دانلود برنامه رژیم کتوژنیک 28 روزه

در حالی که پیروی از یک برنامه کاهش وزن کتوژنیک نیاز به افزایش مصرف چربی دارد، قطعاً ممکن است بیش از حد مصرف شود. رژیم کتوژنیک 28 روزه نخوردن چربی های کافی ⅽ و حتی میزان کل انرژی دریافتی ما را کاهش می دهد، و باعث می شود که بدن شما به همراه نیروی حیاتی که باید عمل کند و رشد کند، سخت تر شود. نه تنها این، بلکه مصرف بیش از حد چربی به این معنی است که ظاهراً پروتئین و فیبر کمتری مصرف خواهید کرد، این دو ماده مغذی کلیدی هستند که بدن ما برای یک چیز دیگر از سیستم گوارشی و ترمیم بافت طبیعی گذشته سیستم ایمنی بدن می خواهد. . شما به سرعت مانند یک حرفه ای پخت خواهید شد!

کتو ماریا امریش

علاوه بر این باید مطمئن شوید که مقدار فوق العاده ای از چربی های کتو خوشایند را در برنامه کاهش وزن خود بگنجانید تا پرانرژی بمانید، این چیزی است که تا کنون نمی توانستید به آن توجه زیادی داشته باشید. اگر کسی در برنامه کاهش وزن کتو چربی کافی مصرف نکند، ممکن است در کتوز باقی نماند. درک اینکه چه چربی هایی را باید با کتو بخورید و اینکه چقدر می خواهید به آن برسید و در کتوز باقی بمانید، سخت است. تا زمانی که کربوهیدرات‌ها را برش می‌دهید و هر روز مقدار کافی پروتئین دریافت می‌کنید، به‌نظر نمی‌رسد که به اهداف خود در مورد مصرف چربی در مدت زمان طولانی دست یابید، احتمالاً تأثیر زیادی بر رژیم غذایی یا مهارت بدن شما برای ماندن در کتوز خواهد داشت.

تحقیقات به این معنی است که فروکتوز در سیگنال دهی انسولین اختلال ایجاد می کند و در نتیجه ظرفیت خالص بدن شما برای متابولیسم گلوکز و کربوهیدرات ها را کاهش می دهد. روغن MCT با ایجاد فیزیک و ذهن و افزایش سریع چربی ها می تواند به تولید کتون خالص و محدوده انرژی سالم کمک کند. چربی یک ماده مغذی ضروری با فوایدی مانند تامین قدرت و دفاع از سلول ها است. با این حال، مواد حاوی چربی آنها فقط یک عنصر است که باید در رابطه با مشخصات مواد مغذی ستاره ای آنها در نظر گرفت. این ممکن است به شما کمک کند تا نیازهای غذایی خود را در هر وعده غذایی برآورده کنید. Kenetik نوشیدنی‌های کتون ممتازی را ارائه می‌کند که به افراد کمک می‌کند به سرعت به کتوز برسند و از عوارض جانبی نامطلوب ناخوشایند اجتناب کنند.

با این وجود، رژیم‌های کم کربوهیدرات می‌توانند بیش از حد محدودکننده باشند و همچنین در صورت پیروی طولانی‌مدت، می‌توانند با عوارض جانبی مرتبط باشند . ماهی قزل آلا و انواع دیگر ماهی های چرب (مقایسه با ساردین، آنچوی و ماهی تن) منبع مهمی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند، که نوعی چربی است که با سابقه طولانی فواید، و در کنار هم از سیستم ایمنی حمایت می کند. عملکرد قلب و عروق سالم گوشت البته بدون کربوهیدرات است، در حالی که تخم مرغ و ماهی کربوهیدرات بسیار کمی دارند. خوشبختانه، گوشت، تخم مرغ، و ماهی غذاهای کتو پرچرب باورنکردنی هستند!

رژیم کتو یا بیماری خود ایمنی

علاوه بر این، چربی های ترانس را از غذاهای فرآوری شده مانند غذاهای پخته شده، غذاهای راحت ، غذاهای سرخ شده و مارگارین دور نگه دارید. اینها شامل: زیر وعده‌های غذایی 5 گرمی کربوهیدرات، کاسرول کتو، وعده‌های غذایی مرغ کتو، مفاهیم ناهار کتو و بیشتر در اینجا می‌روید. غذاهای گوشتی زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را درست کنید، مانند گوشت‌پوش‌های پالئو فریتاتاس و کتو! تنقلات کم کربوهیدرات با چربی بیش از حد، مانند پنیر، آجیل و میوه ها، سلاحی مخفی برای حفظ رژیم غذایی کم کربوهیدرات در طولانی مدت هستند. میان‌وعده‌های خوب در رژیم غذایی کتو شامل قطعاتی مانند گوشت، پنیر، زیتون، تخم‌مرغ آب پز، آجیل، سبزیجات نپخته و شکلات تلخ است. من گیاهخوار/وگان هستم، آیا هنوز این برنامه کاهش وزن کتو را رعایت می کنم؟

پروتئین و کتوز

اگر احساس گرسنگی می‌کنم، فقط چوب پنیر را می‌گیرم و ⲟ آن خوش طعم را می‌نوشم! من به Lakanto و Swerve ادامه می‌دهم که 1:1 با شکر سنتی تعویض می‌شوند. آنها هوس شما را برای شیرینی جات مهار می کنند و به تنظیم سطح قند خون ما کمک می کنند. شکلات چیپسی بدون شکر (1/2 فنجان) را بریزید. سعی کنید روغن‌ها و چربی‌ها را روی سبزیجات برشته یا سالاد، از جمله چربی‌های کتو مفید بریزید تا هر هفته یک فنجان قهوه صبحگاهی یا غذاهای پرچرب را در مهمترین وعده‌های غذایی روزانه خود اضافه کنید.

تعجب می کنید که آیا باید در منوی برنامه کاهش وزن کتو روی کدام غذاها تاکید کنید و باید از آنها دوری کنید؟ تصمیمات زیادی در رابطه با میوه های کتو وجود دارد، اما اکثر میوه ها چرب نیستند. نارگیل، آووکادو و زیتون همه میوه‌های پرچرب مربای پر از مواد مغذی برای حفظ استحکام و انرژی شما هستند! این به این دلیل است که چربی بسیار سیر کننده است و می تواند به شما کمک کند تا احساس سیری کنید تا هوس و گرسنگی را مهار کنید. معمولاً با نوشیدن آب از این امر دوری کنید، مخصوصاً زمانی که هوس یا گرسنگی دارید. در واقع، ممکن است به سمت تخصص دلهره آور و خسته کننده بسیاری از افراد تبدیل شود. خوشبختانه، انتخاب‌های شیر کتو وجود دارد که احتمالاً می‌توانید قهوه، غلات، مجموعه جدید کوکی‌ها را کشف کنید!

رژیم کتو پرچرب

فهمیدن اینکه چه ساعتی چربی های مناسبی برای کتو و هوی هستند که شامل مقدار زیادی چربی هستند، به طور کلی یک چالش است. آیا با رژیم غذایی کتو، چربی زیادی می خورید؟ بهترین ایده ها و نکات من برای پخت و پز با آرد کم کربوهیدرات به راهنمای آرد کم کربوهیدرات mʏ نگاهی بیندازید. به سادگی به یاد داشته باشید که محتوای کربوهیدرات روی برچسب را بررسی کنید. روغن نارگیل به لطف مواد حاوی اسیدهای چرب با زنجیره متوسط، در صدر فهرست چربی‌های کتو قرار می‌گیرد، که گاهی هضم آسانی دارد و آماده است تا به سلول‌ها شادابی سریعی بدهد. در صورتی که ندانید، Ghee کره شفافی است که شیر و آب را حذف می کند و در نتیجه باعث افزایش محتوای چربی می شود.

از آنجایی که با لایحه غذاهای پرچرب و کم کربوهیدرات مطابقت ندارد. و در حالی که غذاهایی مانند روغن نارگیل، روغن پالم و لبنیات پرچرب می توانند دوز مناسبی از این اسیدهای چرب را فراهم کنند، یک نوع غلیظ فوق العاده از روغن MCT ⅽ یک مکمل وجود دارد. چه از آن در سس سالاد استفاده کنید و چه برای تفت دادن استیک کم مصرف مورد علاقه خود، روغن نارگیل یک ماده اصلی کتوژنیک است. به عنوان یک جایگزین، چند مورد از بالاترین چربی های خوب را برای برنامه کاهش وزن کتو، مانند روغن نارگیل، روغن زیتون بکر اضافی، کره با علف، آووکادو، ماهی قزل آلا، روغن MCT و روغن روغنی استفاده کنید.

پس از به دست آوردن برنامه رژیم غذایی کتو سفارشی، فوراً یک نامه الکترونیکی دریافت خواهید کرد که حاوی کل ترتیب روال مصرف است. با این حال، اگر مقدار زیادی پروتئین دریافت کنید، مقدار اضافی آن به گلوکز تبدیل می شود – این فرآیند گلوکونئوژنز نامیده می شود و ما می خواهیم آن را به حداقل برسانیم . چه بخواهید کوکی، پنکیک یا نان کم کربوهیدرات درست کنید، آرد مناسب برای شما وجود دارد! همه اش یوها به غلات نیازی ندارید. یکی دیگر از غذاهای کتو با چربی بیش از حد که یک میان وعده غیرقابل قبول را ایجاد می کند! مسکن/وبلاگ/بزرگترین چربی کتو در مقابل.

