کلاسهای یوگا در تناسب اندام برای 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفه ارتدوکس هندو دارما است. در فرهنگ آمریکایی امروزه یک نظم عمومی از افراد فعال وجود دارد که سعی می کنند سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود را در مرکز قرار دهند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که می خواهند این رشته را به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود اتخاذ کنند مفید است.

یافتن سبک مناسب با توجه به نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز را برجسته می کنند.

این می تواند طبقه بندی فوق العاده ای در بین انواع مختلف یوگا باشد و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. همچنین می توانید از تنوع استفاده کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. امروزه نه نوع معمول یوگا وجود دارد.

یوگا

تمرکز اصلی یوگا بر روی آناتومی و تنظیم بدن شما است. کار با بلوک و پتو یوگا می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. این نوع یوگا معمولاً دقیق و دقیق است ، بنابراین مربیان تمایل دارند ببینند چگونه حرکات مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با حرکات خاص در یوگای لینگار آشنا نیستید ، بهتر است کلاسهای سطح مبتدی را شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای تمرین برای اولین بار است. هاتا یکی از اصول اساسی یوگا است که به کندی انجام می شود. هر حالت برای تمرکز بر وضعیت جسمانی خود برای دو تنفس نگه داشته می شود. از آنجا که این نوع یوگا ملایم تر تلقی می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرام با یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر همان روال را دوست دارید ، بیکرام بهترین شکل یوگا برای شما است. این مجموعه معمولی از بیست و هفت حالت و دو تمرین تنفسی است. هنگامی که این کار را انجام دادید ، می دانید وقتی تشک خود را بیرون می آورید باید چه کار کنید. حرکات به ترتیب یک بار و هر دقیقه نود دقیقه تمرین می شوند ، بنابراین به عنوان یکی از قابل پیش بینی ترین شکل های یوگا در نظر گرفته می شود. دمای اتاق تقریباً 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای تعریق آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، عمدتا به دلیل گرما ، بنابراین استراحت کنید و در صورت لزوم آب بدن خود را حفظ کنید.

پیکربندی یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، این می تواند یک سبک سرگرم کننده باشد. این شامل ترکیب تنفس و حرکت در یک سری پیوسته از حالت های طولانی مدت است. وینیاسا می تواند بسیار شبیه رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت ژست را پخش می کنند.

یوگا ترمیم کننده

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالتها در یک حرکت آهسته طولانی قرار می گیرند تا سیستم عصبی بدن شما را لمس کرده و به آرامش عمیق کمک کنند. بلوک ها معمولاً به عنوان لوازم جانبی برای کمک به قسمت های خاصی از بدن در حین انجام برخی از حالت ها استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نمی دهید ، اما برای کسانی که مضطرب ، استرس زا و ورزش می کنند در روزهای بهبودی ورزش خود می تواند بسیار عالی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر روالهای چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، اشتانگا یوگا می تواند بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس دارای ترتیب مشابهی در یک سری شش تایی خواهد بود. شما تنفس و حرکت خود را در هر حالت تنظیم می کنید تا ضمن احساس سوزش عضلات داخلی ، یک جریان عالی برای تقویت بدن ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد حرکات ورزشی صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر از شما مستلزم این است که دنباله ها را به طور مستقل دنبال کنید و فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر یوگا کوندالینی بسیار متفاوت از انواع دیگر یوگا است. این یک یوگای روحانی است که شامل تنفس همراه با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن از اجزای ضروری این نوع یوگا است. هدف کوندالینی این است که ضمن آزادسازی انرژی پنهان در شما ، سطح بالاتری از خودآگاهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

یوگای داغ

مانند تمرین بیکرام ، یوگای گرم در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگای داغ به یک سکانس بیست و شش ژست متصل نیست و می تواند ژست های بیشتری را به روش های مختلف شامل شود. گرما به شما این احساس را می دهد که می توانید در هر حالت عمیق تر عمل کنید ، اگر مراقب نباشید ، کشش بیش از حد ممکن است رخ دهد. این کلاس شما را بسیار عرق می کند و چالش برانگیزتر می کند ، بنابراین مطمئن شوید که از همان ابتدا شروع کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک مدیتیشن با تمرکز بر بافت همبند عمیق است. این به شما این امکان را می دهد که بدن خود را به جای اینکه در ابتدا ژست بگیرید ، در محراب بگذارید. این تمرین ضمن حفظ تعادل در ذهن و بدن ، انعطاف پذیری را فعال و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، ممکن است قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماری کمتر و سرماخوردگی ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر روال یوگا را شروع کنید و به طور مداوم به آن پایبند باشید ، این مزایا هستند. علم شروع به درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، التیام دردها و از بین بردن ذهن و بدن شما می کند.

مهمترین قدم این است که یک روال ورزشی و تغییرات در شیوه زندگی خود داشته باشید. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر قوای جسمی و روحی قوی تر و بهتر از سایر تمرینات مشابه باشید.

از وب سایت ما به آدرس https://fitnessfor10.com/ دیدن کنید تا مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که نیازهای تناسب اندام شما را برآورده می کند پیدا کنید.

کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا بیانیه مطبوعاتی را صادر کرد

شاین لیلند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1



Source link

دیدگاهتان را بنویسید