کاسه صبحانه کلاسیک خوش طعم | دختر بقالی سالم


احساس می کنید در یک صبحانه گیر افتاده اید؟! در مورد آن می شنوم! دست نیافتن به آن وسایل راحتی هر روز می تواند بسیار سخت باشد. در حالی که خوردن آن‌ها با عجله عالی است، اما ما می‌خواهیم از یک صبحانه مقوی و سیرکننده لذت ببرید که درست کردن آن ساده است. امروز ما یک غذای خوشمزه و سالم برای صبحانه کلاسیک Zesty به اشتراک می گذاریم!

این یک دستور العمل عالی برای تهیه در آخر هفته و لذت بردن در طول هفته یا برای یک برانچ آخر هفته است. سرشار از سبزیجات غنی از آنتی اکسیدان و مواد مغذی از جمله سیب زمینی، کلم بروکلی و پیاز سبز است! ما نمی توانیم منتظر باشیم تا شما این دستور را امتحان کنید!

ظرف پخت با تخم مرغ و سبزیجات.

فواید مواد تشکیل دهنده برای سلامتی

سیب زمینیها

آیا می دانستید که مواد مغذی زیادی در سیب زمینی وجود دارد؟ سیب زمینی در واقع حاوی ویتامین C، ویتامین B6، پتاسیم، منگنز، منیزیم، فسفر، نیاسین و فولات است. یک سیب زمینی متوسط ​​تقریباً 4 گرم فیبر دارد! فیبر به تغذیه باکتری های سالم روده، هضم غذا و سیر نگه داشتن شما برای مدت طولانی تری کمک می کند.

کلم بروکلی

کلم بروکلی یک سبزی نیروگاهی سرشار از مواد مغذی است! یکی از ترکیبات اگر سولفورافان نامیده شود. این ممکن است به کاهش خطر بیماری های خاص مانند سرطان کمک کند. همچنین ممکن است قند خون، سطح کلسترول و استرس اکسیداتیو را کاهش دهد.

پیازچه

پیاز، از جمله پیاز سبز، دارای اثرات ضد قارچی و ضد باکتریایی است که ممکن است رشد موادی مانند سالمونلا و E coli را کاهش دهد. 1 فنجان پیاز سبز حاوی 25 درصد ویتامین C روزانه شماست! این برای عملکرد سیستم ایمنی و سلامت پوست مهم است!

برای مشاهده یا چاپ این دستور غذا به زیر مراجعه کنید! اگر این کاسه صبحانه را درست می‌کنید، لطفاً یک عکس در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و من @HealthyGroceryGirl را تگ کنید تا بتوانم کارهای شما را به راحتی پیدا کنم و لایک کنم! بسیار سرگرم کننده است که با شما ارتباط برقرار کنم و ببینید از چه دستور العمل هایی لذت می برید.

برای ایده های بیشتر دستور HGG می توانید از کانال یوتیوب HGG نیز در اینجا دیدن کنید!

قابلمه صبحانه کلاسیک خوش طعم

2021-12-20 14:37:39

  1. 1 پوند سیب زمینی طلایی
  2. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  3. 2 فنجان گل کلم بروکلی
  4. ½ قاشق چایخوری پودر سیر
  5. ½ قاشق چایخوری پودر پیاز
  6. ½ قاشق چایخوری نمک
  7. ½ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  8. 8 عدد تخم مرغ بزرگ
  9. 1/3 فنجان شیر نارگیل کنسرو شده
  10. پیاز سبز 3 عدد
  11. 1 قاشق غذاخوری پوست لیمو لیمونیرا
  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. سیب زمینی ها را بشویید، نقاط بد را پوست بگیرید و به صورت مکعبی برش دهید.
  3. سیب زمینی ها را به ظرف پخت اضافه کنید و روی آن را با روغن زیتون بپوشانید.
  4. 20 دقیقه بپزید.
  5. از فر خارج کنید، گلچه های کلم بروکلی را هم بزنید و به مدت 10 دقیقه بپزید.
  6. در همین حین پیاز سبز را خرد کنید. قسمت های پایینی را برای پخت و پز و روی آن را برای تزئین نگه دارید.
  7. در یک کاسه بزرگ، تخم مرغ ها، ادویه ها، شیر نارگیل و قسمت سفید پیاز سبز را با هم مخلوط کنید.
  8. ظرف پخت را از فر خارج کرده، مخلوط تخم مرغ را در آن بریزید و 20 تا 25 دقیقه دیگر بپزید.
  9. با باقی مانده پیاز سبز و رنده پوست لیمو، روی کیک تخم مرغ را بپوشانید. لذت بردن!

توسط دختر سالم بقالی

دختر خواربارفروش سالم https://www.healthygrocerygirl.com/

بشقاب با قابلمه صبحانه.

اگر عاشق این دستور غذا هستید، برای دستور العمل های صبحانه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید! مثل همیشه همه دستور العمل های Healthy Grocery Girl بدون گلوتن، بدون لبنیات و عمدتاً گیاهی هستند.

ساندویچ صبحانه و آب گریپ فروت پرتقال

3 صبحانه سالم پخته شده

مافین صبحانه بلغور جو دوسر لیمویی

بشقاب سفید با قاچ و تابه صبحانه در پس زمینه.

این ویدیو برای کانال YouTube Limoneira ایجاد شده است! مگان روزولت، RDN سخنگوی لیمونیرا است. برای دیدن همه نکات و ویدیوهای ما، حتما از کانال YouTube Limoneira دیدن کنید و در آن مشترک شوید!