چگونه در تعطیلات غذای سالم بخوریم


یکی از بهترین قسمت های تابستان فرصت برای تعطیلات است. و یکی از بهترین بخش های تعطیلات فرصت کشف غذاهای محلی و رستوران های جدید است.

اما بدون برنامه ریزی دقیق ، یکی از معایب هر تعطیلات این است که اهداف سلامتی ، رژیم غذایی و تناسب اندام می توانند به راحتی از مسیر خارج شوند. به نوبه خود ، احساس خستگی ، نفخ و کمبود انرژی خواهید کرد.

در حالی که در تعطیلات هستید ، می توانید از غذاهای لذیذ و یک شب مناسب در شهر لذت ببرید بدون اینکه اهداف تغذیه سالم خود را به طور کامل خنثی کنید.

در اینجا نکاتی برای لذت بردن از اوقات فراغت و تغذیه سالم در تعطیلات آمده است.

چگونه در تعطیلات غذای سالم بخوریم

صبحانه بخور

از دست دادن اولین وعده غذایی روز هنگام تعطیلات آسان است. اما خوردن صبحانه سالم به عنوان بخشی از روال تعطیلات ضروری است تا اهداف تناسب اندام خود را در مسیر مناسب نگه داشته و انرژی لازم را برای گذراندن روزهای شلوغ تعطیلات داشته باشید.

خرید یک روزه

این یک تعطیلات است ، بنابراین یا باید از یک غذای روزانه لذت ببرید یا دچار تفرقه شوید! روزانه یک کارتن خواربار یا میان وعده خوشمزه به خود بدهید (نه 7 یا 8).

بسته های میان وعده

اگر سوار هواپیما یا ماشین طولانی پیش رو دارید ، با تنقلات فراوان آماده شوید. پاستیل ، چوب پنیر ، مخلوط دنباله دار ، دانه و آجیل ، سیب تازه ، آلو ، یا گلابی را امتحان کنید. میوه های خشک ، سبزیجات خرد شده با کره بادام زمینی یا حمص ، و مقدار زیادی آب.

بازار کشاورز یا خواربارفروشی را بیابید

وقتی به هدف خود رسیدید ، میان وعده های مغذی بیشتری تهیه کنید تا در طول اقامت شما را حفظ کند. مطمئن باشید که از هدر دادن بودجه خود برای صرف میان وعده های اضافی در هتل ها ، استراحتگاه ها ، کمپینگ ها یا بارها خودداری می کنید.

از مصرف الکل اجتناب کنید

پر کردن میان وعده های خوشمزه از بازار کشاورزان یا سوپر مارکت های محلی به شما کمک می کند از تنقلات پر قند ، سدیم بالا و کربوهیدرات ساده که معمولاً در مینی بارهای هتل ارائه می شود ، اجتناب کنید.

مکمل های غذایی فوق العاده را امتحان کنید

وقتی نمی توانید مواد مغذی مورد نیاز خود را به دلیل کمبود در دسترس بودن یا محدودیت زمانی از غذا دریافت کنید ، مکمل ها را امتحان کنید! اگر به درستی ذخیره شوند ، عمر بیشتری خواهند داشت و به راحتی می توان با آنها سفر کرد. در حالی که در تعطیلات یا در تعطیلات هستید ، یک راه دیگر برای اطمینان از دریافت میوه و سبزیجات کافی در رژیم غذایی خود ، استفاده از مکمل های سبز از Organifi ، Garden of Life و Genestra است.

غذای فوق العاده خالص – Organifi

Superfoods خالص Organifi حاوی یک ترکیب فوق العاده قوی با مواد مغذی است که از وضوح ذهنی ، هضم و روحیه سالم پشتیبانی می کند. این به این دلیل است که Superfoods خالص Organifi حاوی سه ترکیب فوق العاده مواد غذایی فوق العاده است: مخلوط گوارشی (با پودر پری بیوتیک ارگانیک ، پودر سرکه سیب ارگانیک ، بائوباب ارگانیک و پودر لیمو ارگانیک) ؛ مخلوط آنزیم گوارشی (با پروتئاز ، آمیلاز ، لیپاز ، لاکتاز ، سلولاز ، پودر آلوورا ارگانیک و عصاره ریشه زنجبیل ارگانیک) و مخلوط شناختی (با پودر آب نارگیل ارگانیک ، عصاره نیشکر ارگانیک و عصاره کامل قهوه ارگانیک). برای شروع ، 1 قاشق غذاخوری به 8-10 اونس از نوشیدنی دلخواه خود اضافه کنید ، مخلوط کنید و لذت ببرید!

Perfect Food Super Green Formula Caplet – باغ زندگی

بیش از 90 درصد از بزرگسالان آمریکایی از وعده های روزانه میوه و سبزیجات توصیه شده توسط ایالات متحده استفاده نمی کنند. کپلت های فرمول Super Green Formula از Garden of Life می توانند به شما کمک کنند. کپلت های پرفکت فود سوپر سبز مکمل های طبیعی کامل هستند که با سبزیجات طبیعی ، سبزیجات ، جوانه ها و علف های غلات ارگانیک بسته بندی شده اند. هر وعده از این مکمل شامل 46 فوق غذای غنی از مواد مغذی گیاهی ، 13 ترکیب جوانه ، و 10 نوع پروبیوتیک و مواد غذایی کامل تخمیر شده است. ایده آل برای رژیم های کم کربوهیدرات یا افرادی که غذای سبز کافی نمی خورند ، Perfect Food Super Green Formula منبع عالی طبیعی ویتامین A و C و سایر ویتامین ها است ، از عملکرد ایمنی سالم حمایت می کند و متابولیسم کربوهیدرات سالم را ترویج می کند.

پودر ارگانیک فیتو سبز – Genestra

Phyto Greens Powder Organic from Genestra یک مکمل گیاهی با ترکیبی وسیع از مواد مغذی گیاهی است. میوه و سبزیجات ارگانیک قوی حاوی میوه ها ، سبزیجات و غذاهای فوق العاده ارگانیک شامل: سیب ، چغندر ، سقف هویج ، برگ اسفناج ، توت فرنگی ، گیلاس ، ساقه و گل کلم بروکلی ، کلم پیچ ، توت سیاه ، جوانه بروکسل ، زنجبیل ، مارچوبه و بیشتر. Phyto Greens Powder Organic همچنین حاوی کلرلا ارگانیک شکسته ، برگ یونجه ارگانیک ، برگ جو ارگانیک ، جوانه ارزن ارگانیک ، علف جو دو سر ارگانیک و برگ گندم ارگانیک است. این مکمل گیاهی ارگانیک USDA برای گیاهخواران ایده آل است و منبع قوی آنتی اکسیدان است.

بهترین توصیه های شما برای تغذیه سالم در تعطیلات چیست؟



دیدگاهتان را بنویسید