3 معنی برای محاسبه کامل نشاط مصرفی روز به روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید اینکه چرا برای انداختن پوند حیاتی است

کامل بلعیدن نشاط روز به روز (TDEE) اندازه گیری گیری میزان بلعیدن نشاط ممکن است داشته باشید در کل روز است. به دلیل هزینه متابولیک موزه ممکن است داشته باشید (BMR) {تشکیل شده است}، کدام ممکن است نشاط است کدام ممکن است صرف اقامت {ماندن} را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط {برای هر} عامل یکی دیگر (راهی که در آن درگیر شدن، گفتگو، مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی) بلعیدن می کنید.

BMR به دلیل شخص خاص به شخص اکنون نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید بین جنسیت کاملاً متفاوت است. پسران BMR بالاتری نسبت به دختران هم بار را انتخاب کنید و انتخاب کنید قد دارند. دلیل این است که علت ایجاد است کدام ممکن است پسران چربی ها کمتری نسبت به دختران حمل می کنند. اجزا یکی دیگر کدام ممکن است می توانند بر BMR {تأثیر} بگذارند عبارتند به دلیل:

· قد،
· بار،
سن، (BMR حدود 2٪ در داخل {هر} دهه گذشته پس به دلیل 20 سالگی گاز می گیرد)
تیروئید ممکن است داشته باشید روش صحیح عادات می تدریجی (تیروکسین خوب تغییر کننده BMR است)
برنامه غذایی (رژیم های {گرسنگی} باعث به کاهش BMR ممکن است داشته باشید می تواند)
دمای داخل،
دمای بیرون از در،
· ورزش بدنی.

معنی های زیادی برای تخمین TDEE ممکن است وجود داشته باشد، با این وجود معمولی ترین آنها خواهند شد عبارتند به دلیل:

· به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناپاکی (معامله بسته به {وزن بدن})
· فرمول بندی هریس-بدیکت
فرمول بندی Katch-McArdle ({جایی} کدام ممکن است توده با بیرون چربی ها ممکن است داشته باشید تخمین زده می تواند)

برای محاسبات به دلیل نمونه {زیر} استفاده بیشتر از می کنیم:

· خانمی 40 ساله است
· 5 فوت 4 اینچ = 1.63 متر قد
· 150 کیلو = 68 کیلوگرم بار
شانس چربی ها بدن ما = 32%
· او می رود نیاز دارد بار کم تدریجی.

معنی به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناپاکی:

· انداختن پوند = 12 به همان اندازه 13 انرژی به ازای {هر} کیلو {وزن بدن}
بازیابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حفظ = 15 – 16
· بهبود بار = 18 – 19

در داخل نمونه ما، شریک زندگی همیشه باید بین 1800 به همان اندازه 1950 انرژی در داخل روز برای انداختن پوند بلعیدن تدریجی.

فرمول بندی هریس بندیکت (HB). (اگر توده از لاغر بدن ما شخصی را نمی دانید)

به دلیل آنجایی کدام ممکن است این سیستم شامل می شود متغیر توده بدن ما با بیرون چربی ها نمی شود، نیازهای انرژی اشخاص حقیقی شدید عضلانی را کف دست کم خواهد گرفت را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواستن اشخاص حقیقی شدید اضافه وزن را مقدار بیش از حد از برآورد می تدریجی. ابتدا نیاز به BMR را محاسبه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس ضریب ورزش شخصی را برای ایجاد TDEE اضافه کنید

پسران: BMR = 66 + (13.7 x بار بر حسب کیلوگرم) + (5 x قد بر حسب سانتی متر) – (6.8 x سن بر حسب 12 ماه)
دختر: BMR = 655 + (9.6 x بار بر حسب کیلوگرم) + (1.8 x قد بر حسب سانتی متر) – (4.7 x سن بر حسب 12 ماه)

برای نمونه ما، BMR = 655 + (9.6 x 68) + (1.8 x 163) – (6.8 x 40) = 1343 انرژی در داخل روز

ضریب ضریب ورزش به صورت {زیر} برآورد می تواند:

