گزارش: کمتر از نیمی از جاده های باز نیویورک فعال هستند


بیش از 14 ماه از زمان ارائه شهردار بیل دی بلاسیو از خیابان های باز خود می گذرد ، که در ابتدا با هدف ایجاد فضای بیشتری برای پیاده روی و دوچرخه سواران برای گسترش ایمن در روزهای اولیه شیوع بیماری انجام شد. از آن زمان ، این رویداد در بسیاری از شاخه های موفق با رستوران های باز و فرهنگ باز رونق گرفت و شورای شهر قانونی را تصویب کرد که از شهر می خواهد خیابان های باز را به یک رویداد دائمی تبدیل کرده و برای خدمت به محله های کمتر مرفه گسترش یابد.

اما گزارش جدیدی از Transportation Alternatives (TA) استدلال می کند که در حالی که برنامه محبوب و خالص برای بهبود زندگی در شهر است ، “تفاوت های قابل توجهی در برنامه ریزی و عملکرد برنامه وجود دارد.”

این گروه صدها نقشه بردار داوطلب را برای بازدید از هر خیابان باز شهر حداقل تابستان امسال فرستاد و 274 خیابان باز را که توسط وزارت حمل و نقل (DOT) فهرست شده است ، پیدا کرد که از این تعداد تنها 46 درصد – یا در مجموع 126 خیابان باز بود. در واقع در حال کار او یک خیابان باز فعال را توصیف کرد که در آن حداقل یک نقشه بردار “بین ساعت ها و روزهای ذکر شده توسط DOT مانع جاده را مشاهده کرد.” بر اساس گزارش آنها ، هیچ گونه مانع و موانعی برای سوار شدن و پیاده شدن از ماشین از اکثر جاده ها در ساعات برنامه ریزی شده وجود نداشت.

این بدان معناست که تنها 24 مایل راههای باز و کاربردی در سراسر شهر وجود دارد ، زمانی که 100 مایل د بلاسیو برنامه را آغاز کرد ، هدف شهر بود ، و اواخر تابستان گذشته شهر گفت که این جاده بسیار پایین تر از قله خیابان باز است. ، که کمی کمتر از 70 مایل بود.

DOT ، که اخیراً یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود طرح ها و قوانین برای چیدمان غذاخوری در فضای باز آغاز کرده است ، اعداد را مورد اعتراض قرار داد: آنها گفتند که این شهر در حال حاضر به طور رسمی 47 مایل خیابان باز دارد.

ست اشتاین ، سخنگوی DOT گفت: “راههای باز یک واکنش اضطراری به این همه گیری بود و ما در حال حاضر اقدامات لازم را برای ادامه برنامه در دراز مدت انجام می دهیم.” منابعی برای دائمی ساختن جاده های باز محبوبشان. “

استاین افزود که آژانس برای حمایت از خیابانهای باز با جوامع بدون BID یا گروههای محلی تماس می گیرد.

سخنگوی DOT ، آلانا مورالس ، سخنگوی DOT گفت: “ما روش تحقیق TA را زیر سال بردیم:” ما به طور فعال و مکرر وضعیت راههای باز خود را بررسی می کنیم و معتقدیم که بسیاری از این جاده ها در واقع کار می کنند – علیرغم تصویربرداری که در یک سفر جداگانه دیده شده است. ” همچنین اخیراً خیابان های باز روی نقشه ها به روز شده است که در گزارش TA حساب نمی شدند. “

یک جاده باز

گزارش TA همچنین نشان داد که بیشتر خیابانهای باز غیر عملیاتی در برانکس ، کوئینز و بروکلین وجود دارد. در برانکس ، آنها دریافتند که 84 درصد از جاده های باز ذکر شده در عمل وجود ندارد. در کوئینز و بروکلین ، آنها دریافتند که 69 و 60 درصد از خیابان های باز شده ذکر شده ، عملکردی ندارند.

آنها همچنین دریافتند که از هر پنج نفر در نیویورک یک نفر در فاصله کمی از یک خیابان باز فعال زندگی می کند و توزیع ناهموار خیابان های باز در محله ها و مناطق مرفه دارد. شش منطقه هیئت مدیره بدون خیابان فعال (هیچ کدام در منهتن) کمترین ساکنانی را که در فاصله کمی از پارک زندگی می کنند مشخص کردند.

کوری اپستین ، سخنگوی TA امروز به Gothamist گفت: “جاده ها می توانند راهی برای بهبودی باشند و به غلبه بر همه بحران های شهر کمک کنند و خیابان های باز باید مرکز آن باشند.” “ما خیابان های باز را بسیار دوست داریم ، می خواهیم آنها موفق باشند. تا زمانی که کسی داده ها را ردیابی نکند ، نمی توانیم برنامه را بهبود بخشیم. اگر معیارها و داده ها ضبط و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشوند ، بهبود آن دشوار است ، بنابراین ما “حالا همه چیز را کنار بگذار”

این گزارش جدید کمی بیشتر از یک سال پیش است و به دنبال آخرین گزارش پیشرفت برنامه حمل و نقل جایگزین است. در تابستان 2020 ، تنها چند ماه پس از اجرای خیابان های باز ، گروه استدلال کرد که برنامه دو بلاسیو “فاقد” است.[ed] شبکه قطع جزایر فضای عمومی با چشم انداز و بلندپروازی ، و “اساساً” چالش های مدیریتی. “

اپستین گفت: “اخلاق داستان این است که ما کار خیابان های باز را می دانیم ، اما آنها باید در بسیاری از زمینه ها کار کنند.” “ما داده ها و قوانینی داریم که نشان می دهد آنها در حال کار هستند که می تواند به آنها کمک کند تا کار کنند ، اما این ماه ها و ماه ها است که اجرا نشده و وعده های شهرداران شکست خورده است. بهبود خیابان مهم است.”

این گزارش شامل چندین نمونه از نحوه بهبود خیابان ها در شهر است: آسیب های دوچرخه سواران در خیابان باز 17 درصد کاهش یافته است ، در حالی که سال گذشته در سطح شهر 20 درصد افزایش یافته است. موتورسواران و عابران پیاده در جاده های باز بیشتر از شهرهای آسیب دیده سقوط کردند. و به گفته د بلاسیو ، بیش از 100،000 شغل صنعت رستوران داری به دلیل فرصت های ناهار خوری در فضای باز نجات یافته است و تنها 0.38٪ از فضای مورد استفاده خیابان های باز استفاده می شود.

نظرسنجی انجام شده توسط کالج Siena برای TA نشان داد که 63 درصد از رای دهندگان نیویورک از بستن جاده ها برای مردم حمایت می کنند ، از جمله 50 درصد صاحبان خودرو. نظرسنجی های DOT در اوایل سال جاری نشان داد که 81 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی می خواهند برادوی یک خیابان دائمی باز باشد.

از جمله توصیه های TA در مورد چگونگی بهبود برنامه عبارتند از: هر خیابان باز را دائمی کرده و 24 ساعت در هفته با زیرساخت ها و پشتیبانی بهتر باز کنید. تمام جاده های باز را حداقل نیم مایل طولانی کنید. کاهش پارکینگ در خیابان در خیابان های باز برای جلوگیری از تلاش رانندگان برای ورود به داخل ؛ هدف قرار دادن و اولویت بندی همسایگان متاثر از برنامه ریزی نژادپرستانه ، آلودگی زیاد هوا و میزان بالای تصادفات رانندگی ؛ و یک جاده خارج از هر مدرسه نیویورک ببندید تا یک خیابان باز مدرسه ایجاد کنید.

شما می تونید گزارش کامل رو اینجا بخونید.

عکس خیابان باز خیابان 36

یک خیابان باز در خیابان 36

فلش

یک خیابان باز در خیابان 36

کاستاس لیمپروپلوس / CSM / Shutterstock

اگرچه این شرکت برای پیشنهاد ایده هایی برای “بهبود ترافیک” ، یک شورای مشورتی حمل و نقل فراخواند ، اما د بلاسیو پس از 18 جلسه با هیچ یک از توصیه های گروه هیچ کاری نکرد.

د بلاسیو در سخنرانی خود در وضعیت امسال شهر گفت: “حقوق صاحبان سهام و مشارکت در مرکز گسترش خیابان های باز خواهد بود” ، اما TA استدلال می کند که آن کامل نیست. اپشتین افزود: “ما امیدواریم که دولت بعدی بیشتر روی راه و بهبود ما تمرکز کند و از قوانینی که به تازگی تصویب شده پیروی کند.”

اریک آدامز ، رئیس و نامزد شهرداری بروکلین ، که قبلاً از گاتهامیست برای ادامه رویداد Open Street در صورت شهردار شدن حمایت می کرد ، در بیانیه ای گفت که این رویداد “نجات مهم” در طول همه گیری است ، اما جای پیشرفت وجود دارد.

آدامز گفت: “همانطور که در این گزارش جدید مشخص می شود ، توزیع رویداد بسیار ناهموار است و بعید است که نیویورکی های سیاه و قهوه ای به پنج خیابان منطقه ای به خیابان باز دسترسی داشته باشند.” “با توجه به اینکه جاده شهر ما پس از کووید چگونه باید باشد ، باید کار بهتری انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مزایای خیابان باز به نیویورکی ها می رسد.”



Source link

دیدگاهتان را بنویسید