7 روش فناوری می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند کاپیتان سلامتی



توسط MC
20 سپتامبر 2021

تمرین کاهش وزن

عکس از النور از Shutterstock

از جمله مواردی که نیاز به تمرکز و جاه طلبی زیادی دارد ، کاهش وزن یکی از سخت ترین کارها است ، به خصوص اگر خودتان این کار را انجام می دهید. در واقع مطالعاتی وجود دارد که آن را ثابت می کند. در صورت داشتن حمایت بیشتر به برنامه غذایی و برنامه ورزشی خود پایبند خواهید بود. در حالی که برخی از رژیم گیرندگان به حمایت خانواده و دوستان خود متکی هستند ، برخی دیگر برای ارتباط با جامعه به رایانه ها و تلفن های هوشمند خود مراجعه می کنند.

همانطور که مارجوری نولان (RD ، سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا و مربی شخصی معتبر) معتقد است ، محبوبیت رسانه های اجتماعی برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند افزایش می یابد.

چه فیس بوک باشد یا برنامه تلفن های هوشمند ، امروزه فناوری های مختلفی وجود دارد که نکاتی را در مورد چگونگی کاهش وزن ، اما همچنین انگیزه و تشویق ارائه می دهد. اگر این همان کاری است که می خواهید انجام دهید ، در اینجا چند روش برای دریافت پشتیبانی کاهش وزن از سایر منابع فناوری آورده شده است.

  1. اهداف خود را با جامعه آنلاین به اشتراک بگذارید – به اشتراک گذاشتن برنامه تمرینی خود با آینه ممکن است به نوعی به شما کمک کند ، اما نه به اندازه به اشتراک گذاری آن با یک جامعه آنلاین که اهداف مشابه شما را دارد. ممکن است روزهایی وجود داشته باشد که شما درد عضلانی دارید و دلیل آن را نمی دانید ، یا ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که نمی توانید به چیزکیک نه بگویید. در این مدت ، کسی که در اطراف شما بوده واقعاً می تواند برای شما تغییر ایجاد کند. همچنین ، ارتباط با افرادی که اهداف مشابه شما را دارند مانند داشتن بخش تشویق خود است.
  2. یک دفتر خاطرات ویروسی داشته باشید – با تصمیم به وبلاگ نویسی درباره فراز و نشیب های سفر خود ، می توانید دیگران را نیز الهام بخشید. اما این تنها مزیت آن نیست: تصور کنید در کاری که می خواهید انجام دهید موفق بوده اید و جایی دارید که می توانید به عقب نگاه کنید و ببینید تا کجا پیش رفته اید. ارسال عکس های غذایی و جزئیات ورزش می تواند شما را در مسیر صحیح نگه دارد ، به خصوص اگر خوانندگان متکی بر تلاش های شما باشند تا آنها نیز به آن اعتماد کنند. اگر می خواهید تمرینات خود را دنبال کنید تا بتوانید از پیشرفت روزانه خود آگاهی بهتری داشته باشید ، این ساعت هوشمند تناسب اندام را امتحان کنید.
  3. به گروه پشتیبانی مجازی بپیوندید – نیازی نیست خانه خود را ترک کنید ، یا با اتاقی پر از غریبه روبرو شوید ، یا نام اصلی خود را بگویید. اما هرچه بیشتر با دیگران ارتباط برقرار کنید و بیشتر در گفتگو شرکت کنید ، بیشتر خواهید آموخت. و این بخش بزرگی است که در مورد هر گروه کاهش وزن وجود دارد ، هنگامی که نمی توانید به خودتان کمک کنید ، حمایت می کنید.
  4. پیگیری حقایق- وب سایت های تعاملی مدیریت وزن وجود دارد که می تواند به شما در ردیابی همه چیز از رژیم غذایی تا ورزش روزانه کمک کند. چنین منشی شخصی برای لیست کارهای مربوط به وزن شما وجود دارد. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که چگونه کاربرانی که حداقل یک بار در ماه وزن خود را ثبت می کنند ، بیشترین کاهش وزن را حفظ می کنند. بهترین سایت ها سایت هایی هستند که شما را تشویق می کنند وزن ، ورزش و کالری مصرفی خود را تصدیق کنید.
  5. راه اندازی زنجیره ایمیل – مطالعه ای در انگلستان وجود دارد که نشان می دهد مشتریانی که از متخصصان تغذیه ایمیل های تشویقی دریافت می کنند ، احتمال کاهش وزن بیشتری دارند ، اما اگر از خانواده و دوستان خود نیز حمایت دریافت کنید ، می تواند مفید واقع شود. می توانید یک ایمیل “موضوع پاسخگویی” تنظیم کنید ، جایی که می توانید همه فراز و نشیب ها را با یک نمودار پیشرفت کاهش وزن در پایین پیام به اشتراک بگذارید.
  6. گوشی هوشمند خود را به یک مربی تبدیل کنید – اگر برای شمارش کالری خود به کمی کمک نیاز دارید یا برای سوزاندن آن همبرگر باید کیلومترها پیاده روی کنید ، تلفن هوشمند شما می تواند به شما کمک کند. تعداد زیادی برنامه شخصی وجود دارد که به شما می گوید چه چیزی بخورید (بر اساس غذاهای مورد علاقه خود) ، اما همچنین به شما کمک می کند 5K خود را آموزش دهید و نحوه استفاده از دستگاه را در ورزشگاه آموزش دهید.
  7. از بشقاب خود عکس بگیرید – از غذای روزانه خود عکس بگیرید و دفتر خاطرات عکس خود را روی تلفن خود نگه دارید. یک مطالعه وجود دارد که نشان می دهد چگونه می تواند رژیم غذایی شما را بهبود بخشد. علاوه بر این ، همه ما در مورد رژیم غذایی خود خاطرات گزینشی داریم ، بنابراین پیگیری آنچه در دورانی می خورید می تواند به صداقت و پاسخگویی کمک کند.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 11 محصول تمرینی خانگی که بازوها و پاهای شما را تحت فشار قرار نمی دهد



دیدگاهتان را بنویسید