غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند


برنج

سیب زمینیها

سیب زمینیها
سیب زمینیها

نمره سیب زمینی درست در بالای شاخص اشباع قرار دارد. با این حال ، نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته شده احساس سیری طولانی تری به شما می دهد. اما پخته شده ، با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی پخته ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین دارند (غذاهایی که قند خون شما را به مدت طولانی بالا می برد) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها می توانند چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما هنگام کاهش وزن مجبور نیستید آنها را رها کنید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که یک وعده آجیل دو بار یا بیشتر در هفته مصرف می کنند ، 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن لبنیات کم چرب غنی از کلسیم در رژیم کم چرب واقعاً می تواند به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه به تنهایی مانع کاهش وزن نمی شود. در واقع ، دانشمندان تصور می کنند که کافئین موجود در قهوه باعث می شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند مزایای قهوه را محدود کند. حتی می توانید با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، واقعاً می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با مصرف مقدار معقول و محدود ، می توانید بدون نگرانی برای افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم مصرف شکلات در مقادیر گرم و کم است. شکلات داغ سرشار از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که این انسولین را در بدن کنترل می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود که یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین به احتمال زیاد پرخوری نمی کنید ، به شرطی که با روغن و نمک کمتری تهیه شود.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند. اگرچه آنها هنوز مطمئن نیستند که مکانیسم چیست ، اما ممکن است به این دلیل باشد که مقدار زیادی شیر به سرعت شما را سیر کرده و از پرخوری در جاهای دیگر جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید