OBESITY ACTION COALITION (OAC) برای میزبانی ویژه توقف وزن کمپاین BIAS در تلویزیون OAC تنظیم شده است – 12 اوت در 19:00 EDT


تمپا ، فلوریدا – OAC بسیار هیجان زده است که بخش ویژه ای از کمپین توقف وزن توقف را در تلویزیون OAC سازماندهی می کند. این بخش ویژگیهای جدید کمپین ، داستانهای واقعی در مورد تعصب وزن ، مهمانان ویژه و شگفتی ها را نشان می دهد که به افزایش آگاهی از ماموریت کمپین برای جلوگیری از تعصب وزن کمک می کند.

“کمپین تعصب وزن توقف یک ابتکار واقعاً عالی برای OAC بود. متأسفانه ، ما همچنان در بسیاری از زمینه های زندگی برای افراد مبتلا به چاقی تعصب مشاهده می کنیم. کمپین توقف تعصب بر افزایش آگاهی از این موارد سوگیری و آموزش عموم مردم متمرکز بود. “Joe Nadglowski ، رئیس و مدیرعامل OAC ، گفت.

کمپین توقف تعصب برای افزایش آگاهی ، تغییر تصورات عمومی ، پیشبرد برابری و جلوگیری از تعصب طراحی شده است. OAC به طور خستگی ناپذیری کار کرده است تا به مردم در درک آسیب ناشی از وزن کمک کند و بتواند نظرات خود را برای همه کسانی که آن را تجربه کرده اند بیان کند. “از طریق نظرسنجی عمومی ما ، ما به طور مستقیم مشاهده کردیم که بیش از 90 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند تفاوت وزن وجود دارد و بیش از 42 درصد می گویند که آن را تجربه کرده اند.” شکاف وزن در ساختار شرکت ما بافته شده است و این موضوعی است که ما باید آن را کنار بگذاریم. “

OAC از همه می خواهد تا در 12 آگوست با این بخش ویژه هماهنگ شوندث در ساعت 19:00 EDT از تلویزیون OAC پخش می شود از اشتراک، ابونمان به کانال OAC در YouTube. همچنین می توانید در مورد مبارزات انتخاباتی و ثبت نام اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بخشی از راه حل باشید با کلیک کردن اینجابه

OAC مایل است شرکای کمپین Stop the Bias ما را بشناسد: Boehringer Ingelheim ، Eli Lilly and Company ، Ethicon ، Fujifilm ، Medtronic ، Novo Nordisk و WW.

ائتلاف اقدام چاقی (OAC) ، بیش از 75000 عضو سازمان غیرانتفاعی ملی ، با هدف بهبود زندگی افراد مبتلا به چاقی از طریق آموزش ، حمایت و پشتیبانی انجام می شود.

###

دیدگاهتان را بنویسید