8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا به سمت #هدفم حرکت کنم حتی اگر خسته باشم یا آن را احساس نکنم. خیلی ساده است ، حالا من آن را تنظیم کرده ام. این روال کار من است!

در واقع ، برای ایجاد یک انتخاب سالم برای بدن و ذهن خود ، نیاز به آینده نگری و تلاش زیادی است. و این باعث می شود که بسیار راحت تر به آن پایبند باشید. به این ترتیب ، تمام هدف معمول این است که به خود اجازه دهیم به نوعی خلبان خودکار تبدیل شود. وقتی عادت دارید که در طول روز آب کافی بنوشید یا صبح زود بیدار شوید تا تمرین خود را به پایان برسانید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به شما در سلامت کامل کمک کند.

از این رو ، برنامه ریزی روتین سالم خود بسیار آسان است. اما تا آن زمان برنامه خود را تحویل دهید در حقیقت def معمولی نیاز به کمی کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که من برای کمک به خودم در ایجاد روال سالم خود استفاده کردم – و امیدوارم این به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

این روال عادی است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، احساس می کنید مانند یک کشیدن است. و این بدان معناست که شما آن را نگه نمی دارید. حتی اگر به جایی بروید که به چیزی عادت کرده اید ، حتی اگر احساس کنید آسیاب می شود ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دست از تلاش برای اجبار به کارهایی بردارید که از آنها متنفرید زیرا این کار سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. انواع دیگر کاردیو مانند تمرین رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همان نوشیدنی های سالم و خوشمزه. پروتئین های گیاهی LSF را افزایش دهید و مشتاق شوید که پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری بنوشید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید کاری را که انجام می دهید خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از تمام قطعات آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختران ، ایجاد یک روال عادی زمان بر است! از نظر قانونی نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، حمل یک بطری چندبار مصرف را با خود آسان کنید. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته کار کنید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای راهی عالی برای روشن کردن تمرین معمول شماست! اگر سعی می کنید تمیز بمانید ، کافی است هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر شوید ، افزودن یکی از تقویت های جدید ما به صبح شما به همان آسانی است ، راهی فوق العاده برای آسان تر کردن آن.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را قابل دستیابی کنید و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودک تقسیم کنید. نگاهی به روال سالم ایده آل خود بیندازید و راه هایی را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

کمک بگیر

به طور معمول ، حتی اگر آنها را دوست دارید و آنها را در مراحل کوچک کودکان خرد می کنید ، پایبندی به آنها دشوار است. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا ابتدا این روال سالم را آغاز کردید.

برای کمک به تمرکز و ماندن روی بازی A خود ، من دو نکته دارم: به دوستان خود بپیوندید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر هر یک از دوستان شما در تلاش برای ایجاد یک روال سالم هستند ، شریک مسئولیت پذیر یکدیگر باشید. در اصل ، باید هفته ای دوبار با یکدیگر تماس بگیرید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما س askال می کند ، مطمئن شوید که به آنها افتخار می کنید! و اگر هیچ یک از دختران شما روی سالم ماندن کار نمی کنند ، به انجمن LSF ما در اینستاگرام ضربه بزنید!

توصیه می کنم برخی از برنامه ها را در تلفن خود داشته باشید – مانند برنامه LSF ما – که روال عادی شما را به شما یادآوری می کند (و به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری ساده برای ادامه کار در جهت #هدف خود دارید.

کمی خود را تنبل کنید

اگر به دنبال روال عادی هستید و هرگز به هم نخوردید ، دختران ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان می پردازیم ، موضعی آرام و آرام داریم. خودشه بنابراین عادی ، پس خودت استراحت کن !!

ممکن است عادت داشته باشید غذاها را تهیه کنید اما یک روز یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و احساس ناراحتی بزرگی می کنید. عالیه! آن روز را راحت بگذارید و شاید برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه کمی استراحت کنید تا غذای هفتگی خود را آماده کنید.

یا شاید شما فقط یک هفته با روال سالم خود فاصله دارید. اتفاق می افتد ، ممکن است اتفاق بیفتد! خود را از دست ندهید و تمام پیشرفت هایی که کرده اید را از دست ندهید. مهم نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید بود!

بهش بچسب

باز هم می گویم: طول می کشد تا با یک روال سالم وارد شیار شوید! بهش پایبند باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما من بسیار طولانی تر از آن دریافتم. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً مورد توجه قرار بگیرید.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کمی کار لازم است. اما ارزشش را دارد!





Source link

دیدگاهتان را بنویسید