MTA باید پس از COVID: Stringer با “ساعات پیک 24 ساعته” سازگار شود


اسکات استرینگر ، کنترل کننده شهر ، روز یکشنبه گفت که MTA باید برنامه های خدمات خود را برای مطابقت با الزامات “پیک 24/7” مداوم که در نتیجه همه گیری COVID-19 غالب شده است ، تنظیم کند.

از آنجا که بسیاری از کارگران یقه سفید به کار خود در خانه در بخشی یا بیشتر هفته کار ادامه می دهند ، الگوهای سفر بر اساس زمان و مکان بر اساس داده ها و داده های ارائه شده توسط دفتر استرینگر تنظیم شده است. این بدان معناست که درصد بیشتری از مسافران در تعطیلات آخر هفته و صبح زود نسبت به قبل از همه گیری به اتوبوس می روند.

“اوج از نه تا پنج ، دوشنبه تا جمعه نیست.” ساعت شلوغی 24 ساعت در روز و هفت روز در هفته است. “استرینگر روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در منهتن گفت.

وی با اشاره به داده هایی که نشان می دهد کارگران خدماتی بیشتر از کارگران یقه سفید ، 89 درصد از آنها در منهتن کار می کنند ، گفت: “ما باید اولویت بندی مکان افراد و مسافران با وسایل نقلیه عمومی را در اولویت قرار دهیم.”

“نیویورکی هایی که در این خدمات کار می کنند ، برای تغییر کار می کنند ، صنایع شخصی عموماً برنامه استاندارد را از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9:00 تا 17:00 رعایت نمی کنند و اغلب زنده می مانند. آ در محله های غیر منهتن کار کنید. “

استرینگر برای برآوردن تغییر الگوهای رفت و آمد و سوار شدن بیشتر سوار به وسایل حمل و نقل عمومی ، از MTA خواست هر هفته 6 دقیقه از ساعت 5:00 تا 21:00 و از ساعت 8:00 تا 22:00 شنبه ها از قطارها و اتوبوس ها استفاده کند. یکشنبه ها: 00.

بر اساس داده ها ، الگوهای سفر در مترو با توجه به زمان و مکان تراز شده است.
جیمز مسرشمیت برای نیویورک پست

در حال حاضر قطارهای آخر هفته تا 12 دقیقه تردد می کنند.

سخنگوی MTA گفت که دفتر حمل و نقل “به فعالیت بیش از 90 درصد از خدمات مترو و اتوبوس برای حدود 55 درصد از مشتریان قبل از همه گیری ادامه می دهد.”

آرون دونوان ، سخنگو ، می گوید: “با تشخیص نقش مهمی که MTA در بهبود اقتصاد منطقه ایفا می کند ، ما اعلام کرده ایم که در حال ارائه خدمات جدید در حال ارائه خدمات بهتر با منابع موجود هستیم.”

دیدگاهتان را بنویسید