چگونه در تعطیلات خوش فرم باشیم


همه ما می دانیم که داشتن یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ باعث می شود تمرینات خود را به راحتی برگردانید. با این حال ، چند نکته در مورد چگونگی حفظ سلامتی تا حد ممکن در تعطیلات وجود دارد ، و همه آنها بر اساس نظم و فداکاری است. با این حال نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه داشته اید و تصمیم قاطع در مورد خوردن یا نوشیدن دارید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند لیکور تخم مرغ در این زمان از سال غالب هستند. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “تعطیلات” مخصوص خود را برای تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید و نوشیدنی خود را بدون الکل بخورید! همچنین می توانید جایگزین های سالم برای نوشیدنی ها مانند لیکور تخم مرغ را در اینترنت پیدا کنید.

بیدار شدن به موقع برای کار

هنگامی که خانواده و دوستانی دارید که می توانید در تعطیلات با آنها ملاقات کنید ، شروع به ورزش آسان است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که صبح زود بیدار شده و ورزش کنید تا بتوانید از بقیه روز لذت ببرید. اگر بعداً در روز منتظر بمانید ، به احتمال زیاد برای کنار گذاشتن تمرین عذرخواهی می کنید.

یک شریک مسئول پیدا کنید

آیا فردی در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید که شریک مسئولیت شما شوند! این یک نکته عالی است زیرا می توانید با هم تمرین کنید ، مسئولیت متقابل را در مورد خوردن و آشامیدن سالم حفظ کنید و این یک راه عالی برای برقراری ارتباط در تعطیلات است. برنامه های زیادی وجود دارد که نحوه کنترل شریک زندگی شما در قبال مسئولیت های ورزشی خود را کنترل می کند و همچنین می تواند فعالیت شما را ردیابی کند!

غذای خود را بیاورید

وقتی مردم در تعطیلات دور هم جمع می شوند ، معمولاً یک تن غذا است. اگر از شما می خواهند غذا بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. این اتفاق می افتد که وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کندن در پای ها کنند ، شما احساس پهلو نمی کنید و می توانید از انتخاب سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد شام بیاورید ، همچنین می توانید با دستور العمل های کلاسیک مانند یک ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، پوره سیب زمینی بپیچید ، یا می توانید یک سالاد بیاورید!

از تعطیلاتتون لذت ببرین!

بسیار مهم است که در طول تعطیلات سلامت خود را در نظر داشته باشید ، اما از آرامش و تفریح ​​در این مواقع نترسید. اگر از سلامت و تندرستی خود راضی هستید ، به این روال پایبند باشید و به یاد داشته باشید که می توانید در تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال جدید تمرینات خود را شروع کنید؟ در سایت https://fitnessfor10.com/ ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد!

دیدگاهتان را بنویسید