عبور ویلموتس شماره ۲ از طلب ۱۰۰میلیاردی! /قسط دوم استقلال از انتقال صیادمنش ته جیب گشاد استراماچونی – clobfit


یک مربی سرشناس ایتالیایی برای یک نیم فصل در استقلال کار کرد و با حرفهای فریبنده و جمع کردن میلیون‌ها هوادار آبی، ناگهان به بهانه دیرکرد در پرداخت حقوق و دستمزدش، قراردادش را یکطرفه فسخ و تا پایان تعهد دوساله آن طلبکار شد و حالا برای کاری که نکرده ، تا اسکناس آخر را از تیم محبوبش می‌گیرد!

به گزارش clobfit ورزشی؛ خیلی‌ها اسم این کار را حرفه‌ای گری می‌گذارند اما ترفند استراماچونی در خود اروپا هم معنای زیبایی ندارد و چنین مربیانی را با عناوین خاص و نه چندان محترمانه خطاب قرار می‌دهند.

بهرحال استقلال بحران زده که حتی با پول فروش مهدی قائدی به الشباب امارات هم طلب مربی زبل  و پول شناس ایتالیایی را نداد، حالا باید از ترس سقوط به دسته یک ، هرچه دارد و ندارد را برای تامین حکم او بدهد.

جالب اینکه استرا هنوز هم گاهی فیلش یاد ایران می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در استقلال ، استوری می‌گذارد و پایگاهش را در ایران حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!

او اکنون گزینه نیمکت فولاد خوزستان است و در میان گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی هم نام این مربی فرصت طلب دیده می‌شود و به نظر می‌رسد در صورت انتخاب او باید منتظر پرونده‌ای چندبرابر غرامت ویلموتس باشیم!

قسط دوم استقلال از انتقال صیادمنش ته جیب استراماچونی را پر می‌کند / طلبی که از ۱۰۰میلیارد عبور کرد!

خبر می‌رسد قرار است قسط دوم انتقال صیادمنش به باشگاه هال سیتی انگلیس صرف بخشی از مطالبات آندره آ استراماچونی شود؛ پولی که می‌توانست خرج مسائل حرفه‌ای و آکادمی‌ها و ساخت کمپ این تیم شود، از گلوی استقلال پایین نخواهد رفت و به استراماچونی می‌رسد.

باشگاه استقلال از انتقال صیادمنش از فنرباغچه ترکیه به هال سیتی انگلیس سودی 400 هزار دلاری کسب کرده است که قسط اول آن دریافت شده اما قسط دوم هنوز به حساب آبی ها واریز نشده است.

قرار است قسط دوم قرارداد صیادمنش که حدود 220 هزار دلار می‌شود صرف پرداخت بخش کمی از مطالبات آندره آ استراماچونی شود.

مطالبات استراماچونی از استقلال با احتساب جریمه دیرکرد یک میلیون و 430 هزار دلار می‌شود و پول صیادمنش بخش کوچکی از طلب این سرمربی ایتالیایی است که ته جیب او را هم پر نمی‌کند.

نویسنده: پژمان حسین زاده