9 نکته برای جلوگیری از هوس شکر!


چگونه هوس خوردن شکر را متوقف کنیم

اگر تا به حال به استفاده کمتر از شکر فکر کرده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که قند تقریباً در همه چیز وجود دارد. همه با این مفهوم آشنا هستند که شیرینی و سایر محصولات پخته شده در فروشگاه های رفاه فروشی نه تنها غذاهای بدون قند نیستند ، بلکه عشق به شکر بسیار عمیق است.

بنابراین ، چگونه کسی می تواند از خوردن شکر اجتناب کند؟

مقاله بعدی به اشتراک گذاشته می شود 9 نکته برای جلوگیری از هوس قندبه

1. غذای اصلی پروتئینی تهیه کنید

پروتئین برای بدن مفید است و همچنین به کنترل قند خون کمک می کند. سعی کنید پروتئین را به وعده غذایی خود اضافه کنید. این بدان معنا نیست که همیشه باید گوشت باشد ، زیرا گزینه های دیگر زیادی در دسترس است.

2. یک مولتی ویتامین خوب پیدا کنید

منبع اصلی فیزیکی مواد مغذی کمبود مواد مغذی است. مصرف مولتی ویتامین متعادل به شما در جلوگیری از هوس کمک می کند. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، همراه با یک غذای مولتی ویتامین مصرف کنید.

3. خوب بخوابید

شکر به عنوان راهی برای افزایش انرژی هنگام خستگی استفاده می شود. استراحت مناسب به جلوگیری از حوادث کمک می کند.

4. آن را در دسترس نگه ندارید

اگر آن را در سفر خواربار نخرید ، تمایل کمتری به خوردن آن خواهید داشت. یخچال و انبار خود را خالی کنید تا دفعه بعد که صبحانه می خواهید ، چاره ای جز سالم و بدون شکر نداشته باشید.

5. عادت به خواندن برچسب ها داشته باشید

محصولات متنوعی برای جلوگیری از مصرف زیاد قند موجود است. برچسب ها را بخوانید و درباره محصولاتی که در سبک زندگی شما مناسب هستند تحقیق کنید.

6. نامهای دیگر قند را بیاموزید

برای تاثیرگذاری بیشتر نکته قبلی ، باید با برخی نام های دیگر قند آشنا شوید مانند: شربت ذرت ، شکر ذرت ، شربت ذرت با فروکتوز بالا ، ساکارز و دکستروز. هر ماده ای که به -Ose ختم می شود نوعی قند است ، بنابراین لیست مواد تشکیل دهنده را با دقت بخوانید.

7. کربوهیدراتهای پیچیده

محصولات پخته شده از آرد تصفیه شده و فرآوری شده نه تنها حاوی قند هستند ، بلکه تأثیر مشابهی بر قند خون نیز دارند. بهتر است مصرف این مواد را محدود کنید.

8. ال-گلوتامین

احتمالاً می توانید این آمینو اسید جالب را امتحان کنید. این به تبدیل قند به غذا در مغز کمک می کند.

9. مقدار زیادی آب بنوشید

شهوت اغلب منجر به تشنگی می شود. به جای نوشابه ، آب سلزر یا آب معدنی بنوشید تا هوس شما برای نوشیدنی های گازدار برطرف شود.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید