کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت

دیابت در واقع می تواند یک {بیماری} زشت باشد یا نباشد. ممکن است بخواهید نظارت ادامه دار دارد، در واقع می تواند باعث {بیماری} قلبی، به دلیل انگشت ارائه تخیل و پیش بینی، ورود به خون ضعیف همراه خود برداشتن اندام ممکن و بسیاری دیگر شود. {به طور خلاصه}، این یک چیز نخواهد بود کدام ممکن است همراه خود آن قرار است بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کله بزنیم.

بدن ما ما به قدرت می خواهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها سوختی هستند کدام ممکن است قدرت بدن ما ما را تأمین می کنند. کربوهیدرات های شخصی را مدیریت کنید و خواهید شد دیابت شخصی را مدیریت کنید. است که علت، مبتلایان دیابتی نیاز به بعد وعده های غذایی، دفعات وعده های غذایی شخصی را مدیریت کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی هایی کدام ممکن است می خورند را بشمارند.

از هر لحاظ کربوهیدرات ها {چیست}؟ کربوهیدرات ها هر دو (کربوهیدرات ها) گلوکز هستند. شکر، غذاهای نشاسته ای مشابه سیب زمینی، ماکارونی، غذاهای تشکیل غلات مشابه نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات همگی غذاهای پر کربوهیدرات هستند. کالا لبنی، میوه ها، {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعداد زیادی از {نوشیدنی ها} می توانند تشکیل کربوهیدرات باشند. (به ساده شناخته شده به عنوان یک نکته، از قبلً آموزش داده شده است می شد کدام ممکن است قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلوکز تنها واقعی {راهی} است کدام ممکن است دیابتی ها را به دلیل شوک دیابت بیرون می تنبل … اکنون پیدا شده است است کدام ممکن است “شیر آب”، کره بادام زمینی، اضافه شده است. به دارو های گلوکز به سادگی کافی قند در داخل حرکت خون برای ادعا شوک دیابتی.)

پس به دلیل بلعیدن {هر} شکل از کربوهیدرات، به گلوکز تجزیه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید وارد حرکت خون می تواند. پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها به بعد کربوهیدرات ها بر قند خون {تأثیر} نمی گذارد.

آموزش داده شده است می‌شود شمارش کربوهیدرات‌ها همیشه میزان گلوکز وارد کنید به حرکت خون را برای تثبیت مرحله قند خون مدیریت می‌تنبل. کل شما اشخاص حقیقی صرفاً همراه خود شمارش کربوهیدرات ها تنظیم می کنند، حیاتی نخواهد بود کدام ممکن است چه مدت زمان دیابت دارند هر دو عملکرد بسته شدن شان به دلیل شمارش کربوهیدرات {چیست}.

انواع کربوهیدرات های آسان

امتحان کنید روز پس از روز مقدار یکسان کربوهیدرات را در داخل زمان مشخصی بخورید. به عنوان تصویر، اگر در داخل وعده صبحانه 4 کربوهیدرات هر دو 60 خوب و دنج کربوهیدرات می خورید، نیاز به روز پس از روز این {مقدار} را برای صبحانه بخورید.

همراه خود چسبیده حفظ بلعیدن کربوهیدرات، می توانیم قند خون را در هدف مناسب نگه {داریم}. این بدان معنا نخواهد بود کدام ممکن است نیاز به روز پس از روز در داخل {هر} وعده غذایی یک عامل بخورید. تصمیم گیری در مورد های غذایی شخصی را تنظیم دهید، به ساده مقدار یکسان کربوهیدرات دیروز را نگه داشتن کنید.

2 معنی برای شمارش

کربوهیدرات ها را می توان به 2 صورت شمارش کرد: گرمی هر دو {انتخابی}. هنگام {کار} همراه خود کربوهیدرات، به خاطر داشته باشید: 1 تصمیم گیری در مورد کربوهیدرات = 15 خوب و دنج کربوهیدرات.

چه {مقدار} کربوهیدرات نیاز به بخورم؟

خواستن {هر} شخص به کربوهیدرات کاملاً متفاوت است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به عواملی مشابه قد، بار، سن، مرحله ورزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید درمان متکی است. {زیر} یک قانون سرانگشتی، یک قانون سرانگشتی کل است!:

3 به همان اندازه 4 تصمیم گیری در مورد در داخل {هر} وعده غذایی (45 به همان اندازه 60 خوب و دنج) برای خانمها

4 به همان اندازه 5 تصمیم گیری در مورد در داخل {هر} وعده غذایی (60 به همان اندازه 75 خوب و دنج) برای پسرها

1 به همان اندازه 2 تصمیم گیری در مورد در داخل {هر} میان وعده (15 به همان اندازه 30 خوب و دنج)

اگر برای ایجاد خواستن شخصی به کربوهیدرات ممکن است بخواهید پشتیبانی دارید، همراه خود یک مشاور مصرف شده مشاوره گرفتن از کنید.

داده ها مصرف شده ای را بیاموزید، به دلایلی ممکن است وجود داشته باشد.

داده ها مصرف شده ای روی بسته نرم افزاری بندی چرخ دنده غذایی به خواهید داشت می گوید کدام ممکن است برای شمارش کربوهیدرات ها به چه چیزهایی خواستن دارید. بیانیه بعد سروینگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل شما کربوهیدرات (بر حسب خوب و دنج):

بعد سرو بر ایده یک وعده است، 9 کل شما بسته نرم افزاری. انواع وعده های غذایی را در داخل کل شما خوب و دنج کربوهیدرات ضرب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متوجه خواهید شد کدام ممکن است چه انواع کربوهیدرات بلعیدن می کنید. قند در داخل کل شما کربوهیدرات ها گنجانده شده است. تمام کربوهیدرات ها قند خون خواهید داشت را به طور مشابه نخست می برند.