4 راه برای داشتن انرژی کامل در طول روز بدون کافئین


“بیدار شوید و قهوه را بو کنید” یکی از دلایل آن است. اگر تنها چیزی که شما را از بلند شدن از رختخواب باز می دارد وعده یک فنجان قوی است ، شما تنها نیستید. برای اکثر مردم ، این فراتر از یک تزریق است. در حقیقت ، بسیاری از افراد قهوه تا ظهر بیدار می مانند ، اما تکیه بر کافئین برای دریافت انرژی در طول روز می تواند عوارض جانبی داشته باشد. ما نمی گوییم که شما باید رابطه خوبی را با قهوه قطع کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون پرتاب کردن یک فنجان دیگر از آن استفاده کنید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما بیاموزیم که چگونه یک سبک زندگی متعادل داشته باشید و بدون کافئین پرانرژی باشید!

علل کم بودن انرژی

ما درست فهمیدیم – اگر مخزن گاز شما پر نشده باشد ، تخلیه کافئین به راحتی قابل انجام است. اگر احساس می کنید در حال کشیدن هستید ، در مراحل خود فاقد آن پاپ هستید یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی تخت خود بخوابید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. با این حال ، اگر همیشه به علت اصلی خستگی مراجعه کنید ، چه می کنید؟

عوامل زیادی باعث خستگی می شوند ، از جمله علل پزشکی و عادات شیوه زندگی. به طور کلی ، کم خوابی. بر این اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر توصیه نمی کنند بخوابند. علاوه بر شب های بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه به فنجان قهوه اضافی دست پیدا کنید ، اینها هستند اگر همیشه احساس خستگی می کنید 10 کار را انجام دهید.

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

بر این اساس سازمان غذا و داروی آمریکا، به طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، تقریباً در مقدار موجود در چهار یا پنج فنجان قهوه ، بی خطر است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین ، باید منابع دیگر را نیز حساب کنید!

او گفت ، همانطور که FDA اشاره کرد ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود سازگار باشید ، می دانید که میزان کافئین شما بر اساس احساس شما است. به عنوان مثال ، اگر احساس کسالت ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات GI دارید ، ممکن است بیش از حد از آن استفاده کنید. اگر کافئین را خیلی دیر در روز مصرف می کنید ، ممکن است در خوابیدن در شب مشکل داشته باشید و اختلالات خواب ممکن است روز بعد شما را بیشتر خسته کرده و یک چرخه معیوب را آغاز کند. همانطور که می بینید ، مهم است که یاد بگیرید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید!

چگونه در طول روز بدون کافئین پر انرژی باشیم

H20 بیشتر بنوشید

قهوه و نوشیدنی های انرژی زا از نظر مایعات مایع هستند ، اما نمی توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز به اندازه کافی هیدراته نیستید ، پاسخ این است که میزان نوشیدنی خود را افزایش دهید.

این یک تغییر ساده است نشان داده شده برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پر انرژی باشید ، چرت بزنید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما مشکل است ، نزدیک نگه داشتن بطری آب به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. و این هک هیدراتاسیون ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و بیشتر زنده بمانید – مانند یک پیروزی در سراسر جهان احساس کنید!

غذاهای آبرسان بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر غنی بودن از ویتامین ها و مواد معدنی ، فواید جدی نیز دارند: آنها پر از آب هستند! بنابراین هنگامی که از رژیم غذایی مناسب برای خود استفاده می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد شما مصرف روزانه مایعات می تواند از غذا ناشی شود!

میوه و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، توت ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) اضافه کنید فلفل) در صورت امکان در وعده ها و میان وعده های خود استفاده کنید. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی با محصول با احساس استرس کمتری همراه است – یکی از آنها دلایل انرژی کم!

حرکت

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه ای در PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب – به ویژه در افراد مبتلا به بی خوابی – همراه بود. ورزش یک درمان عالی برای استرس است و تحقیقات می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. علاوه بر این ، می تواند به شما در خستگی جسمی کمک کند ، به طوری که وقتی زمان آن فرا رسید ، آماده خوابیدن باشید.

مطالب مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج تا را بیرون بیاورید

اتلاف انرژی در محل کار؟ بیرون بروید تا هوای تازه تنفس کنید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است ، زیرا یک تقویت کننده طبیعی انرژی است. مطابق با پژوهش، می تواند ذهن شما را برای از بین بردن خستگی شناختی بازگرداند!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره ای را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

کافئین را برای همه وزوزهای طبیعی کنار بگذارید

معمول است که “کم” با کافئین “درمان” کنید ، اما راه های دیگری وجود دارد که می توانید ضربات خود را افزایش دهید! برای افزایش ذخیره انرژی طبیعی خود ، حتماً آب بدن خود را حفظ کنید ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

حالا که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، به این تقویت کننده انرژی طبیعی بنویسید!

اگر هنوز به جامعه ما نپیوسته اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن های نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید ، وقتی همه در تلاش طبیعی برای افزایش انرژی هستید ، همه اینها عالی هستند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید