5 تمرین برتر صورت برای مردان برای فک محکم »شیوه زندگی سالم


اشتراک گذاری اهمیت دارد!

آدامس جویدن یکی از بهترین تمرینات صورت برای مردان برای داشتن خط فک قوی است. شاید به آن فکر نکنید ، اما جویدن آدامس برای صورت شما معجزه می کند.

این تمرین بهتری را برای عضلات فک بالا و فک پایین فراهم می کند. نه تنها این ، به از بین بردن چربی اضافی در اطراف استخوان گونه کمک می کند و همچنین تمرین خوبی برای کل خط فک شما است.

در حالی که ممکن است تبلیغاتی را دیده باشید که مردی را در نیمه راه توسعه چانه دوگانه نشان می دهد ، اما این کاملا درست نیست. چیزی به نام چانه دوتایی وجود ندارد. این اصطلاح به شرایطی اطلاق می شود که در آن قسمت بالای صورت بسیار بالاتر از پایین آویزان است.

این منجر به کاهش بافت عضلانی فک پایین همراه با ظاهر شدن چانه مضاعف می شود. یکی از راههای ساده و م toثر برای مقابله با این مشکل ، انجام چند تمرین ساده صورت برای مردان است. این تمرین با هدف بلندتر شدن فک بالا انجام می شود تا چانه به موازات پیشانی بالا بیاید.

5 بهترین ورزش صورت برای مردان

چند سال پیش ، ژیمناستیک صورت برای مردان چندان محبوب نبود. اما امروزه تمام جهان درگیر این رژیم تمرین شده اند.

روش های مختلفی برای انجام تمرینات صورت برای مردان وجود دارد و در اینجا 5 تمرین برتر صورت برای مردان برای داشتن خط فک قوی آمده است.

1. فک بالا را به سمت بالا بپیچانید

این یک تمرین آسان است که به سختی بیش از چند دقیقه طول می کشد.

روی ماهیچه های قسمت بالای صورت که شامل ماهیچه های فک پایین ، استخوان گیجگاهی و عضلات پایین صورت است مانند ماهیچه هایی که در بینی و پیشانی پیدا می کنید عمل می کند.

با این حال ، هنگام تلاش برای بالا بردن فک بالا دهان خود را بسته نگه دارید. می توانید این کار را با زبان خود در برابر سقف دهان یا حتی با دندان انجام دهید.

2. تمرینات لیفت ابرو برای صورت

یکی دیگر از ورزشهای خوب صورت برای مردان شامل تمرینات بلند کردن ابرو برای صورت است. شاید متوجه شده باشید که با افزایش سن ، ابروهای شما بطور طبیعی کمتر نازک می شوند.

دلیل آن این است که وقتی پوست چرب را از ناحیه گردن و صورت خود لایه برداری می کنید ، چین و چروک در این نواحی عمیق تر می شود.

با استفاده از پیشانی و فک به عنوان بریس ، می توانید ماهیچه های صورت خود را سفت کرده و از بروز چین و چروک جلوگیری کنید.

3. تمرین چین و چروک پیشانی

شاید یکی از رایج ترین تمرینات صورت برای مردان شامل ورزش چین و چروک پیشانی باشد.

با افزایش سن ، این ناحیه از صورت بیشتر از سایر نقاط چین و چروک ایجاد می کند. اگر می خواهید این ناحیه را تقویت کنید ، این تمرین صورت واقعاً به شما کمک می کند.

باید سر خود را به جلو خم کنید. در مرحله بعد ، شما باید ماهیچه های صورت خود را به شدت منقبض کنید.

وقتی سر خود را به جلو خم می کنید ، هیچ حرکتی در پیشانی خود نمی بینید. بنابراین ، نمی توانید احساس کنید که این کار را به درستی انجام داده اید.

از طرف دیگر ، وقتی عضلات صورت خود را شل کرده و تنش را آزاد می کنید ، متوجه خواهید شد که در پیشانی خود چین و چروک ایجاد شده است.

