آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی خودداری می کنید زیرا معتقد هستید که باید شدید باشد ، ما به شما یک بمب حقیقت می دهیم که شما آن را دوست خواهید داشت – ورزش برای م effectiveثر بودن نیازی به شدت ندارد! وارد کنید: پیاده روی تناسب اندام. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر عمل کند.

این که آیا شما در حال شروع سفر تناسب اندام خود هستید یا فقط با تنفس ، تعریق مشکل دارید ، پیاده روی می تواند یک ورزش کم هزینه و کم هزینه باشد که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

به خواندن ادامه دهید تا مزایای پیاده روی را برای تناسب اندام بیاموزید و بدانید که چرا این ورزش جایگزین موثری برای تمرینات شدید است!

مطالب مرتبط: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

در ابتدا ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد پشتیبانی از کاهش وزن، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، ریسک خود را کاهش دهید دیابت، و می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید.

بردن؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتر شدن به طور کلی! و ، خیلی بیشتر وجود دارد. در حالی که این تمرینات با شدت کم خطر فشار آوردن به مفاصل شما را کاهش می دهد و پس از هر تمرین به طور کامل از شما مالیات می گیرد ، ترک عضویت در باشگاه گران قیمت باعث صرفه جویی در هزینه اضافی شما می شود.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که شما را به حرکت در می آورد. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و ، هیچ راهی بهتر برای دنبال کردن راه شما وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، حتی اگر پیاده روی می کنید ، پیاده روی نیز می تواند به همان اندازه مثر باشد لخارش دفعات بیشتری در طول روز یا در همان زمان. این مربوط به کار برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر مشغول کار روی میز هستید ، بگذارید این کار به عنوان الهام بخش برای حرکت عمل کند! آن مراحل را طی کنید و از بسیاری از آنها دوری کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام قبل از ادامه کار به چه معناست؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط در مورد پیاده روی هدف است. به معنای گرفتن مال شماست گرد، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC، و هنگام برنامه ریزی برای پیاده روی تناسب اندام توجه کنید.

به جای پرسه زدن راحت در محله خود ، ممکن است بخواهید بر افزایش ضربان قلب خود تمرکز کنید ، هر روز به پیاده روی خاصی برسید و نظارت کنید. فرم مناسب پیاده روی

چگونه پیاده روی تناسب اندام را شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده هستید که یک برنامه تناسب اندام پیاده روی را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، آسان است که بهترین نیت را داشته باشید اما تمرکز خود را در این راه از دست بدهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

هدف هفتگی شماره 1 را تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک شامل می شود.

به یاد داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید حول روزهای تمرینات قدرتی شما باشد. شما می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در ساعات مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف ، بدوید تا مطمئن شوید که به هدف 150 دقیقه ای خود در هفته رسیده اید.

شماره 2 برنامه پیاده روی شما

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، جلسات خود را مانند یک جلسه برنامه ریزی کنید. سرانجام، تمرین عاداتی را که به طور مرتب به آن پایبند هستید (و هر روز در هفته) نشان دهید.

بگویید می خواهید هر روز ، پنج روز در هفته ، 30 دقیقه پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید ، یا می توانید آن را بشکنید. شاید شما دو 15 دقیقه پیاده روی کنید ، یا شاید سه پیاده روی 10 دقیقه ای! اطمینان حاصل کنید که با برنامه خود مطابقت دارید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه پیش می خوانید به خاطر می آورید؟ این سرگرم کننده بود ، درست است؟ شما شروع به تصور نسخه شاد و سالم خود کردید. احساس خوبی داشت و به شما الهام بخش بود. اما ، انگیزه زودگذر است. ممکن است برای چند روز خود را تحت فشار قرار دهید و کاملاً برعکس دیگران باشید. به همین دلیل دانستن دلیل خود بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خودتان را به عنوان نسخه ای آرامتر ، الهام بخش و الهام گرفته تصور کنید. به روال پیاده روی خود پایبند باشید!

و در روزی که الهام در هیچ جا یافت نمی شود ، به “چرا” خود بازگردید. ممکن است بعضی روزها سخت تر از روزهای دیگر به نظر برسد ، اما بدانید که در راه رسیدن به هدفتان هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات فیزیکی تدریجی است ، فواید ذهنی ورزش پیاده روی می تواند فوری باشد. این رضایت را با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید بنویسید. این امر ناخواسته عادت پیاده روی جدید شما را تقویت می کند و پایبندی به آن را بسیار ساده تر می کند. بعد از هر قدم زدن مغز شما متوجه می شود که چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 برنامه پیاده روی خود را افزایش دهید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی شما باعث جذابیت بیشتر آنها می شود و به احتمال زیاد آن را ادامه می دهید. ما عاشق رفتن به آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به پادکست ها یا کتابهای صوتی یا درخواست از یک دوست برای پیوستن به پیاده روی ما هستیم. وقتی سرعت منفجر شدن شما سریع می گذرد شوکه خواهید شد!

این تمرین را برای تمرین در خانه تناسب اندام امتحان کنید

اگر نمی توانید برای پیاده روی بیرون بروید؟ بدون استرس! فقط کافی است در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود بازی کنید تناسب اندام پیاده روی روتین با مربی FitOn Bree Koegel. شما یک مایل کامل برای موسیقی با انرژی بالا طی خواهید کرد (که به معنای واقعی کلمه) پاپ را پای شما قرار می دهد.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و قبل از رسیدن به جاده بروید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک ، یا شاید فقط خسته کننده!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید ، این کار را می کنید) ، به برنامه FitOne بروید و برای الهام و تمرین از آن کمک بگیرید. به سمت هدف خود حرکت کنید!



Source link

دیدگاهتان را بنویسید