فرمول ساخت قیف – راز واقعی موفقیت در تجارت آنلاین


بهترین راه برای فروش مداوم از طریق یک قیف فروش است. همین امروز شروع کنید و سیستم هایی را ببینید که برای مشاغل تک نفره و شرکت های غول پیکر مانند استارباکس و مک دونالد کار می کند.
با شروع اجرای قیف های فروش ، تجارت خود را توسعه داده و توسعه می دهید.

فرمول ساخت قیف یک فرایند گام به گام اثبات شده است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید یک قیف فروش با جزئیات مناسب ایجاد کنید. این به شما نشان می دهد که هر مرحله را باید انجام دهید ، چه چیزی را تبلیغ کنید و چگونه آن را تبلیغ کنید تا در مشتریان خود اعتماد کسب کنید و فروش بیشتری در این فرآیند ایجاد کنید.

این سوال بسیار خوبی است. و دانستن پاسخ این س questionsالات می تواند کسب و کار شما را دچار شکست یا شکست کند.

می بینید ، بسیاری از بازاریابان اطلاعات فقط محصولات را به طور تصادفی ایجاد می کنند. آنها ایده می گیرند ، محصول را ایجاد می کنند ، آن را تبلیغ می کنند. آنها ایده دیگری دریافت می کنند ، محصول می سازند ، آن را تبلیغ می کنند. و آنها این کار را بدون قافیه و دلیل ادامه می دهند.

اگر می خواهید با کسب و کار خود درآمد زیادی کسب کنید ، باید یک قیف فروش ایجاد کنید. این جایی است که شما مجموعه محصولات بسیار مرتبطی را برای فروش به مشتریان و مشتریان خود ایجاد می کنید. این قیف طیف وسیعی از محصولات و خدمات را با قیمت های مختلف ، از محصولات با قیمت پایین تا تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان ، تا محصولات با قیمت برتر پوشش می دهد.

شما می توانید تجارت خود را با موارد زیر توسعه دهید:

  1. افزایش دادن میانگین ارزش معاملات به ازای هر مشتری
  2. افزایش دادن تعداد مشتریان و
  3. افزایش دادن تعداد معاملات به ازای هر مشتری

برای توسعه تجارت خود ، به یک قیف فروش تبدیل بهینه و عالی نیاز دارید. آنها هسته اصلی بازاریابی شما هستند.

اگر هر قیف به درستی بهینه سازی شود ، می تواند پول زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

بنابراین بیایید شروع کنیم

برای ساختن قیف خود ، باید مراحل زیر را دنبال کنید

  1. تصمیم بگیرید که چه مشکلی را حل خواهید کرد
  2. منبع ترافیک را انتخاب کنید
  3. پیشنهاد بسیار جالب آهنربای سربی
  4. محصولات کلیدی را با موقعیت فروش منحصر به فرد ارائه دهید
  5. پیشنهاد فروش دهید
  6. کمپین پیگیری

کانال فروش چیست؟

در مورد قیف های فروش سردرگمی زیادی وجود دارد و من می خواستم در این ویدئو به روشن شدن آن کمک کنم. اول از همه ، سوالی که بسیاری از مردم می پرسند این است که “چرا ابتدا باید قیف فروش ایجاد شود؟” البته ، اگر می خواهید محصولی را با قیمت بالا بفروشید ، فقط باید آن را بفروشید ، درست است؟

اشتباه!

در حالی که درست است که در دنیای آفلاین ، می توانید بلافاصله اقلام گران قیمت بفروشید ، به عنوان مثال ، اگر نمایندگی بنتلی را اداره کنید ، انتظار ندارید که کسی ابتدا یک تویوتا از شما بخرد و سپس آن را معامله کند. به در دنیای آنلاین ، شرایط متفاوت است. متأسفانه ، اعتماد آنلاین به طرز باورنکردنی وجود دارد. این تعجب آور نیست. برخی از تجار آنلاین غمگین ، ناشایست و آنلاین هستند و به راحتی ساده لوح هستند. به عنوان مثال ، وب سایت شما ممکن است این تصور را در مردم ایجاد کند که تجارت شما یک عملیات بزرگ است که از یک دفتر شیک در قلب شهر اجرا می شود ، در حالی که در واقعیت ، شما فقط یک پسر هستید که در محله ای با طبقه پایین زندگی می کنید و خارج از خانه خود کار می کنید. اتاق خواب. به البته ممکن است وب سایت شما تصور کاملاً متفاوتی ایجاد کند.

صادقانه بگویم ، اکثر افرادی که برای اولین بار با شما آنلاین برخورد می کنند ، تا زمانی که خلاف آن را ثابت نکنید ، فرض می کنند که شما یک جنایتکار هستید. قیف های فروش به شما این امکان را می دهد.

با استفاده از قیف فروش می توانید ثابت کنید که یک تجارت واقعی هستید ، کالاها یا خدمات با کیفیتی را ارائه می دهید ، به موقع تحویل می دهید و شاید مهمتر از همه ، این که مشتریان برای پول خود ارزش قائل خواهند شد. وقتی مردم شما را می شناسند و به شما اعتماد می کنند ، فروش راحت تر می شود. من شنیده ام که مردم قبل از اینکه واقعاً به شما اعتماد کنند ، پنج نقطه تماس با شما را می خواهند. وقتی به شما اعتماد می کنند ، می دانند که شما جنایتکار نیستید ، از کیفیت کالا و خدمات شما مطلع خواهند شد و می دانند که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

اینجاست که قیف فروش وارد می شود.

شما با دادن چیزی به صورت رایگان شروع می کنید ، سپس چیزی ارزان می فروشید ، سپس چیزی گران تر ، سپس چیزی حتی گران تر و غیره ، در طول راه.

هنگامی که شخصی چیزی ارزان از شما خرید و از آن راضی بود ، به احتمال زیاد چیزی گران تر از شما خواهد خرید. این فقط طبیعت انسان است. به عبارت دیگر ، اعتماد و اطمینان را به شما ، اعتماد به کسب و کار شما و اعتماد به نام تجاری شما را ایجاد می کند.

درباره نحوه ایجاد قیف فروش سودآور بیشتر ببینید

دیدگاهتان را بنویسید