سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

فصل تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی خود بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاس های FC-home است که به شما کمک می کند تا سالم بمانید. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید یا با یکی از مربیان متخصص ما تماس بگیرید ، همیشه می توانید جشن تناسب اندام را با کمی بهار روی پای خود ادامه دهید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسخیابان کره ملی بادام زمینی روز عاشق است و علیرغم نیازهای کودکان ، (PB&J ، چه کسی؟) کره بادام زمینی همچنین می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

تجزیه تغذیه ای برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • در کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قندها: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

این به شما نمی گوید که کره بادام زمینی همچنین منبع مهمی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

حقایق خنده دار: ویتامین های B-Complex از 8 ویتامین مختلف ضروری B تشکیل شده اند که در کنار هم قرار گرفته و نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی است:

  • هضم
  • بینایی چشم ها
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه کره بادام زمینی فواید مخربی برای سلامتی دارد ، اما کالری و چربی بالایی نیز دارد ، بنابراین از خویشتن داری خودداری کنید.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه روی چوب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • ماست های پر از ماست با کره بادام زمینی
  • نان تست / شیرینی بادام زمینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از بحث های زیاد ، ما پاسخ خود را داریم:

H2-OH- بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و این روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک تقویت کننده طراوت ، بلکه به عنوان یک ماده حیاتی در هنگام تمرین.

بدن شما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانید. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کم آبی ممکن است به خودی خود ظاهر شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • گرفتگی عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته نگه داشتن خود نیز به دفع باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • بالشتک مغز و ستون فقرات
  • افزایش کارایی تمرین

حقایق جالب: مردم می توانند حدود یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

مانند غذا خوردن ، نوشیدن آب نیز برای کنترل درجه ایده خوبی است. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده توصیه می کند که روزانه 11 فنجان (برای زنان) تا 15 فنجان (برای مردان) آب بنوشید تا هیدراتاسیون مناسب حفظ شود. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا دریابد که برای بالا بردن سطح آب خود باید چه کار کنید. در هر صورت ، همیشه به یاد داشته باشید که یک لیوان ساعت خنک و طراوت را بریزید2پس از یک جلسه تمرینی مفید o. به سلامتی!

ویژگی اعضا

نه تنها یک ورزشکار باورنکردنی بلکه یک فرد شگفت انگیز ، اعضای ارتباط تناسب اندام @ haroldkelley071 اعضای برجسته ما در این ماه هستند. او با چند قهرمانی بدنسازی در کمربند خود ، همیشه برای همه چیز محدودیت قائل می شود. “اگر او بخواهد ، این راهی است” ، او فقط از آن برای رسیدن به هدف خود استفاده می کند. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس مشکلی نیست ، اما پیش بروید و همیشه راهی برای “کارکردن” پیدا کنید.

هارولد پس از یک تصادف رانندگی ناتوان کننده فلج شد ، تمام انرژی خود را برای بازگشت به ورزشگاه متمرکز کرد. او به جای ناراحتی و ناامیدی ، روی کارهایی که می تواند انجام دهد تمرکز کرد. این شعاری بود که پدرش در سنین پایین به او داده بود: “نگران کارهایی که نمی توانید انجام دهید” باشید. از آنجا که این درس زندگی همیشه در خط مقدم ذهن او قرار دارد ، هیچ چیز مانع از رسیدن هارولد به اهدافی که برای خود تعیین کرده است نمی شود.

اگرچه هارولد به طور منظم در سالن بدنسازی خود کار می کرد ، اما می دانست که باید شیوه ورزش خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این سازگاری مانع ورزش یا پاداش او نشد: او چشم به مسابقات بدنسازی نداشت.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرش و لبخند عالی به پیش می رود.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و در مورد سفر الهام بخش و الهام بخش او اطلاعات بیشتری کسب کنید.

FITCO 3 24

چه کسی دنیا را اداره می کند؟

ماه مارس ماه تاریخ زنان است و هیچ زمانی بهتر از این نیست که نه تنها به زنان در زندگی خودمان بلکه به برخی از چیزهایی که بر دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند ، احترام بگذاریم.

کاترین سویتزر

کاترین بعد از اینکه بارها گفت که دویدن ماراتن برای “زن شکننده” بسیار دور است ، بیرون رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. او اولین زن ثبت نام شده در مسابقه ماراتن بوستون در سال 1967 شد و مورد تمسخر و حمله مربیان قرار گرفت. او مسابقه را به پایان رساند و به حمایت از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان ادامه داد.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه ورزش کنند ، کشور جهت نداشت. همیشه تمرین با بازی جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، یک رویداد فرهنگی منفجر شد. در نهایت ، زنان می توانند در آرامش و آسایش در خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو به مدت 6 سال بود و رد شدن آن بسیاری از انواع تمرینات خانگی (اما هرگز تکراری) را ایجاد نکرد.

