چگونه دوستانم همیشه بخواهند مشروب را ترک کنند


در حالی که الکل می شود سوء مصرف ترین ماده در ایالات متحده ، فرهنگ ما کمی متمایل به نوشیدن است. اگرچه این واقعیت توسط اکثر مردم ساده تلقی می شود ، اما تعداد کمی از مردم از این واقعیت آگاه هستند 95000 کشته سالانه از سال 2011 تا 2015 به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی رخ می دهد.

مشروبات الکلی در مفهوم معاشرت ، قرار ملاقات و غیره رایج است. در حالی که این درست است که همه مشروبات الکلی به ضرر دیگران یا خودشان نیست ، حتی اگر مشروبات الکلی را تا دیر وقت ترک نکنید ، می تواند شما را دچار مشکل کند!

در حالی که بسیاری تصور می کنند که تفریح ​​یا استراحت بدون الکل غیرممکن است ، کارشناسان ما معتقدند که استراحت در خانه یا لذت بردن از فعالیت های اجتماعی با دوستان ، بدون الکل کاملاً امکان پذیر است. اگر می خواهید یک شیوه زندگی سالم را حفظ کنید ، مهم است که خود را در مورد الکلیسم و ​​نحوه ترک نوشیدن آموزش دهید.

صرف نظر از اینکه یک فعالیت اجتماعی پذیرفته شده ، نوشیدن یکی از رایج ترین راه ها برای مقابله با استرس ، مشکلات مربوط به خواب و اضطراب است. با این حال ، در واقعیت ، الکل کمک چندانی به تسکین این شرایط سلامتی نمی کند. برعکس ، آنها را در دراز مدت بدتر می کند. حتی نوشیدن معتدل می تواند باعث ایجاد مه ، سرگیجه و سبکی سر شود. هرچه الکل بیشتری مصرف کنید ، بیشتر با مشکلات سلامتی مانند:

  • درگیری با عزیزان
  • افزایش تحریک ، افسردگی یا اضطراب
  • مشکل در تمرکز
  • مشکل حافظه
  • مشکل مالی
  • افزایش اختلال خواب
  • مشکلات گوارشی

هنگامی که مشکلات ناخواسته شروع به ایجاد می کنند و زندگی روزمره شما را تهدید می کنند ، ممکن است تصمیم بگیرید که نوشیدن الکل را ترک کنید یا در نهایت تماس بگیرید خط راهنمای اعتیاد به الکلبه این که آیا شما به دنبال کاهش مصرف مشروب یا استراحت نامحدود هستید ، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از دردسرهای غیر ضروری مرتبط با الکل جلوگیری کنید.

با دوستان خود صادق باشید

دوستان

به یاد داشته باشید که مصرف الکل را قطع کرده یا به دلایلی از آن اجتناب می کنید. این شما هستید که تصمیم می گیرید این مورد را با چه کسی به اشتراک بگذارید. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، شما مجبور نیستید تصمیم خود را توجیه کنید که دوست دارند یا نه. همه ما در زندگی خود انتخاب های خاصی را انجام می دهیم و نیازی به توضیح آن نداریم.

اگر فکر می کنید که دوست شما به اندازه کافی از شما حمایت می کند و از تصمیم شما استقبال می کند ، به وضوح با او صحبت کنید. به آنها اطلاع دهید که تصمیم گرفته اید نوشیدن را کنار بگذارید و از آنها بخواهید در این سفر به شما کمک کنند. اگر دوستانی دارید که آگاه هستند یا اگر فقط یک نوشیدنی بخواهید می توانند شما را متوقف کنند بسیار عالی خواهد بود. یا ، شما هنوز هم می توانید با همان گروه بیرون بروید اما نه در کافه. علاوه بر این ، می توانید از فعالیت های مشابه مانند تماشای فیلم یا بازی با کارت اما بدون مشروبات الکلی لذت ببرید.

به احتمال زیاد ، حمایت و انگیزه خوبی از دوستان دریافت خواهید کرد. بسیار بهتر ، برخی از دوستان شما ممکن است به فکر قطع مصرف مشروبات الکلی خود و هوشیار ماندن مانند شما باشند.

آنقدر قوی باشید که بتوانید واکنش های مردم را تحمل کنید

واکنش مردم

هر سکه دو روی دارد. در حالی که برخی از افراد گروه شما از شما برای تصمیم شما حمایت می کنند ، برخی از افراد با شما متفاوت یا منفی رفتار خواهند کرد. آرامش شما ممکن است به دوستان نوشیدنی شما در مورد نوشیدن بیش از حد آنها هشدار دهد یا شیوه آگاهانه معاشرت شما ممکن است کمی آنها را تحت فشار قرار دهد.

از واکنش های احتمالی زیر از سوی اطرافیان خود آگاه باشید تا تعجب نکنید و بتوانید به راحتی با آنها برخورد کنید.

  • برخی از دوستان شما ممکن است اقدام کنند زیرا با خرید نوشیدنی به شما کمک می کنند تا لذت ببرید. برخی نیز ممکن است با گفتن “این فقط یک آبجو است” شما را به نوشیدن تشویق کنند.
  • ممکن است برچسب “لنگ” یا “خسته کننده” برچسب خورده باشید. برخی ممکن است شما را مسخره کنند یا مانند یک پیرمرد با شما رفتار کنند که حتی یک نوشیدنی را تحمل نمی کند.
  • ممکن است در آن بیفتید. دوستان شما اغلب چیزهایی مانند “بیا ، این فقط یک نوشیدنی است و کمی شما را آرام می کند” می گویند.
  • برخی ممکن است از عدم تمایل شما به نوشیدن احساس ناراحتی کنند. آنها ممکن است احساس کنند خونسردی شما سعی دارد زندگی آنها را کنترل کند و شما در بحران میانسالی قرار دارید.
  • کل گروه شما ممکن است سعی کنند شما را تحت فشار قرار دهند تا مشروب بنوشید. آنها حتی ممکن است برای تیراندازی تماس بگیرند و شما را مجبور کنند به آنها بپیوندید.

هنگام تصمیم به ترک نوشیدن ، برخی تغییرات طولانی مدت وجود دارد.

  • ممکن است متوجه شوید که دوستان شما فقط برای پیاده روی شما را صدا می زنند زیرا شما تا انتها هوشیار خواهید بود و می توانید آنها را با خیال راحت به خانه برسانید.
  • اگر دوستان شما ترجیح می دهند مشروب بخورند و شما همچنان با آنها بدون مستی ملاقات می کنید ، به عنوان یک دوست خسته کننده یا یک دوست هوشیار برچسب خواهید خورد.
  • با گذشت زمان ، شما دعوت های کمتری را از دوستان خود تجربه خواهید کرد زیرا آنها متوجه می شوند که هرچقدر هم که شما را متقاعد کنند سعی نخواهید کرد.

به یاد داشته باشید ، اگر کار خوبی انجام دهید ، تغییر در پویایی دوستی شما چیز بدی نیست. ما نمی گوییم که همیشه تأثیر منفی بر حلقه دوستان شما خواهد گذاشت. همچنین امکان استقبال از شیفت ها وجود دارد. این بدان معناست که دوستان شما ممکن است با توجه به میزان تلاش شما برای ترک مشروب ، به تصمیمات و نظرات شما در مورد مسائل دیگر احترام بگذارند. یا ، آنها متوجه خواهند شد که مکالمه بدون الکل چقدر سرگرم کننده است.

حتی اگر تغییرات مطلوب شما نیستند ، نگران نباشید. ممکن است گروه جدیدی از دوستان را پیدا کنید که اولویت های شما را درک می کنند ، یا ممکن است با دوستان قدیمی خود در مکان دیگری که نوشیدنی ها سرو نمی شوند ، تماس بگیرید.

همراه با پاسخ های متعدد Go-To

ورود به سیستم بازخورد

اجتناب از الکل همیشه سخت است. در چنین مواردی ، می توانید برخی از پاسخهای صادقانه و مستقیم را از موارد زیر بگویید:

  • امشب باید رانندگی کنم
  • مصرف الکل را قطع کردم
  • از الکل استراحت می کنم
  • من نوشیدن را کنار می گذارم
  • من خود را برای ماراتن آینده آماده می کنم
  • من خوبم. همین چند وقت پیش نوشیدنی خوردم.

