پاسخ سوالات CoolSculpting® Elite شما


آیا چربی های سرسختی دارید که به نظر نمی رسد هر چقدر هم که سالم بخورید یا ورزش کنید نمی توانید آنها را تکان دهید؟ CoolSculpting® Elite ممکن است پاسخی باشد که به دنبال آن هستید تا سلول های چربی ناخواسته را از نواحی مشکل دار مانند داخلی/خارجی ران ها، شکم، دستگیره های عشق، بالای بازوها و چانه منجمد کنید.

متخصصان CoolSculpting در Red Mountain Weight Loss® به رایج‌ترین سوالاتی که بیماران می‌پرسند پاسخ می‌دهند تا به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که آیا این درمان محبوب کانتورینگ بدن برای شما مناسب است یا خیر.

CoolSculpting Elite چیست؟

CoolSculpting Elite یک درمان غیرجراحی کاهش چربی است که چربی های زیر پوستی را هدف قرار داده و برای همیشه از بین می برد. از یک روش خنک کننده کنترل شده به نام Cryolipolysis™ برای متبلور کردن سلول های چربی در ناحیه آسیب دیده استفاده می کند. پس از انجماد، این سلول های چربی برای همیشه از بین می روند.

کاندیدای ایده آل کیست؟

این درمان برای کسانی که می خواهند به نتایج دائمی و بدون بهبودی یا از کار افتادگی دست یابند ایده آل است. بیمارانی که بین 10 تا 15 پوند وزن ایده آل خود دارند یا دارای نواحی سرسختی هستند که علیرغم رژیم غذایی و ورزش از بین بردن آنها دشوار است، بهترین کاندیدها برای کانتورینگ بدن غیرتهاجمی هستند.

چقدر وزن کم خواهم کرد؟

CoolSculpting Elite یک راه حل کاهش وزن نیست. بیمارانی که با CoolSculpting Elite درمان می شوند، متوجه کاهش وزن خود نخواهند شد. اپلیکاتور فقط به لایه های بالایی چربی زیر پوست نفوذ می کند، بنابراین درمان بهتر است برای از بین بردن مناطق کوچک چربی سرسخت استفاده شود. نمی تواند ترکیب کلی بدن فرد را تغییر دهد.

چه زمانی نتایج را ببینم؟

بیماران معمولاً در عرض چهار تا شش هفته پس از هر درمان متوجه نتایج می شوند. نتایج نهایی در عرض سه تا چهار ماه دیده می شود.

چه تعداد درمان نیاز دارم؟

به طور متوسط، کاهش 20-25٪ در حجم زیر جلدی تنها با یک درمان حاصل می شود. با این حال، اکثر بیماران پس از دو درمان از نتایج خود راضی هستند. برخی از بیماران بسته به اهداف مورد نظرشان ممکن است به درمان های اضافی نیاز داشته باشند.

توصیه می کنیم برای تعیین بهترین برنامه درمانی برای اهداف مورد نظر خود، یک مشاوره رایگان با یکی از متخصصان CoolSculpting ما رزرو کنید.

درمان چقدر طول می کشد؟

مدت زمان درمان به تعداد نواحی تحت درمان بستگی دارد. به طور معمول، یک درمان می تواند از یک تا سه ساعت طول بکشد. می توانید در طول درمان با لپ تاپ خود کار کنید، به موسیقی گوش دهید، بخوانید یا به سادگی استراحت کنید.

آیا چربی برمی گردد؟

بیمارانی که با CoolSculpting Elite درمان می‌شوند تشویق می‌شوند تا وزن فعلی خود را در زمان درمان حفظ کنند تا از نتایج خود لذت ببرند. افزایش وزن ممکن است باعث شود که سلول های چربی باقیمانده در ناحیه تحت درمان، چربی را ذخیره کرده و اندازه آنها افزایش یابد و نتایج به دست آمده پس از درمان CoolSculpting Elite شما را پنهان کند.

آیا به درمان نگهداری نیاز دارم؟

نتایج CoolSculpting Elite دائمی هستند. با این حال، جلسات درمانی اضافی ممکن است برای نتایج مطلوب توصیه شود. هنگامی که به نتیجه مطلوب رسید، نتایج را می توان با یک سبک زندگی سالم و فعال حفظ کرد.

آیا CoolSculpting Elite پوست را سفت می کند؟

CoolSculpting Elite چربی را هدف قرار می دهد نه شلی پوست. برخی از بیماران بعد از درمان متوجه «بازگشت» پوست خود می‌شوند، اما این به سن و کیفیت پوست قبل از عمل بستگی دارد.

همیشه بهترین کار این است که هر گونه نگرانی را با متخصص CoolSculpting خود در میان بگذارید تا بتواند یک برنامه درمانی برای شما ایجاد کند. برای رفع این مشکل، ما یک درمان غیر تهاجمی سفت کننده پوست و کاهش سلولیت (Venus Legacy™) را ارائه می دهیم.

آیا زمان توقفی وجود دارد؟

با CoolSculpting Elite هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد. بیماران ممکن است بلافاصله پس از درمان به روال عادی خود بازگردند.

با CoolSculpting Elite اعتماد به نفس خود را به سطح بعدی ببرید. امروز یک مشاوره رایگان رزرو کنید تا یک برنامه درمانی فردی بر اساس نیاز خود دریافت کنید.