FITCO 3 8 زنان 2

ناهید ویلیامز

وقتی مسابقات آزاد فرانسه 2005 برگزار شد ، زنان با وجود بازیها و دورهای یکسان ، کمتر از مردان جایزه دریافت می کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که تنیسورهای زن باید مانند مردان حقوق بگیرند. او از مسئولان مسابقات درخواست کرد اما رد شد. این مانع از فعالیت وی نشد زیرا او از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه برای برابری زنان ادامه داد. او در سال 2007 برنده ویمبلدون شد – و به همان میزان جایزه پول همتای مرد خود.

FITCO 3 8 زنان 3

فرم!

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها شما را از هدر رفتن حرکات و انرژی که در واقع می توانند برای تناسب اندام استفاده کنند نجات می دهد ، بلکه می تواند به شما در جلوگیری از آسیب نیز کمک کند. با فرم مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن بهتری دریافت می کنند تا بتوانید به طور مlyثرتر و با ثبات بهتر ورزش کنید. یکی دیگر از مزایای فرم مناسب؟ روی ماهیچه های واقعی مورد نظر خود کار کنید.

اشتباهات رایج در محل کار عبارتند از:

  • استرس – برای جلوگیری از فشار به گردن باید بنشینید یا بکشید
  • وضعیت آرنج – آرنج شما باید برای قایقرانی و فر بازویی نزدیک بدن باشد
  • موقعیت زانو – اسکوات معمولاً به زانوها نیاز دارد تا با انگشتان پا هماهنگ شوند.

در حالی که هر تمرین نیاز به فرم مناسب برای حداکثر عملکرد دارد ، این ماه ما روی اسکوات کتل بل تمرکز کردیم زیرا بیشترین احتمال فرم نامناسب را دارد.

ویدئوی زیر فرم صحیح را نشان می دهد ، اما با خیال راحت این لیست را چاپ کنید و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را نزد خود نگه دارید.

توجه داشته باشید: آیا کتری بل وجود ندارد؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را در حالت عمودی نگه دارید در حالی که قسمت بالای وزنه را در دست خود می برید.

Dumbbellsquat

بازگشت به 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. ایده خوبی نیست که روال خود را در مدت کوتاهی ترکیب کنید ، اما مزایای تناسب اندام را نیز اضافه می کند. تنبل نشوید و یک روز از ورزش شدید خود استراحت کنید! در واقع ، با اجازه به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • عضلات برای بازیابی
  • بدن خود را ترمیم کند
  • برای بازسازی سیستم عصبی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

این به شما امکان می دهد وقت آزاد بیشتری را صرف تمرکز بیشتر بر سرگرمی یا چیزی کنید که به عنوان یک دوست دوست دارید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک سرگرمی است که مدتهاست برای بچه ها و وعده های شکرگزاری در نظر گرفته نشده است. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح انرژی شما را افزایش دهد.

یک چرت مناسب نیز می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود عملکرد
  • عملکردهای حافظه را افزایش دهید

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (به جز همیشه) ، چند نکته را باید در نظر گرفت.

  • چرت زدن را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در حال صحبت کردن برای خواب کامل هستیم. دقایق قبل از تمام شدن کامل را حساب نکنید.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. سپس برنامه خواب شبانه ممکن است مختل شود و هیچ کس آن را نمی خواهد.
  • در منطقه ای سایه دار و راحت بدون هیچ گونه مزاحمتی چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از چرت زدن بیدار شود.

استراحت و استراحت برای یک روز یا مدت کوتاهی برای سلامتی بدن و ذهن شما مهم است. فراموش نکنید که با گذشت زمان کمی سرعت خود را برای شارژ مجدد و تمدید مجدد کاهش دهید.

جوانسازی با شما شروع می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان تکان می خورند و حشرات نیز وجود دارند. برای این ماه وقت بگذارید تا در هوای تازه نفس بکشید و به آن دید مثبت نسبت به زندگی بدهید. چه در حال احیای یک روال قدیمی هستید یا تازه در حال شروع یک تمرین تناسب اندام هستید ، بیایید داخل و ببینید در باشگاه چه خبر است. ما در حال سر و صدا هستیم تا مطمئن شویم که همیشه به اهداف تمرین خود می رسید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید