کاهش وزن سریع – بهترین راه برای کاهش وزن سریع

فتلان



چگونه می توانید سریع وزن کم کنید؟ این سوالی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان می پرسند. بسیاری از افراد از ظاهر بدن خود کاملاً راضی نیستند و احساس می کنند که نیاز به کاهش وزن دارند، خواه چند پوند چربی باشد، 10 تا 20 پوند از دست بدهند یا بیش از 50 پوند چربی یا بیشتر از دست بدهند.

چه چیزی باعث افزایش وزن افراد می شود؟ خب، امروزه بسیاری از مردم برای وعده های غذایی و شام مغذی وقت ندارند. بسیاری از مردم مدت زیادی است که سبزیجات و میوه ها را ندیده اند، زیرا فست فودها، غذا در حال حرکت و سایر راه حل های سریع جایگزین وعده های غذایی سالم شده اند.

بسیاری از مشکلات مربوط به اینکه چرا افراد چاق می شوند، در آنجا نهفته است. سال به سال، روز به روز، بسیاری از مردم خود را در معرض عادات غذایی نادرست و سبک زندگی کم تحرک قرار می دهند. بچه های امروز به اندازه روزگار من فعال نیستند و من فقط 36 سال سن دارم! امروزه انواع و اقسام وسایل بازی ویدیویی، فیلم‌های جدید، کارتون‌ها و دیگر مواردی وجود دارد که ما را در داخل خانه و روی مبل نگه می‌دارند.

در کودکی همیشه بیرون از خانه می دویدم، در جنگل بازی می کردم، تگ بازی می کردم، در زمستان توباگان بازی می کردم، اسکیت روی یخ و موارد دیگر. امروزه بچه ها می نشینند و تلویزیون تماشا می کنند، ساعت ها با تلفن همراه صحبت می کنند، پیامک می دهند و بازی های ویدیویی انجام می دهند. بزرگسالان اغلب مبل‌نشین هستند، یا مشاغلی دارند که به ورزش کمی نیاز دارند.

من چند سال در یک اداره کار کردم و نمی توانستم محیط را تحمل کنم. برخی از چاق‌ترین و چاق‌ترین زنان و مردانی که تا به حال دیده بودم، در آنجا کار می‌کردند و تمام روز را می‌نشستند. این افراد اغلب در ساعت 8:30 صبح نوشابه های نوشابه (بطری های 1 لیتری) روی میز خود دارند! وقتی زمان استراحت فرا می رسید، آنها به فروشگاه دلار می رفتند، مشتی شکلات و آب نبات، چیپس یا بیشتر پاپ می گرفتند تا در زمان استراحت خود بخورند.

آب نبات باقی مانده بخشی از کشوی آب نبات می شد که تقریباً همه در میزهای خود داشتند و در طول روز آن را می خوردند و میان وعده می خوردند. در صورت از کار افتادن پله برقی، همین افراد همان کسانی هستند که در آسانسور صف می کشند. آیا آنها به فکر رفتن از پله ها هستند؟ هرگز!

حرف من ساده است، مردم امروز باید زمان بیشتری را برای تمرینات ساده اختصاص دهند! اگر تمام روز سر کار می نشینید، چرا از استراحت های خود برای پیاده روی کوتاه، رفتن از پله ها، پیاده روی به محل کار، اگر نزدیک هستید، استفاده نکنید یا دوچرخه سواری کنید. در زمان استراحت میان وعده های سالم مانند بادام، گردو، چوب هویج، کرفس، ماست کم چرب همراه داشته باشید و مقداری آب بنوشید؟

شروع به خواندن برچسب های مواد غذایی کنید. آنها می گویند که یک فرد به طور متوسط ​​نباید روزانه بیش از 40 گرم چربی دریافت کند.

آیا فکر می کنید زیر آن سطح هستید یا حتی به آن نزدیک هستید؟ خوب، اگر هر روز مقدار زیادی فست فود می خورید، مقدار زیادی آب نبات، شکلات تخته ای، چیپس سیب زمینی (که اتفاقاً برای شما وحشتناک است) یک خبر بد برای شما دارم! شما احتمالاً خوب هستید، بیش از این مقدار!

سپس تمام کالری هایی که روزانه می خورید را در نظر بگیرید. شما باید در طی چند روز، تمام کالری غذاهای خاصی را که به نظر می رسد به طور منظم در طی چند روز مصرف می کنید، یادداشت کنید. با انجام این کار، تصوری از میزان کالری دریافتی روزانه خود خواهید داشت.

کالری های مایع را فراموش نکنید!

بسیاری از مصرف کنندگان نوشابه که در روز تعداد زیادی قوطی نوشابه می نوشند متوجه شدند که تنها با حذف نوشابه از برنامه های روزانه خود، کاهش وزن زیادی داشتند. من فکر می کنم که در یک قوطی کولا 16 قاشق چایخوری شکر وجود دارد. 16 قاشق چایخوری! وای!

نوشابه را رها کنید مقدار زیادی آب بنوشید!

شما باید روزانه مقدار زیادی آب بنوشید! یک فنجان قهوه خوب در اول صبح به شما کافئین می دهد که به گردش خون و متابولیسم شما کمک می کند. چای سبز همچنین برای جریان یافتن شیره های گوارشی، افزایش متابولیسم و ​​برای ذهن و بدن شما مفید است.

مراقب آب میوه ها باشید!

بسیاری از مردم ممکن است بگویند، “من هر روز مقدار زیادی آبمیوه می نوشم، این باید برای من مفید باشد و به کاهش وزن کمک کند”. واقعیت این است که بسیاری از آب میوه ها مملو از قند هستند و به اندازه نوشابه مضر هستند. باز هم، برچسب های خود را بخوانید و مراقب محتوای قند باشید.

در هر وعده چربی تماشا کنید!

هنگام خوردن هر چیزی، باید از محتوای چربی آن آگاه باشید. باز هم، میزان توصیه شده مصرف چربی روزانه را به خاطر دارید؟ روزانه 40 گرم چربی است.

اگر 60 گرم، 80 گرم یا بیشتر می خورید، مطمئناً وزن خود را افزایش می دهید و چربی بدن را ذخیره می کنید، همچنین اگر هر روز به این مسیر ادامه دهید، بر سلامت خود در سایر مناطق تأثیر می گذارد.

به وعده های غذایی کوچکتر بیشتر فکر کنید!

اکثر ما روزانه 3 وعده غذایی می خوریم. در طول این مدت، بسیاری در هر وعده غذایی کالری زیادی می خورند. هنگامی که زمان خوردن وعده غذایی بعدی فرا می رسد، بدن ما هضم اولین وعده غذایی را که خورده ایم تمام نکرده است، اکنون غذای بیشتری اضافه می کنیم، کالری بیشتری اضافه می کنیم و به احتمال زیاد، مازاد آن به عنوان چربی ذخیره می شود.

اگر بین یا قبل از غذا ورزش می کنید یا فعال هستید، غذای خود را سریعتر متابولیز کرده و از آن به عنوان سوخت استفاده می کنید. در غیر این صورت، آنچه را که بدن شما قادر به سوزاندن است به تنهایی می سوزاند و بقیه را به عنوان چربی ذخیره می کند.

اینجاست که چربی شکم، ران‌های چاق، دستگیره‌های عاشقانه و غیره همگی وارد عمل می‌شوند.

به جای 3 وعده غذایی در روز، سعی کنید وعده های غذایی بسیار کوچکتر و سالم تری داشته باشید. روزانه 5-6 وعده غذایی کوچک را هدف قرار دهید.

مثال:

*یک سیب، مقدار کمی بادام و یک لیوان شیر سفید می تواند به عنوان یک وعده غذایی محسوب شود.

*سایر وعده‌های غذایی ممکن است شامل پروتئین کم‌چرب، به اندازه کف دست و مقداری سبزیجات یا سالاد سالم باشد.

*میوه ها و سبزیجات همیشه خوب هستند! فقط باید مراقب میوه های واقعا شیرین باشید. اگر میوه و سبزیجات زیادی می خورید، عالی است! آنها پر از فیبر هستند و این به شما کمک می کند مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

*به خاطر داشته باشید، اشکالی ندارد که گاهی اوقات احساس گرسنگی کنید. نقل قولی که دکتر من زمانی استفاده کرده بود.

منظور او این است که گاهی اوقات گرسنه بودن اشکالی ندارد. این به بدن شما فرصتی می دهد تا شروع به سوزاندن مقداری چربی کند. بدیهی است که ما نمی خواهیم از گرسنگی بمیریم و برای انرژی به غذا نیاز داریم، اما برخی از مردم هرگز گرسنه نیستند زیرا همیشه در حال خوردن هستند.

به طور منظم تمرین کن!

ورزش برای کاهش وزن؟ البته. قرار نیست سطح تمرین من و شما یکسان باشد. همه چیز به سطح فعالیت شما در زندگی روزمره بستگی دارد. یک پیاده روی سریع ساده به مدت 20 تا 30 دقیقه هر روز یا شب ممکن است قدم بزرگی برای شما باشد.

همانطور که قبلاً گفتم، در محل کار از پله ها بالا بروید. ماشین را دورتر پارک کنید، دوچرخه سواری کنید یا بدوید.

بیرون بروید و در باغ کار کنید، زیرزمین یا عقب گاراژ را تمیز کنید، حتی هفته ای 3 بار خانه را جاروبرقی بکشید تا حرکت کنید، قدم های کودک بردارید.

چند دی وی دی کاردیو کم تاثیر عالی و برنامه های تمرینی برای شما در فروشگاه ها وجود دارد. چند وزنه سبک تا متوسط ​​(دمبل و غیره) داشته باشید، عادت کنید تمرینات ساده عضله سازی و کاهش چربی را 4 بار در هفته در صبح زود، ناهار یا بعد از کار انجام دهید.

عضله سازی جزء اصلی کمک به کاهش چربی است. این اثر با فعالیت هوازی یا تمرینات وزنه برداری بسیار افزایش می یابد.

1 پوند چربی در روز فقط 2 کالری چربی می سوزاند. 1 پوند ماهیچه روزانه 6 کالری یا بیشتر می سوزاند. به همین دلیل است که بسیار مهم است که تمام ماهیچه های خود را به کار و ساختن برسانید تا آتش سوزی چربی در بدن خود را افزایش دهید و سریعتر وزن کم کنید!

در اینجا برخی از مزایای دیگر وزنه برداری وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

· وزنه برداری از کاهش توده بدون چربی بدن که در اثر رژیم غذایی و/یا پیری اتفاق می افتد، جلوگیری می کند.

تمرینات با وزنه کالری زیادی می سوزانند تا به کاهش چربی کمک کنند.

· تمرین با وزنه به تغییر ترکیب بدن شما کمک می کند، که به شکل دادن به بدن شما کمک می کند، شما را سالم نگه می دارد و از نظر فیزیکی قوی تر می شود.

· تمرین با وزنه باعث تقویت استخوان ها، بافت همبند و ماهیچه ها می شود.

· با افزایش سن به شما کمک می کند تا فعال بمانید و می تواند به جلوگیری از صدمات کمک کند.

*برای اطلاعات بیشتر از دست دادن چربی و بهترین راه های کاهش وزن با ما همراه باشید!

[http://offto.net/FatLossFast/]