چگونه به رایج ترین نگرانی های مراقبت از پوست رسیدگی کنیم


افشای وابسته: این پست حاوی پیوندهای وابسته است. ما کمیسیون کمی از خریدهای واجد شرایط دریافت می کنیم.

اشتراک گذاری مراقبت است!

هر فردی نگرانی های منحصر به فرد خود را برای پوست دارد و زمانی که نوبت به ایجاد یک روال مراقبت از پوست می رسد باید به آن توجه کرد. از آنجایی که هیچ پوستی یکسان نیست، مهم است که این را در نظر داشته باشید زمانی که روتین مراقبت از پوست خود را با نیازهای فعلی خود تطبیق می دهید و در طول مسیر با خودتان مهربان باشید!

به رایج ترین نگرانی های مراقبت از پوست بپردازید

در اینجا 3 مورد از آنها وجود دارد شایع ترین نگرانی های پوستی و چند ایده که می توانید برای رسیدگی به هر یک امتحان کنید:

پوست خشک

پوست خشک به آن رطوبت و تغذیه اضافی نیاز دارد و محصولات می توانند تفاوت زیادی در سلامت و ظاهر پوست خشک ایجاد کنند. اما ابتدا با هیدراتاسیون داخلی مناسب شروع کنید!

سپس با استفاده از یک مرطوب کننده مغذی، سرم آبرسان، دوش های کوتاه و ولرم برای جلوگیری از خشک شدن بیشتر پوست و پاکسازی مناسب پوست در شب با یک روتین مراقبت از پوست شبانه تغذیه کننده، پوستتان را مرطوب کنید تا به پوست شما کمک کند در طول شب آبرسانی کامل داشته باشد.

همچنین می توانید یک ماسک صورت هدفمند اضافه کنید تا هیدراتاسیون را افزایش دهید و کمی TLC اضافی به پوست خشک خود بدهید. به عنوان مثال آنلاین، در میان ماسک های صورت Blue Lagoon، می توانید ماسک های خاصی را برای تغذیه و تسکین پوست خشک پیدا کنید. پس از برداشتن آن، در حالی که پوست شما هنوز مرطوب است، مرطوب کننده خود را بمالید تا تمام رطوبت را در خود نگه دارد.

پوست خشک

پوست حساس

پوست حساس شما را روی انگشتان خود نگه می دارد زیرا با آب و هوا، استرس های محیطی، سلامت کلی و تأثیرات محصول بر پوست خود هماهنگ می شوید تا بتوانید بهترین مراقبت از پوست خود را داشته باشید.

برخی افراد متوجه می شوند که به چیزهای خاصی حساس هستند و برخی دیگر متوجه می شوند که پوست حساسی در اطراف خود دارند. مهم است که به آنچه پوست شما به آن واکنش نشان می دهد توجه کنید و همچنین به یاد داشته باشید که این ممکن است همیشه ثابت نباشد زیرا گاهی اوقات پوست حساس فقط به یک چیز در یک روز خاص پاسخ می دهد!

برخی از ایده های مراقبتی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از: هیدراته ماندن، زیاده روی نکردن با مراقبت از پوست یا آرایش، پاک کردن کرم ضد آفتاب و آرایش هر شب، و معرفی آهسته محصولات جدید برای مشاهده واکنش پوست قبل از ادامه استفاده.


پوست مستعد آکنه

پوست مستعد آکنه به محصولاتی که روی پوست خود می گذارید و نحوه درمان آن به طور کلی نیاز به توجه بیشتری دارد. عوامل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد لکه ها و پوست مستعد آکنه می شود، از جمله سلامت کلی، استرس، کمبود خواب، ژنتیک، هورمون ها و غیره.

بنابراین انجام کارهایی مانند ضدعفونی کردن گوشی، شستن برس های آرایشی، آرایش نکردن در باشگاه، دوش گرفتن با آب ولرم، و شستن مناسب پوست بدون ایجاد اختلال در سد طبیعی آن، حیاتی هستند.

برای حمایت بیشتر، در صورت لزوم با پزشک خود و شاید یک متخصص پوست صحبت کنید تا در مورد برنامه ای برای بهترین مراقبت از پوست خود صحبت کنید.

به خاطر داشته باشید که می توانید هر کاری که ممکن است برای پوست خود به صورت موضعی انجام دهید، اما ممکن است عوامل دیگری نیز وجود داشته باشند که بر روی پوست مستعد آکنه تأثیر بگذارند یا آن را افزایش دهند، بنابراین ارزش نگاه کردن به داخل را نیز دارد!

برخی از بهترین نکات مراقبت از پوست و محصولات مورد علاقه شما چیست؟

اشتراک گذاری مراقبت است!