سام ادلمن کیست؟ مرد پشت کفش های زنانه مدرن را کشف کنید


افشای وابسته: این پست حاوی پیوندهای وابسته است. ما کمیسیون کمی از خریدهای واجد شرایط دریافت می کنیم.

اشتراک گذاری مراقبت است!

در مورد رویایی خلاق که به یک افسانه در صنعت کفش تبدیل شد، بیاموزید.

تصویر از WWD.

اگر از طرفداران کفش های زنانه هستید، احتمالاً نام برند سام ادلمن را شنیده اید، اما ممکن است ندانید سام ادلمن کیست و چگونه یکی از نمادین ترین برندهای کفش در جهان را ایجاد کرده است. اگر تا به حال نام سام ادلمن را نشنیده اید، نگران نباشید، ما با شما در مورد تمام جزئیات صحبت خواهیم کرد.

برند سام ادلمن چیست؟

برند Sam Edelman به دلیل ارائه کفش های با کیفیت لوکس با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه به مشتریان مشهور است. تمرکز این برند بر روی کفش‌های زنانه لوکس است و در عین حال مجموعه‌ای کوچکتر از لباس‌ها، کت‌ها، کت‌های پایین و تاپ را نیز ارائه می‌دهد.

یکی از معروف ترین برندهای کفش زنانه. تصویر توسط Zappos.

سام ادلمن کیست؟

پس سام ادلمن کیست و الهام بخش او برای راه اندازی برند سام ادلمن چه بود؟ سام ادلمن در سراسر صنعت کفش به عنوان یک افسانه و رویایی خلاق شناخته شده است. سم از زمانی که شروع به کار برای شرکت هایی مانند رالف لورن به عنوان دارنده مجوز کرد، کمک های زیادی به صنعت کفش کرده است. شرکت رالف لورن شرکتی است که در چهار دسته عمده پوشاک و مد تخصص دارد:

  • پوشاک
  • عطر
  • صفحه اصلی
  • تجهیزات جانبی

یکی از دستاوردهای دیگر او موقعیت اجرایی در Candies و یکی از بنیانگذاران برند کنت کول است. محصولات Kenneth Cole یک برند جهانی است که لباس، کفش و لوازم جانبی مدرن، کاربردی و همه کاره تولید می کند.

یکی دیگر از موفقیت های بزرگی که به سم ادلمن نسبت داده می شود، ساخت برند اسپریت توسط او به یک برند نمادین کفش نوجوانان است. سام ادلمن در سال 1987 شرکت دیگری به نام سام و لیبی را به همراه همسر و دوستش لیبی ادلمن تأسیس کرد. آنها بعداً شرکت را فروختند و سام بازنشسته شد و بسیاری از دیگر اهداف زندگی خود را در اوقات فراغت خود دنبال کرد.

آقای ادلمن متوجه یک فضای خالی در بازار کفش زنانه شد. این الهام سام را تشویق کرد تا برند موفق بعدی خود را راه‌اندازی کند که بر روی کفش‌های مد روز تمرکز می‌کند که هر زنی توانایی خرید آن را دارد. بدین ترتیب در سال 2004 برند سام ادلمن راه اندازی شد. تا به امروز سم هنوز به عنوان رئیس سم ادلمن در دفاتر و استودیوهای طراحی کفش ادلمن منهتن کار می کند. طرح های خلاقانه او همچنان توجه زنان متمرکز بر مد در سراسر جهان را به خود جلب می کند.

این برند در حال حاضر دارای 13 فروشگاه شاخص است که می توان آنها را در سراسر شهرهای ایالات متحده و همچنین مکان های دیگر در سراسر جهان یافت، از جمله:

  • سوهو
  • بورلی هیلز
  • پالم بیچ
  • دبی
  • هنگ کنگ

Sam Edelman فقط در مکان‌های خرده‌فروشی فعالیت نمی‌کند، محصولات آنها را می‌توان در فروشگاه‌های آنلاین مانند SamEdelman.com و Shopbop نیز یافت. وب سایت رسمی سام ادلمن همچنین در سطح بین المللی به طیف گسترده ای از مکان ها ارسال می شود، بنابراین زنان در سراسر جهان می توانند از محصولات او لذت ببرند. سایت آنها همچنین ردیابی سفارش و فروش تعطیلات را ارائه می دهد و محصولات آنها را هدیه ای عالی می کند!

کفش پاشنه دار سام ادلمن

چه کسی یک جفت کفش پاشنه بلند را دوست ندارد؟ سم ادلمن انتخاب هایی از پمپ های جیر تا پاشنه های باز دارد. آن‌ها گزینه‌هایی برای تناسب روزهای طولانی در دفتر و آن شب‌های سرگرم‌کننده در شهر دارند. از کفش‌های پاشنه بلند که امنیت و راحتی را ارائه می‌دهند تا کفش‌های پاشنه‌دار شب که برای استایل و زرق و برق ساخته شده‌اند، سام ادلمن شما را در همه موقعیت‌ها پوشش می‌دهد و به خوبی با هر کمد لباسی ست می‌شود.

چکمه های مچ پا وینی

این کفش های چرمی 2.8 اینچی هم شیک و هم راحت هستند. تصویر از SamEdelman.

پوتین های وینی در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود هستند. عرض آنها متوسط ​​است و در سایزهای 5 تا 11 عرضه می شوند. این چکمه های پنجه مربعی با زیپ بسته می شوند و پاهای شما را گرم، راحت و ایمن نگه می دارند.

چکمه های غربی بافته شده بلر

این چکمه های سبک غربی برای زنده کردن فانتزی های دختر گاوچران عالی هستند. تصویر از SamEdelman.

چکمه های وسترن بافته شده بلر دارای طراحی الهام گرفته از غرب هستند و در عین حال آینده محور هستند. آنها پاشنه کوچکتری دارند که برای روزهای طولانی کار راحت تر هستند. چکمه ها با عرض متوسط ​​هستند و در سایزهای 5 تا 11 موجود هستند. گزینه های رنگ جوت و Cuoio هستند.

لوفرهای سام ادلمن

عملاً هر لباسی را با یک جفت کت و شلوار سام ادلمن بلند کنید. با ارائه ظاهری راحت و آسان یا کمی پیچیدگی جذاب در سبک های مختلف، یک جفت کفش کتانی برای هر لباس و هر موقعیتی وجود دارد.

لوفرهای LORAINE BIT

این لوفرها یکی از پرفروش ترین اقلام سام ادلمن هستند و در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. تصویر از SamEdelman.

Loraine Bit Loafers در عرض های باریک، متوسط ​​و پهن با گزینه های اندازه از 4 تا 13 موجود است. این کفش دارای کفی چرمی است که گرما و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. این کفش‌ها مکمل مناسبی برای هر شلوار راسته یا ژاکت‌های یقه‌دار ترمه هستند.

JANINA پنجه پا نوک تیز

این کفش های نوک تیز در 4 رنگ مشکی، زیتونی، زردچوبه ای و ماکادمیا موجود است. تصویر از SamEdelman.

کفش پاهای نوک تیز جانینا یک انتخاب عالی برای هر قدم زدن در شهر یا پارک است. این لغزنده ها در سایزهای 5 تا 11 و پهن هستند. جنس آنها می تواند پارچه یا چرم باشد. لوفرهای عالی برای تمام آن فعالیت های شخصیت اصلی!

چکمه های سام ادلمن

سام ادلمن طیف گسترده ای از انواع چکمه را ارائه می دهد، بنابراین شما همیشه گزینه هایی را بدون توجه به شرایط موجود خواهید داشت:

  • چکمه های مچ پا
  • چکمه های چلسی
  • چکمه های رزمی
  • چکمه های لباس
  • چکمه های بلند
  • چکمه های ضد آب

چکمه های LAGUNA CHELSEA

این چکمه های ضد آب در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه می شوند. تصویر از SamEdelman.

این چکمه های لاگونا چلسی به سبک کلاسیک چلسی یک به روز رسانی سبک سودمند با طراوت می بخشد. آنها از چرم ضد آب و یک کفی مصنوعی مصنوعی ساخته شده اند. چکمه‌ها در عرض‌های متوسط ​​و پهن و اندازه‌های 5 تا 14 موجود هستند. آنها را بپوشید و عملاً در هر شرایط آب و هوایی حرکت کنید.

چکمه های بلند تا زانو سیلویا

این چکمه های مصنوعی تا روی زانو در دو رنگ قهوه ای و مشکی موجود می باشد. تصویر از SamEdelman.

چکمه‌های بلند زانویی سیلویا طراحی جاودانه‌ای با پنجه‌های نوک تیز و پاشنه مربعی پهن 2.8 ارائه می‌دهند. چکمه ها هم برای زیره و هم برای جنس بیرونی آن یک ماده مصنوعی راحت ارائه می دهند. موجود در سایزهای 5 تا 10.5 عرض.

صندل سام ادلمن

سام ادلمن صندل های بنددار به پلت فرم را ارائه می دهد. با چند صندل پاشنه دار قدرتمند اظهار نظر کنید یا با یک جفت صندل گلادیاتور، حال و هوای آسانی را ایجاد کنید. از لباس‌ها گرفته تا جین‌های مد روز، برای هر لباسی یک جفت صندل وجود دارد.

صندل پاشنه دار KIA BLOCK

این صندل های پاشنه بلوک در بیش از ده رنگ از سفید تا مخمل مسی موجود هستند. تصویر از SamEdelman.

صندل های پاشنه دار کیا بلاک برای متعادل کردن ظرافت و راحتی در یک بسته فوق العاده طراحی شده اند. صندل های نوک باز دارای پاشنه 3.5 اینچی و سگک بند مچ پا هستند. آنها از چرم و مواد مصنوعی ساخته شده اند و در سایزهای متوسط ​​5 تا 11 موجود هستند.

صندل اسلاید بی

این صندل های کشویی در بیش از 10 رنگ از جمله آبی جزر و مدی و طلایی روشن موجود هستند. تصویر از SamEdelman.

صندل های بی اسلاید یکی از اجناس پرفروش سام ادلمن هستند و در سایزهای 4 تا 13 متوسط ​​و پهن موجود می باشند. این صندل‌ها برای هوای گرم مناسب هستند و در رنگ‌های بسیار زیادی وجود دارند که به سختی می‌توانید لباسی را پیدا کنید که مناسب آن‌ها نباشد. ساخته شده از چرم، ثبت اختراع، یا چوب پنبه.

محصولات سام ادلمن برای کودکان

علیرغم اینکه این برند تمرکز عمده ای روی کفش های زنانه دارد، آنها همچنان محصولاتی برای کودکان ارائه می دهند. چه کسی می گوید مد باید فقط برای بزرگسالان باشد؟ می توانید انواع زیر را برای بچه ها در وب سایت سام ادلمن پیدا کنید:

  • چکمه و چکمه
  • تخت و کفش راحتی
  • صندل
  • کفش ورزشی

لباس های سام ادلمن

چرا یک لباس برای همراهی با آن جفت کفش جدید نگیرید؟ سام ادلمن مجموعه کوچکی از لباس‌ها را ارائه می‌کند، اما آنچه از نظر کمیت کم است، کیفیت آن را تولید می‌کنند. آنها لباس های میدی و مینی، دامن و ست های دو تکه را ارائه می دهند. که بسیاری از آنها در چندین رنگ موجود می باشند. برای خود لباسی پیدا کنید که مناسب هر فصل یا مناسبتی باشد.

لباس مینی لورا

این مینی لباس در دو رنگ آبی مهتابی و سبز روغنی زیتونی موجود است. تصویر از SamEdelman.

لباس مینی لورا از 100% پنبه ساخته شده است، بنابراین گرما هرگز نباید مشکل ساز باشد. این یک لباس پیراهن کش با یقه اسکوپ و آستین بلند است. این لباس در سایزهای XS تا XL موجود است و به صورت نیم تنه طراحی شده است. با یک جفت چکمه زیبا عالی می شود.

پایین سام ادلمن

سام ادلمن انتخاب نسبتاً قابل توجهی از کت های پایین را برای خانم ها ارائه می دهد. از شلوار جین گرفته تا شلوارهای بلند بلند. راحتی تمام روز نام بازی است. این کتانی‌ها مدرن و شیک هستند و در رنگ‌های مختلف نیز عرضه می‌شوند. پیدا کردن لباس مناسب برای کمد لباس شما باید یک ضربه فوری باشد.

شلوار بلند BAY FLARE

این شلوار قدبلند فقط در رنگ مشکی موجود است. تصویر از SamEdelman.

شلوار بلند سام ادلمن در سایزهای 24 تا 32 موجود است. این شلوار از 99% پنبه و 1% اسپندکس ساخته شده است و دارای طراحی کلاسیک 5 جیب است که همه ما می شناسیم و دوست داریم. با یک جفت کفش پاشنه بلند یا کفش راحتی ست کنید تا ظاهر شیک و مدرنی داشته باشید.

نتیجه

سام ادلمن مجموعه‌ای از اقلام موجود در سبک‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های بسیار متنوعی دارد که می‌توان کل کمد لباس خود را با محصولات خود بازسازی کرد. بهترین بخش، مقرون به صرفه بودن نسبی محصولات با توجه به کیفیت آنها است. طرح‌ها و مدل کسب‌وکار سام به وضوح کار می‌کنند و تا به امروز بر صنعت مد تأثیر می‌گذارند.

اشتراک گذاری مراقبت است!