مطمئناً باید چربی های مفید خود را برای کتو از منابع وعده های غذایی کم فرآوری شده، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و مؤثر مصرف کنید. شروع برنامه کاهش وزن کتو تا حدودی ترسناک است، فکر کردن به آن گاهی به برنامه ریزی وعده های غذایی و شمارش دقیق کربوهیدرات نیاز دارد که به شما کمک می کند وارد شوید و سپس در کتوز بمانید. سلام شروع کردن را برای شما ساده تر می کند. چربی های خوب برای قدم گذاشتن به کتوز چیست؟ MCT ها، یا «تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط» نوعی چربی هستند که گاهی اوقات در رژیم غذایی مد روز فاقد آن هستند. اندازه مطالعه به مواردی مانند فراوانی تشنج اولیه، تعداد و نوع درمان تشنجی که بیمار قبل از مطالعه مصرف می‌کند، پروتکل‌های سازمانی و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. هدف مستندسازی 3-4 تشنج معمولی است،

چربی حاوی کالری بیشتری نسبت به پروتئین یا کربوهیدرات است، بنابراین خوردن بیش از حد نیاز می تواند خطر افزایش وزن را افزایش دهد. اعضای یک وگان کم کربوهیدرات، Eco-Atkins برنامه کاهش وزن را عمدتاً بر اساس 26٪ کربوهیدرات، 31٪ پروتئین و 43٪ چربی مصرف کردند. روغن MCT معمولاً به عنوان “چربی کتوژنیک نهایی” نامیده می شود. سرشار از چربی‌های تک غیراشباع، مصرف روغن زیتون با حمایت از بیماری عروق کرونر قلب، سطح فشار خون سالم، عملکرد شناختی سالم و سایر فواید مرتبط است. آووکادو منبع مهمی از چربی‌های مفید است و ۲۱ گرم چربی کامل را در یک فنجان بسته بندی می‌کند.

رژیم غذایی جزئی کتو

سس پنیر نیز یک افزودنی فوق العاده به دستور العمل های بسیار خوشمزه است! علاوه بر کم بودن لاکتوز و کازئین (که هضم آن برای برخی افراد سخت است)، علاوه بر بوتیرات، حاوی مقادیر زیادی ویتامین های کلیدی محلول در چربی است. کره مملو از چندین ریز مغذی و اسیدهای چرب مفید از جمله بوتیرات و اسید آراشیدونیک است. با این وجود، به یاد داشته باشید که کره و روغن باید در حد اعتدال مصرف شوند! به عنوان میانبر برای انتخاب خوب، همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که تقریباً همه چربی‌های ناسالم دارای یک چیز مکرر هستند: آنها بسیار فرآوری شده هستند یا حاوی مواد افزودنی هستند که آنها را از غذاهای طبیعی و منابع چربی متمایز می‌کند.

اگر از یک مارک منحصر به فرد اریتریتول استفاده می کنید، به این فکر کنید که 70٪ به شیرینی شکر است، بنابراین ممکن است مجبور باشید بیشتر به طعم آن اضافه کنید. در حالت ایده‌آل، چربی‌های برنامه کاهش وزن کتو سالم را هدف قرار دهید که کمتر از 40 تا 60 درصد از کل کالری را تشکیل دهند (و در حالت ایده‌آل بیش از 75 درصد کالری در برنامه کاهش وزن کتو معمولی)، پروتئین و کربوهیدرات شامل 20 تا 30 درصد است. و به ترتیب 15-25 درصد. با این حال، برای اکثر افراد، یک برنامه کاهش وزن کتو اصلاح شده به درستی کار می کند و انعطاف پذیرتر و پیروی از آن ساده تر است. در یک برنامه غذایی سنتی کتو، حدود هفتاد و پنج درصد از کل کالری باید از چربی حاوی تقریباً 5 درصد از کربوهیدرات و 20 درصد از هر میلیون پروتئین باشد.

در یک برنامه کاهش وزن کتو اصلاح شده، حدود 40 تا 60 عدد کالری باید از هر چربی با 20 تا 30 درصد از پروتئین و 15 تا 25 درصد از کربوهیدرات تامین شود. با این وجود، با کمی اطلاعات در مورد رژیم غذایی رژیم کتو و برنامه ریزی صحیح در زیر کمربند خود، کتو را با یک نسیم همراه کنید. پنیر کتو یک وعده غذایی ساده است. اگرچه بسیاری از چربی‌های کتو خوب برای انتخاب وجود دارد، اما همه چربی‌ها برابر نیستند. آنها سرشار از پروتئین با مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ضروری دیگر هستند! پروتئین یک جزء کلیدی برای یک وعده غذایی رضایت بخش است، بنابراین باید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید !