6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر روزهای شما یا در حال کار باشد یا از دفتر به خانه برگردید و بالعکس. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروز شما در زندگی بعدی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه شلوغ وجود دارد:

1. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه بهانه ای داریم که مشغول آشپزی یا ورزش باشیم ، اما با پیگیری روز و نحوه گذراندن آن در پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. با کمال تعجب ، ممکن است زمان بیشتری برای انجام یک تمرین 30 دقیقه ای یا چند جلسه برنامه ریزی غذا قبل از یک هفته شلوغ داشته باشید. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را ترجیح دهید

هر شب 7-8 ساعت بخوابید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی اولین علت عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. کورتیزول همچنین باعث افزایش سطح هورمون استرس در بدن شما می شود که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. ورزش خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر یک حرکت سریع در اطراف بلوک انجام می شود ، برنامه ورزشی خود را برای جلسه اولویت بندی کنید. در زمان استراحت ناهار به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر خود بروید یا برای ایجاد احساس مسئولیت در کلاسهای عصرگاهی ثبت نام کنید.

4- اهداف تعیین کنید و پیشرفت را پیگیری کنید

برای داشتن انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را پیگیری کنید. چه یک جلسه باشد ، چه یک جلسه ، هفتگی اندازه گیری های بدن خود ، وزن بر حسب پوند ، مراحل روزانه انجام شده ، تعداد تمرینات در طول هفته و موارد دیگر را ثبت کنید.

5. از قبل برای غذا برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید تمام هفته مسیر فست فود را طی کنید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی نیز بسیار مضر است. عادت خود را برای تهیه غذاهای دسته جمعی هر آخر هفته قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر به یک عادت تبدیل کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را در یخچال نگه دارید. برای دسترسی آسان ، برخی سبزیجات را خرد کرده و سفید کنید. هوموس را از قبل بخرید یا خودتان تهیه کنید و هر بار که هوس آن را می کنید ، آن را به صورت سس فرو کنید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل 2 لیتر آب در روز هدف بگیرید. می توانید آب را به آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی به دلخواه تغییر دهید.

حفظ سبک زندگی سالم هنگامی که همیشه با کار بمباران می شوید ، سخت است ، اما با همه معاوضه های سالم و تصمیمات متفکرانه همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، Fitness for 10 را ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید



Source link

دیدگاهتان را بنویسید