4. تمرینات لیفت صورت

می توانید تمرینات صورت را با تمرینات ساده لیفت صورت شروع کنید.

برای شروع ، ابتدا باید تمرینات کششی سبک انجام دهید که باعث شل شدن عضلات صورت شما می شود.

هنگامی که احساس کردید ماهیچه های شما شل شده اند ، اکنون می توانید پوست خود را به آرامی کشیده و از گردن خود دور کنید تا بتوانید بر افزایش فعالیت عضلات صورت خود تمرکز کنید.

5. تمرینات چشم

یکی دیگر از تمرینات خوب صورت انجام برخی تمرینات چشمی است.

اکثر زنان نقش چشم ها را در ظاهر کلی ما دست کم می گیرند و در نتیجه ، توجه کمتری به ماهیچه های صورت خود می کنند که به آنها کمک می کند جوانتر و جذاب تر به نظر برسند.

برای بهبود ظاهر چشم ها ، باید سعی کنید ماهیچه های صورت خود را کشیده و منقبض کنید ، در حالی که چشمان خود را بالا و پایین می برید.

این تمرین ویژه برای صورت به این دلیل کار می کند که ماهیچه ها را سفت کرده و کشسانی را در ناحیه اطراف چشم افزایش می دهد.

کدام ورزش برای صورت مناسب است؟

آیا بسیاری از مردان تعجب می کنند که کدام ورزش برای صورت مناسب است؟

حتی اگر شما یک ورزشکار هستید یا فقط فردی هستید که هر از گاهی در آنجا تمرین می کند ، ممکن است تعجب کنید که چقدر از این نوع تمرینات برای دیدن چشمگیرترین نتایج لازم است.

ممکن است لازم باشد با هم برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید تمام تلاش خود را برای بهبود ظاهر و احساس صورت خود انجام می دهید.

یکی از تمرینات عالی که قبل از خواب استفاده می شود ، کشش گربه نامیده می شود که روی عضلات صورت شما کار می کند. بسیاری از مردم معتقدند که کشیدن صورت بی فایده است ، اما من اینجا هستم تا ثابت کنم که این نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ؛

  • یک صندلی راحت پیدا کنید که بتوانید آن را تنظیم کنید.
  • بعد ، به پشت دراز بکشید و تا جایی که می توانید چانه خود را به سمت بالا بکشید.
  • اکنون ، سر خود را به عقب حرکت دهید تا چشمان شما با سطح سر شما هم تراز شود. در نهایت ، تمرین را با دست دیگر خود تکرار کنید.

به یاد داشته باشید که انجام همه این تمرینات چند بار در روز مهم است زیرا اگر به طور مرتب از آنها استفاده نکنید ، هرگز نتیجه ای را مشاهده نخواهید کرد.

چگونه فک خود را به طور طبیعی سفت کنم؟

اگر شما فردی هستید که دچار افتادگی یا افتادگی فک هستید ، مطمئناً می خواهید بدانید که چگونه با این مشکل برخورد کنید. روشهای زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد ، یکی از بهترین روشهای اخیر توسعه ورزشهای صورت برای مردان شناخته شده است.

بسیاری از مردان در حال حاضر از این روش برای حفظ ظاهر خوب فک و اعتماد به نفس آنها استفاده می کنند. این تکنیک در چندین سطح کار می کند. اولین مورد این است که به بدن خود بیاموزید که هنگام جویدن غذا ، زبان خود را به جلو حرکت دهد.

این امر با انعطاف پذیری بیشتر ماهیچه های پشت گلو را تقویت می کند. در نتیجه ، هنگام صحبت کردن برای شما راحت تر می شود ، کاری که همه می خواهند انجام دهند.

وقتی فک شما قوی می ماند ، چهره شما را ورزشکار نشان می دهد. این به این دلیل است که وقتی از ماهیچه های کمتری استفاده می کنید ، لاغرتر به نظر خواهید رسید. تمرینات صورت برای مردان چیزی است که باید آن را امتحان کنید ، در غیر این صورت هرگز به ظاهر مورد نظر خود نخواهید رسید.

آیا جویدن آدامس به فک کمک می کند؟

بسیاری از ما به دلایل مختلف آدامس می جویم ، مانند اینکه ممکن است برای تنبلی برای مراجعه به دندانپزشک تنبل باشیم یا از تنفس خود عصبی باشیم. اما آیا می دانید جویدن آدامس می تواند از سفت شدن فک یا سایر مشکلات صورت جلوگیری کند؟

مطالعات به طور مستقیم م effectivenessثر بودن آدامس در کمک به خط فک را اثبات نکرده است ، اما می تواند در زمینه های دیگر کمک کند. مطالعات بر روی افراد مبتلا به فک شدید انجام شد و تنها پس از چهار هفته بهبود قابل توجهی را نشان داد. به همین دلیل است که اکثر دندانپزشکان بیماران خود را در هنگام معاینه تشویق به جویدن آدامس می کنند.

مانند بسیاری از موارد ، مزایا و معایبی نیز وجود دارد. اگر می خواهید مشکلات پیری صورت مانند افتادگی ، چین و چروک ، افتادگی پوست یا پف را کاهش دهید ، باید به جای آدامس جویدن ، برخی از تمرینات صورت را به طور مرتب برای مردان انجام دهید.

مانند هر نوع ورزشی ، قبل از شروع باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. باید بپرسید چه نوع حرکتی برای شما مناسب است.

چگونه می توان یک چانه مضاعف را در 5 روز از دست داد؟

یک چانه دوتایی می تواند باعث شود به نظر برسد که چیزی به چانه شما چسبیده است یا ویژگی های عجیب و غریب صورت دارید. شما نمی خواهید در تلاش برای اطمینان از خود ، به خصوص با جنس مخالف ، گیر کرده باشید.

خبر خوب این است که آنچنان که اکثر مردم فکر می کنند دشوار نیست. نیازی نیست که بروید و به متخصص مراجعه کنید. تنها چیزی که نیاز دارید اطلاعات مناسب است. بنابراین ، چگونه می توانم چانه دو نفره خود را در 5 روز از دست بدهم؟

خوب ، شما باید با ساختن عضلات چانه شروع کنید. بسیاری از تمرینات به شما کمک می کند این ماهیچه ها را بسازید و در از بین بردن آن چانه ناخواسته بسیار مثر است.

یکی دیگر از عوامل این است که شما باید تا حد امکان چربی را از اطراف چانه خود بردارید. اگر چربی اضافی در قسمت های دیگر بدن دارید ، چانه شما را می پوشاند و از رسیدن به نتایج دلخواه جلوگیری می کند.

آخرین کاری که باید انجام دهید این است که تمام چربی را از یک ناحیه جدا کنید تا دوباره ظاهر شود. بنابراین ، به آنچه می خورید توجه زیادی داشته باشید. حتما غذاهایی بخورید که به کاهش وزن کمک می کند.

آخرین اندیشه های من

به طور کلی ، تمرینات مربوط به ناحیه صورت بیشتر بر روی شل شدن ماهیچه ها و برداشتن خطوط صورت تمرکز می کنند تا خود چین و چروک ها.

با این حال ، قبل از شروع این تمرینات برای صورت ، مراقب باشید. کرم ها و سرم های بسیار خوبی در بازار موجود است که می تواند چین و چروک ها را به طور موثری درمان کند.

قبل از انتخاب کرم ، مطمئن شوید که در مورد مواد موجود در کرم تحقیق کرده و مناسب ترین نوع پوست خود را انتخاب کنید. خوبی سرم ها این است که برخلاف تمرینات صورت برای مردان ، هیچ خطری برای سلامت پوست شما ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید