لباس های تابستانی سبک برای فرم بدن ساعت شنی


افشای وابسته: این پست حاوی پیوندهای وابسته است. ما کمیسیون کمی از خریدهای واجد شرایط دریافت می کنیم.

اشتراک گذاری مراقبت است!

آیا در تلاش برای یافتن لباس تابستانی مناسب برای فرم بدن ساعت شنی خود هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این پست، من به شما نشان می دهم که چگونه برای فصل تابستان ظاهری شیک و جذاب ایجاد کنید که منحنی های شما را برجسته کرده و به شما احساس اعتماد به نفس می دهد.

توجه خانم های ساعت شنی – این راهنمای مد بی نظیر را از دست ندهید!

تطبیق مجموعه

با بدنه ساعت شنی، ست همسان با بالاتنه برش و پایین کمر بلند با پوسته ای بیرون. فضای بین ست همسان به عنوان یک کشش عمل می کند تا چشم شما را به کوچکترین قسمت بدن شما – کمر شما برساند. واقعا ترفند جالبی از چشم است.

تاپ تانک / دامن / کیف پک فانی

کیف همسان

یک راه خوب برای رساندن چشم به کوچکترین قسمت کمر، محدود کردن عوامل حواس پرتی است. با ست کردن کیف خود با لباس خود، به کمر خود اجازه می دهید تا بدرخشد.

من واقعاً پک‌های فانی Stoney Clover Lane را دوست دارم زیرا می‌توانید آن‌ها را دور سینه‌تان بپوشید یا می‌توانید آن‌ها را روی کمرتان ببندید.

با بستن آنها به دور کمر، می توانید چشم را به کوچکترین قسمت بدن خود بیاورید و لاغرتر به نظر برسید.

دامن چین دار با کمر کش دار

وقتی فرم بدنی ساعت شنی دارید، می خواهید کمر خود را با وزنی سبک برجسته کنید، به خصوص در تابستان.

من عاشق این دامن چین دار تابستانی سبک هستم که دارای نوار کششی دور کمر است. این روشی بسیار راحت و غیر چسبنده برای برجسته کردن کمر شما بدون نیاز به اضافه کردن چیز سنگین است.

در ماه‌های خنک‌تر، من ممکن است یک کمربند با این دامن بپوشم، اما در تابستان شما نمی‌خواهید کاری کنید که بیشتر عرق کنید.

تاپ / دامن / قاطر (مشابه)

همچنین می‌توانید این دامن‌های چین‌دار را برای کار با تاپ و کتان سبک بپوشید.

این دامن دارای نوار کششی در قسمت کمر است که چشم را به کوچکترین قسمت کمر شما می رساند.

بادی / دامن / مول / بلیزر (بلیزر همرنگ) / بیو الا توت / گردنبند

کفش های رنگ پوست

هنگام انتخاب کفش در تابستان، دوست دارم آنها را با رنگ پوستم هماهنگ کنم. این کفش ها بسیار راحت هستند و من اخیراً آنها را بدون وقفه می پوشم.

همچنین، من یک جفت صندل مانند Tory Burch دارم که خیلی با رنگ پوستم مطابقت دارد.

لباس های تک رنگ

وقتی قاب ساعت شنی منحنی دارید، پوشیدن ظاهری تک رنگ می تواند شما را لاغر کند. این ظاهر به این دلیل کار می کند که در یک خانواده رنگی حتی با پایین چاپ شده است.

بادی / شورت / مول / بلیزر (بلیزر همرنگ) / بیو الا توت / گردنبند

شورت دارای کراواتی در قسمت کمر است که چشم را به ناحیه کمر می رساند.

شما همچنین می توانید این بلیزر سبز زیبا را بپوشانید، حتی اگر دقیقاً مطابقت نداشته باشد، بسیار شبیه است و با هم واقعاً خوب به نظر می رسد.

پارچه قابل تنفس

این کتانی کتانی است و برای فصل تابستان ایده آل است. شما می خواهید چیزهایی را پیدا کنید که پارچه های قابل تنفس برای تابستان هستند، مانند پارچه های نخی، کتان و ویسکوز. شورت ترکیبی از کتانی است و قسمت بالایی آن یک کشش پنبه ای است که هر دو بسیار قابل تنفس است.

آستین رفل

من از شکل گلابی نوک می گیرم زیرا در حال حاضر کمی سنگین تر شده ام. بالاتنه به شانه‌هایم گشاد می‌دهد، نیمه پایینی من را متعادل می‌کند و کمرم را کمی کوچک‌تر نشان می‌دهد.

با افزودن مقداری جذابیت به شانه‌ها با غلاف، این کمک می‌کند کمر شما کمی کوچک‌تر به نظر برسد و شکل ساعت شنی دراماتیک‌تری ایجاد کنید.

تاپ پپلوم

من اخیراً این تاپ را دوختم تا شبیه به ناپ تاپ از Hill House Home باشد. من عاشق این هستم که روی آن محکم است و سپس در ناحیه شکم شعله ور می شود. الهام بخش من را اینجا بررسی کنید.

من آن را طوری ساختم که سفتی بالای آن دقیقاً به کمر من ختم می شود و کمک می کند تا چشم را به کوچکترین قسمت من بیاورم.

بندها به اندازه کافی پهن تر هستند تا بتوانید بند سوتین خود را بپوشانید.

برش های دور کمر

برش های این رومپر درست به کمر برخورد می کند و سپس بیرون می زند به طوری که چشم را به داخل کمر می آورید.

من واقعاً این رومپر را دوست دارم زیرا کات اوت دیوانه کننده نیست. فقط یک پوست در همان جا در کمر نشان می دهد. این خوب است زیرا وقتی هوا در تابستان گرم است کمی نسیم اضافی می آید.

اینم یکی دیگر از لباس های برش خورده فوق العاده زیبا که در آمازون گرفتم. واقعا عاشق این یکی هستم. برای فصل بهار و تابستان بسیار عالی است زیرا نخی است و قسمت‌هایی از قسمت کمر دارد.

اشتراک گذاری مراقبت است!