3 راه سریع و آسان برای کاهش وزن – امروز حداقل یکی را اجرا کنید

شاید برای کاهش وزن تلاش کرده‌اید و تمام مدهای رژیم غذایی را امتحان کرده‌اید تا متوجه شوید همه چیزهایی را که از دست داده‌اید و سپس مقداری به دست آورده‌اید. بسیاری از مردم ناامید می شوند و سپس برنامه غذایی دیگری را دنبال می کنند تا زمانی که رژیم های غذایی آنها تمام شود و چیزی جز پول نقد خرج شده زیادی برای نشان دادن ندارند. با انجام چند تنظیم آسان می توانید وزن کم کنید، اما به یاد داشته باشید که اگر در عرض پنج روز 10 پوند وزن کم کنید، این سالم نیست. اتفاقی که می افتد این است که شما تمایل دارید آن را پس بگیرید. شما می خواهید یک برنامه کاهش وزن ثابت ایجاد کنید.

1. مصرف آب خود را افزایش دهید. قبلاً آن را شنیده اید، اما یکی از چیزهایی که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که نوشیدن دو لیتر آب در روز به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند. علاوه بر این، کلیه های شما را بهتر کار می کند و سموم را از بدن شما دفع می کند. آب بهترین دوست شماست. ما نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم، پس بنوشید!

2. یک هفته کامل یک دفترچه و خودکار همراه داشته باشید و هر چه می خورید را یادداشت کنید. از جمله تنقلات یا حتی فقط یک تکه غذا، زیرا در پایان هفته، وقتی دفتر خاطرات غذایی خود را مرور می کنید، ممکن است از میزان غذایی که مصرف کرده اید شوکه شوید. به دفتر خاطرات غذایی نگاهی بیندازید و ببینید کدام غذاها و نوشیدنی های پرچرب یا شیرین را می توانید حذف کنید.

3. رنگ آبی را در زندگی خود بگنجانید. آیا تا به حال یک رستوران فست فود به رنگ آبی دیده اید؟ رنگ آبی به عنوان یک سرکوب کننده طبیعی اشتها عمل می کند، بنابراین، هرگز رستوران های فست فود را به رنگ آبی نمی بینید. ظروف غذاخوری آبی مانند بشقاب و فنجان را خریداری کنید. از رنگ های زرد، قرمز و نارنجی خودداری کنید زیرا اشتهای شما را افزایش می دهند. حالا به تمام رستوران های فست فود که رنگ زرد و قرمز دارند فکر کنید. رنگ ها میل شما به غذا را تحت تاثیر قرار می دهند.

اکنون، نمی‌توانیم این گزارش را بدون صحبت در مورد ورزش به پایان برسانیم. البته، شما می توانید برای کاهش وزن تمرین کنید و این در واقع حتی ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. تعداد کمی از مردان و زنان اغلب به این فکر می‌کنند که واقعاً چه زمانی زمان (یا انرژی یا بودجه یا هر دلیل دیگری) برای رفتن به باشگاه سلامتی و واقعاً تمرین کردن دارند. ورزش و همچنین رژیم غذایی متعادل از عوامل ضروری در کاهش چربی و کاهش وزن هستند. اگر کالری بیشتری نسبت به کالری که از طریق ورزش می سوزانید مصرف کنید، کالری به صورت چربی ذخیره می شود. سه تا چهار بار در هفته به مدت حداقل 30 دقیقه ورزش کنید. در تمرینات قلبی، تمرینات شکمی و تمرینات مقاومتی شرکت کنید.