از نوشیدنی های غیر الکلی لذت ببرید

نوشیدنی های غیر الکلی

داشتن چیزی در دستان شما می تواند تا حد زیادی از اجتناب از توجه غیر ضروری جلوگیری کند. وقتی در نوار هستید ، وقتی به آنجا رسیدید ، یک نوشیدنی غیر الکلی از پیشخوان بگیرید. اگر در خانه کسی مشروب می خورید ، بطری خود را بیاورید. آن را با آب ، شیک پروتئینی یا هر چیزی که می خواهید پر کنید. فقط با نگه داشتن بطری در دست ، می توانید از اصرار دیگران برای نوشیدن جلوگیری کنید.

در مورد موضوع صحبت کنید

وقتی مردم به شما فشار می آورند و دیگر نمی توانید آن را تحمل کنید ، یا احساس وسوسه برای نوشیدن می کنید ، موضوع را عوض کنید. در مورد کسی که با مشروبات الکلی مشکل دارد صحبت کنید (اگر نه ، یک مشکل خیالی ایجاد کنید). به آنها بگویید که چگونه درمان های مختلف ، داروها و مشاوره ها را در یک مکان معتبر انجام می دهد توانبخشی و چقدر راحت و خوشحال است.

با برنامه فرار خود آماده شوید

نقشه فرار

ممکن است گاهی اوقات بخواهید آن محیط را ترک کنید ، به ویژه هنگامی که میل به نوشیدن یک یا دو نوشیدنی دارید. چند بهانه سریع و آسان برای خروج می تواند شما را از چنین مشکلاتی نجات دهد. چند نمونه ،

  • امشب حالم خوب نیست فکر کنم باید برم بخوابم.
  • من برنامه های دیگری برای امشب دارم.
  • یکی از دوستانم منتظر من است.
  • من صبح یک رویداد بزرگ دارم و باید زود بیدار شوم.

اگر در مرحله ریکاوری هستید و به سختی می توانید بر خواسته خود غلبه کنید ، از او کمک بخواهید. با افراد مورد اعتماد خانواده یا دوستان خود تماس بگیرید یا از گروه پشتیبانی نزدیک خود دیدن کنید.

تفریح ​​را از دست ندهید

زمانی فرا می رسد که ممکن است اطرافیان شما را به عنوان یک فرد غیر مشروب پذیرش کنند. با این حال ، اگر مدام فکر می کنید نمی توانید در حالت هوشیار خود سرگرم شوید ، ممکن است در نهایت خود را منزوی کنید. این نه تنها مانع از تفریح ​​با دوستان شما می شود ، بلکه این باور شما و گروه شما را نیز تقویت می کند که نمی توانیم از هیچ چیزی بدون الکل لذت ببریم.

با افراد مست اطراف خود مدارا کنید

ممکن است با گذر زمان افراد مست را آزاردهنده ، نامعقول و خسته کننده پیدا کنید. با این حال ، این امر بارها درست نیست زیرا شما یک امتیاز را از دست می دهید آنها فکر می کنند شما نیز مانند آنها دچار تزلزل شده اید (یا حداقل شما باید باشید).

به عنوان یک فرد هوشیار روی میز ، باید از دوستان مست ، خنده دار و شلخته خود خوشحال باشید. هرگز نظر آنها را در مورد تصمیم خود برای ترک مشروب به صورت شخصی نپذیرید. آنها فقط نظر خود را می گویند و سعی نمی کنند چیزهای ناخواسته را کشف کنند ، حتی اگر به نظر برسد.

هرگز تجربه خود را فراموش نکنید

هر گشت و گذار چیز جدیدی به شما می آموزد. ممکن است مواردی پیش بیاید که با شخصی که شما را مجبور به نوشیدن مشروب می کند درگیر شوید. یا بدتر ، شما یک یا دو نوشیدنی خواهید خورد.

با این حال ، هنگامی که قصد دارید مشروب را کنار بگذارید ، متوجه خواهید شد که خوشحال تر هستید. یا با دوستان خود تفریح ​​می کنید و از صحبت کردن با آنها در حالت هوشیاری لذت می برید. از چنین تجربیاتی درس بگیرید زیرا به شما کمک می کند بهترین زندگی را برای خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید