلیوم قارچ و بیوفلاونوئیدهای مرکبات است.

برای اینکه میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید چه می کنید؟ نکات خود را در بخش نظرات زیر با تیم ما به اشتراک بگذارید.

درباره ترزا گروسکوپ ، CN

متخصص تغذیه معتبر در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار مفهوم طبیعی سالم. مدافع سلامت و تغذیه طبیعی. عاشق باغبانی ، دوچرخه سواری ، تناسب اندام ، قایق سواری ، حیوانات (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی است. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید