بر اساس نظرسنجی ، “جاده های باز” دی بلاسیو هنوز مورد استفاده رانندگان قرار می گیرد


بر اساس یک گزارش جدید ، بیش از نیمی از شهر بیل دو بلازیو به روی “باز کردن جاده ها” باز است.

این رویداد-که همه راهها را بسته می شود به جز فضا و ترافیک محلی و اضطراری برای دوچرخه سواری ، پیاده روی و بازی-در ماه های اولیه شیوع کووید -19 آغاز شد و در ماه مه گذشته توسط شهردار و شورای شهر دائمی شد. بر اساس یک نظرسنجی توسط Transportation Alternatives ، که روز سه شنبه منتشر شد ، تنها 46 درصد از راههای باز شده بخش حمل و نقل فعال است.

این بدان معناست که اکثر “جاده های باز” مناسب پیاده (54٪) اجرا نمی شوند.

بلوندها و دستگیره های ثروتمند به احتمال زیاد دارای راههای “موفق” باز هستند ، که اغلب برای تعمیر و نگهداری به داوطلبان و بودجه خارجی متکی هستند. در برانکس ، این نظرسنجی نشان داد که تنها یکی از هشت مکان ذکر شده فعال است – هفت از 10 مکان در منهتن.

در نتیجه ، راههای منهتنیتی 14 برابر بیشتر از برونکسیتها باز است. بروکلین و کوئینز نیز به ترتیب مشابه با 40 درصد و 31 درصد مکانهای فعال رنج می برند.

این داده ها از Transportation Alternatives 800 گزارش از داوطلبان در تمام 274 منطقه راه باز در پنج منطقه جمع آوری می کند.

جاده های باز De Blasio به عنوان میدان نبرد در عصر همه گیری ظاهر شده است ، در برخی مناطق به شدت جنگیده و برخی دیگر کاملاً نادیده گرفته شده است. شهرها بسیاری از جاده های باز شکست خورده را هدر داده اند ، در حالی که برخی دیگر بدون اطلاع یا ارعاب محو شده اند ، همانطور که بررسی های جایگزین حمل و نقل نشان داده است.

نماد برای "آزادراه" نزدیک میدان هرالد.  در ابتدای شیوع کووید -19 ، این شهر اولین شهری بود که برخی از جاده ها را به روی تردد وسایل نقلیه بست.
تابلوهای “خیابان باز” در نزدیکی میدان هرالد. در ابتدای شیوع کووید -19 ، این شهر اولین شهری بود که برخی از جاده ها را به روی ترافیک بست.
عکس توسط الکسی روزنفلد / گتی ایماژ

این گروه گفت که آمار شهرها کاهش قابل توجهی را در میزان جراحات رانندگی در بلوک های جاده باز نشان می دهد. بر اساس این گزارش ، آسیب های دوچرخه سواران در 12 ماه از آغاز ممنوعیت تردد 17 درصد کاهش یافته است. – اعتراض به روند شهر در جهت مخالف.

اما منهتن و بروکلین برای یک سوم فهرست شده برنامه هستند. بر اساس یافته های این گروه ، جاده های باز ، عمدتا در مناطق سفید ، بیشتر “به طور مداوم” عاری از خودرو هستند.

دنی هریس ، مدیر این گروه می گوید: “همه جوامع از جاده های باز و سلامت ، آب و هوا و ایمنی سود می برند.” “ما از مقامات منتخب در شهر نیویورک می خواهیم تغییرات فوری را برای ارائه پشتیبانی مورد نیاز برای موفقیت و پیشرفت برنامه Open Street ، به ویژه در جوامعی که در حال حاضر محروم هستند ، انجام دهند.”

برنامه خیابان های باز در 17 مه 2020 در فارست پارک ، کوئینز.
برنامه خیابان های باز در 17 مه 2020 در فارست پارک ، کوئینز.
توسط جان ناسیون / NoorPhoto ZUMA Press

ست ستاین ، سخنگوی DOT گفت که راه های باز در حال تبدیل شدن از “واکنش اضطراری به همه گیری” به یک برنامه “دائمی و پایدار” است.

استن گفت: “منابع در حال حاضر بسیج شده اند تا محله هایی که در برنامه قابل اجرا هستند ، دائمی در خیابان های باز محبوب خود شوند. “عدالت و انصاف از ابتدا در مرکز این برنامه بوده است ، و ما با جوامعی که گروه های اجتماعی یا BID ندارند ، تماس می گیریم ، بنابراین آنها برای مشارکت در برنامه مورد نیاز هستند.”



Source link

دیدگاهتان را بنویسید