6 نکته تناسب اندام برای کمک به شما در ادامه مسیر


تجمل تغییر فصلی؟ این بسیار خوب است که تخت را با یک ملحفه نرم در ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد در آغوش بگیرید. به ما اعتماد کنید ، همه ما اینجا هستیم تا از خود مراقبت کنیم و با شما سرعت را کم کنیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین به نظر می رسد که آرامش شما را با برخی حرکات ستایش می کند ، که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه می تواند به حرکت مثبت تابستان در فصل جدید نیز کمک کند.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا خود را با فصل جدید تطبیق دهید و در ماه های سردتر و تاریک تر سال به راه خود ادامه دهید.

6 نکته برای تناسب اندام در فصل پاییز برای داشتن انگیزه

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز روی زمین نیامده است ، این فصل مناسب شما است بیرون ورزش کنیدبه دویدن در اطراف پارک محله ، پیاده روی یا بیرون رفتن از کلاس فیتون ، افزودن هوای تازه و نور آفتاب به تمرینات می تواند به رشد شما کمک کند. هورمون های شادی فصلی که حالات روحی می تواند تغییر کند. چه کسی دوست ندارد خوب به نظر برسد و اینقدر خوب باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه پاییز می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده می تواند کمی چالش برانگیز باشد. با پرسیدن از دوست تمرینی خود یا از اعضای خانواده ، روال تناسب اندام پاییزی خود را الهام بخشید! این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر خود باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای معاشرت در حالی است که عرق می کنید. و چه کسی می داند ، شاید شما رفیق تمرین بعدی خود را ملاقات کنید! می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با هم با استفاده از FitOn Party کار کنند!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن

اگر درست لباس بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد ، بهانه دیگری را کنار بگذارید تا تمرین خود را در آن روز کنار بگذارید. اطمینان حاصل کنید که یک لایه تنفسی دارید که هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله درمان خود را دارید ، این فرصت مناسبی است تا چند لباس ورزشی جدید به کمد لباس خود اضافه کنید!

مطالب مرتبط: سلامتی پاییز باید اجباری باشد

شماره 4 پخش ویدئوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود را فشار دهید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. وقتی کارتان را با خرج کردن انجام دادید ، ارسال ویدئوی تمرینی FitOne مورد علاقه شما لطف پس انداز شما خواهد بود.

و با دانستن اینکه در حال گوش دادن به موسیقی عالی در حالی که از مربی متخصص الهام گرفته اید ، برای تمرین بعدی خود آماده خواهید بود.

شماره 5 از زمان غذا خوردن خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک است ، زمان وعده غذایی خود را محاسبه کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و سریع تمرین کنید. دسترسی فوری HIIT یک تمرین ، دویدن در محله یا یک کلاس تناسب اندام می تواند به شما در سهولت روز شلوغ ، افزایش انرژی و افزایش بهره وری کمک کند.

# 6 هم ذهن و هم بدن را ورزش دهید

پس از یک تابستان طولانی ، سرعت پاییز تغییر خوبی است. و در میان برنامه های شلوغ و بزودی شلوغی روزهای تعطیل ، این تغییر فصل می تواند زمان بسیار خوبی برای ورود و خروج باشد.

با افزودن تمرین آگاهی برنامه معمول شما می تواند به شما در تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، کاهش درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در سردرگمی بیابید. مرور کردن دسته فیتون یوگا شما می توانید کلاس های مختلف یوگا را به صورت رایگان در خانه خود انجام دهید!

پاییز امسال روال تناسب اندام خود را انجام دهید

با پایان یافتن تعطیلات تابستانی و ریزش درختان درختان ، تمایل جمعی برای مشاهده دوباره هیجان و روال عادی در هوا وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای راه اندازی مجدد تمرینات و یافتن روال تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را خنک ، پرانرژی ، مناسب ، چابک و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL بعد از یک عرق خوب ، قطعاً طعم بسیار شیرین تری دارد!



Source link

دیدگاهتان را بنویسید