{نشستن} = BMR X 1.2 ({حرکت} کم هر دو با بیرون {حرکت}، {کار} روی {میز})
ورزش کم = BMR x 1.375 (فعالیت های ورزشی به طور یکنواخت / فعالیت های ورزشی 1-3 روز در داخل هفته)
حالت پرانرژی = BMR x 1.55 (فعالیت های ورزشی {متوسط} ​​/ فعالیت های ورزشی 3-5 روز در داخل هفته)
شدید پرانرژی = BMR x 1.725 (فعالیت های ورزشی طاقت فرسا/فعالیت های ورزشی 6-7 روز در داخل هفته)
شدید پرانرژی = BMR X 1.9 (اعمال طاقت فرسا روز به روز / فعالیت های ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کار} جسمی هر دو 2 موارد اعمال روز به روز مشابه با ماراتن، {مسابقه} و بسیاری دیگر)

زن ما تخمین می زند کدام ممکن است او می رود ورزش خفیفی دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً TDEE او می رود را می توان 1.375 x 1343 = 1846 انرژی در داخل روز تخمین زد.

فرمول بندی Katch-McArdle (KM). (اگر توده با بیرون چربی ها بدن ما مطمئن باشد یا نباشد)

پسران را انتخاب کنید و انتخاب کنید دختران BMR = 370 + (21.6 x خلاف قانون با بیرون چربی ها بر حسب کیلوگرم)

بانوی ما شانس چربی ها بدنش را در داخل ورزشگاه محله ای‌اش 32 شانس اندازه گیری‌گیری کرد، متعاقباً توده با بیرون چربی ها بدنش 68 x (100 – 32) / 100 = 46.24 کیلوگرم خواهد بود، احتمالا.

متعاقباً BMR او می رود = 370 + (21.6 x 46.24) = 1369
TDEE ممکن است داشته باشید همراه خود بهره مندی از مزایای این فرمول بندی 1.375 x 1369 = 1882 انرژی در داخل روز خواهد بود، احتمالا.

می توانید ببینید کدام هرکدام 2 فرمول بندی KM را انتخاب کنید و انتخاب کنید HB {نتایج} شدید مشابهی به دلیل 1846 را انتخاب کنید و انتخاب کنید 1882 انرژی در داخل روز می دهند، با این وجود این به ساده TDEE است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است بخواهید تغییر دارد در نتیجه زن ما نیاز دارد چربی ها بدن ما شخصی را به دلیل کف دست بدهد. متعاقباً او می رود چقدر احتمالاً به طور معقولی انرژی دریافتی شخصی را برای به کاهش چربی ها به کاهش دهد؟ موثر، این درست مثل اینجا است کدام ممکن است بپرسید اندازه خوب قطعه چقدر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سادگی مقاله یکی دیگر را پر می تدریجی (هوم، احتمالاً زمانی آن قرار است را بنویسم!). با این وجود، شناخته شده به عنوان خوب مقررات سرانگشتی، او می رود ممکن است به طور اضافی در داخل تذکر داشته باشد یا نباشد کدام ممکن است انرژی شخصی را 15-20٪ به کاهش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی شخصی را بهبود دهد به همان اندازه فعالیت های ورزشی های {متوسط} ​​​​3-4 موارد در داخل هفته را شامل می شود شود. او می رود {تصمیم می گیرد} انرژی شخصی را 15٪ به کاهش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل همین جا کامل انرژی او می رود {برای هر} سه معنی آمده است:

Q&D = 1800
HB = 1569
کیلومتر = 1600

قادر نیستم همراه خود آرامش خاطر بگویم کدام ممکن است او می رود در داخل {هر} خوب به دلیل این رژیم ها بار کم کرده است هر دو خیر، با این وجود شرط می بندم کدام ممکن است {نتایج} او می رود همراه خود 2 معنی آخر بالاتر به دلیل معنی اول باشد یا نباشد. اگر در داخل امتحان و به کاهش چربی ها بدن ما هستید؛ احتمالات تعداد زیاد