چگونه در سال 2015 وزن کم کنیم و آن را حفظ کنیم!

وقتی از شکست در تصمیم بسیار آشنای سال نو برای کاهش وزن و حفظ آن خسته شده اید، به کمک نیاز دارید. کاهش وزن است سخت و کسانی که آن را ساخته اند (اگر فقط به طور خلاصه) باید با الف پاداش داده شود درست شد بزرگ پنج! خوب انجام دادی!

اگر قبلاً موفق به کاهش وزن شده اید، به نظر نمی رسد که در واقع کاهش وزن همان چیزی است که به نظر می رسد با آن مشکل دارید – نمی توانید آن را کنترل کنید، و معمولاً دلیل مهمی وجود دارد که این اتفاق می افتد.

به این دلیل است که شما به ‘منظم‘ عادات غذایی!

خیلی خوب و خوب است که بی‌وقفه در اینترنت به‌دنبال آخرین تکنیک‌ها و رژیم‌های کاهش وزن بگردید که به شما کمک می‌کند تنها در چند هفته وزن زیادی از دست بدهید، اما واقعیت این است که این رژیم‌ها این کار را نمی‌کنند. واقعاً همانطور که انتظار دارید کار کنید

بله، اگر پنج روز از هفت روز را روزه بگیرید احتمالاً در عرض دو هفته 15 پوند وزن کم خواهید کرد، اما آیا این روزه را برای همیشه ادامه خواهید داد؟ برنامه ریزی یک ‘معمولی“رژیم غذایی با”معمولیدوباره مواد غذایی؟ وقتی به آن برگردید، بدن شما تمام کالری‌هایی را که می‌تواند دریافت می‌کند و با خیال راحت در ذخایر چربی در حال رشد شما ذخیره می‌کند، اولاً به این دلیل که آن را اشتباه گرفته‌اید و هرگز نمی‌داند که به زودی چه زمانی دوباره به آن غذا می‌دهید، و دوم اینکه به تمام کمکی که می تواند دریافت کند نیاز دارد. شما فقط او را از بسیاری از چیزهایی که برای تناسب اندام و سلامت نیاز دارد محروم کرده اید.

ببینید، کاهش وزن به این معنی نیست که در سریع ترین زمان ممکن از شر آن خلاص شوید، و بیشتر مردم این را فراموش می کنند. شما یک شبه 220 پوند اضافه نکردید، پس چطور می توانید انتظار داشته باشید که یک شبه آن را کم کنید؟ اگر به یک شروع واقعی از پشت نیاز دارید، یک باشگاه تناسب اندام به سبک بوت کمپ شما را در مسیر درست هدایت می کند، اما کارهای ساده ای وجود دارد که می توانید از راحتی خانه خود بدون نیاز به پرداخت یک سکه انجام دهید.

از تلفن همراه خود استفاده کنید!

این روزها از دستگاه های دیجیتالی اطراف خود برای کارهای زیادی استفاده می کنید. شما می توانید با لپ تاپ خود خرید کنید، با دوستان خود در سراسر جهان با گوشی هوشمند خود بازی کنید، در قطار به محل کار خود کتابی را در iPad خود دانلود و مطالعه کنید…

چرا از ابزارهای اطراف خود برای کاهش وزن استفاده نمی کنید؟ در اینجا چند نکته فوق العاده هوشمند برای کاهش وزن در سال 2015 و حفظ آن وجود دارد:

  1. از برنامه ای مانند 7 دقیقه تمرین استفاده کنید. روزانه به شما یادآوری می کند که تمرینات را انجام دهید، می توانید از بین گروه های ورزشی مختلف (شکم، پا، پشت، شانه، بازو، کل بدن، کاردیو و غیره) انتخاب کنید و به معنای واقعی کلمه فقط هفت دقیقه طول می کشد. بررسی ها را بخوانید – برنامه های مختلف زیادی وجود دارد و اکثر آنها نظرات واقعاً تحسین برانگیزی دارند.
  2. از یک برنامه کالری شماری استفاده کنید. برخی از آنها واقعاً خوب هستند و برخی از آنها حتی به شما اجازه می دهند بارکد غذای خود را اسکن کنید و ارزش غذایی را برای شما محاسبه می کند. این یک راه عالی برای شمارش میزان کالری است که در روز می خورید. هر بار که آن میان وعده شکلاتی بعد از ظهر را فراموش می کنید، ممکن است حدود 100 تا 250 کالری در روز از دست بدهید. وقتی در نظر بگیرید که برای از دست دادن تنها یک پوند چربی به 3500 کالری نیاز است، هر کالری کمی مهم است!
  3. از یک برنامه ردیابی اجرا استفاده کنید. اگر از وسایل حمل و نقل عمومی صرف نظر کنید و در عوض 20 دقیقه پیاده روی به محل کار بروید، از اینکه چقدر وزن کم می کنید شگفت زده خواهید شد. یکی از بچه های تیم ما یک سال این کار را انجام داد و توانست بیش از 80 پوند وزن کم کند. او دریافت که رانندگی 20 دقیقه ای در هر مسیر تقریباً یک مایل و نیم طول می کشد، ثروت اندکی در هزینه های حمل و نقل برای او پس انداز کرد، او را اقتصادی تر کرد و نزدیک به 200 کالری در روز سوزاند. تا زمانی که همه چیز را روی صفحه نمایش نبینید، هرگز واقعاً نمی‌دانید تا کجا پیش می‌روید!
  4. از دستور العمل های آنلاین سالم استفاده کنید! به یاد دارید که چند سال پیش مجبور به خرید کتابی برای یافتن آخرین دستور العمل های 100 کالری بودید؟ امروزه دیگر لازم نیست این کار را انجام دهید و حتی اگر فقط تعداد انگشت شماری از مواد در آشپزخانه خود داشته باشید، یاب های مختلف دستور غذا به شما این امکان را می دهند که نه تنها آنچه دارید، بلکه هزاران دستور غذا و ارزش غذایی هر کدام را نیز وارد کنید. یکی به زودی خواهید دید که این کالری های خالی از کجا می آیند. باز هم، حتی چیزی مانند جایگزینی سس مایونز پرچرب با یک جایگزین کم‌چرب می‌تواند محتوای کالری شما را تا 150 کالری در هر وعده کاهش دهد.

فناوری چیز بسیار قدرتمندی است و منابع زیادی را در اختیار افراد زیادی قرار می دهد. با کمک رسانه های اجتماعی، لاف زدن در مورد کاهش وزن جدید، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، به خصوص زمانی که مردم به شما می گویند که اندام جدید و لاغر شما چقدر عالی به نظر می رسد. آنها می گویند 4 هفته طول می کشد تا متوجه تغییرات در بدن خود شوید، 8 هفته برای دوستان و خانواده و 12 هفته برای کسانی که به طور منظم نمی بینید. چرا به خودتان چالش 12 هفته ای نمی دهید تا ببینید چگونه می توانید وزن کم کنید؟

بنابراین اگر می خواهید در سال 2015 وزن کم کنید و با آن بمانید، چرا از تلفن همراه خود استفاده نکنید؟ با منابعی بیشتر از آنچه که تصور می کنید، ممکن است تنها چیزی باشد که برای به دست آوردن آن اندام عالی به آن نیاز دارید. و وقتی این وزن را کم کردید، برای همه دوستان و دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی بسیار خجالت‌آور خواهد بود که ببینند دوباره آن را دوباره به تن کرده‌اید… درست است؟