کاهش وزن. * آه کشیدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر شما (بلافاصله) می خواهید ظاهر و احساس بهتری داشته باشید – فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر می شود.

متأسفانه هیچ درمانی برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای از دست دادن پوندهای ناخواسته است ، همچنین کاهش وزن مزایای سلامتی بسیاری دیگر نیز دارد.

بنابراین بیایید “چرا” را قبل از حرکت به “چگونه” ببینیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس زانو ، مچ پا و پاها را از بین می برد.
  • کشش ستون فقرات را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

چیزهای خوبی است ، درست است؟

با تعهد محکم به سلامتی خوب شروع کنید ؛ و در مقابل ، احساس قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل بودن خواهید کرد.

اقدام برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که این تصمیم را گرفتید ، مدتی وقت بگذارید تا دوره خود را مشخص کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. می توانید مطمئن باشید که به زودی موفق خواهید شد – که به شما انگیزه می دهد تا حرکت کنید! صبور باشید و خودتان را راحت پیش ببرید. این یک درمان یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • به تغذیه خود توجه داشته باشید.کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. آنچه شما استفاده می کنید همراه با ورزش است که به شما در سوزاندن کالری کمک می کند. خواندن برچسب ها به عنوان یک خواربارفروشی را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع شده و ترانس و سدیم خودداری کنید. بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، حاوی این مواد هستند. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای پر فیبر را ذخیره کنید. مقدار زیادی آب بنوشید و نوشیدنی های پر کالری مانند الکل و نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا تغذیه کنید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی با فعالیتهایی که دوست دارید شروع کنید و قوانینی را ایجاد کنید که به آنها پایبند خواهید بود. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، به خصوص اگر به این نوع تمرینات ، پیاده روی یا دوچرخه سواری به مدت 30 دقیقه عادت ندارید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی افزایش ضربان قلب و بهبود سوخت و ساز بدن برای سوزاندن کالری است. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. متوجه خواهید شد که با عملکرد عضلات ، استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Greater Corpus Christi ، در سفر شما با شما همکاری می کند. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات فردی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و کمپ های ورزشی را ارائه می دهند.

برای پیدا کردن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید- ما به شما اعتماد داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.