چگونه از تمرین بیش از حد رهایی یابیم


تمرین بیش از حد چیزی نیست که بخواهید به دلایل مختلف انجام دهید.

اول ، تمرینات خارج از توانایی بدن برای تحمل راحت این زمان خسته کننده است. شما از خود لذت نخواهید برد و ممکن است زمانی تسلیم شوید که نتایج تمرین به نتایج مورد انتظار شما نرسد.

شاید مهمتر این واقعیت باشد که بازیابی بیش از حد تمرین دشوارتر است و در چند روز آینده لحظات دردناکی را برای شما رقم می زند.

بهترین توصیه ای که هرکسی می تواند داشته باشد این است که فقط خود را در محدوده شخصی خود قرار دهید. با این حال ، اگر در حال شروع یک رژیم ورزشی جدید هستید ، اندازه گیری آن دشوار است. بنابراین ، اگر به هر دلیلی زیاده روی کردید ، در اینجا چگونگی بازیابی موثر آن آمده است.

پروتئین بخور!

هنگامی که ماهیچه های خود را تمرین می دهیم ، از مقاومت و وزنه برای فشرده سازی ماهیچه ها استفاده می کنیم و باعث پاره شدن و افزایش متابولیسم بافت ها به صورت کنترل شده و مطلوب می شویم.

پاره شدن رشته های ماهیچه ای و افزایش متابولیسم بافتی مطلوب است زیرا بدن ما به این ترتیب باعث رشد ماهیچه ها می شود. ماهیچه ها فقط در چند روز قوی می شوند و این باعث می شود ماهیچه های شما بزرگتر شوند. ماهیچه های ما از پروتئین ساخته شده اند ، بنابراین شما می خواهید تا آنجا که ممکن است پروتئین بخورید یا بنوشید تا به بدن شما اجزای سازنده مورد نیاز برای بازسازی برسید.

یخ

اگر واقعاً درد دارید ، ماهیچه درد را با یک کیسه یخ فشرده کنید. شما حتی می توانید مانند لبرون جیمز باشید و در حمام یخ یا اتاق سرمازدگی استراحت کنید. البته ، شما ممکن است اتاق سرد خود را نداشته باشید ، بنابراین یخ باید این کار را انجام دهد. یخ عضلات را بی حس و آرام می کند و بدترین درد فعلی شما را تسکین می دهد. همچنین تورم را کاهش می دهد ، که می تواند به تسکین سریعتر درد هنگام بازگشت از تمرین کمک کند.

ورزش سبک انجام دهید

یکی از بهترین راه ها برای بهبودی از تمرین بیش از حد ، تمرین است. با این حال ، شما تقریباً با شدت تمرینی که در وهله اول بر شما اثر گذاشت ، تمرین نمی کنید. در عوض ، این کار را با شدت 50 درصد و با تمرکز بر دامنه کامل حرکت انجام دهید. تمام تلاش خود را برای استراحت و لذت بردن از روند انجام دهید. ورزش به این روش جریان خون مثبت را در ماهیچه های دردناک شما فراهم می کند تا به بهبودی کمک کند.

مقدار زیادی آب بنوشید

ماهیچه های شما عاشق پروتئین هستند ، اما آنها آب را نیز دوست دارند! ما در حین ورزش آب خود را از دست می دهیم ، به خصوص اگر بیش از حد سخت تمرین کنیم. حتماً این آب را به بدن خود بازگردانید. برای جبران نمک از دست رفته از طریق عرق ، الکترولیت بنوشید.

ماساژ

اگر به شدت بیمار هستید ، ماساژ را در نظر بگیرید. ماساژ حرفه ای ایده آل است ، اما اگر به هر دلیلی نمی توانید آن را برنامه ریزی کنید ، ممکن است یک دوست یا شریک بتواند در مواقع ضروری به شما کمک کند. از آنها بخواهید دست خود را در امتداد ماهیچه آسیب دیده بکشند. همچنین می توانید این کار را برای افزایش جریان خون ، تسکین دردها و احساس بهتر شدن انجام دهید.

مکمل

مکمل های متنوعی وجود دارد که برای آموزش بهبودی بهینه شده اند. ما می توانیم محصولات خاصی را پیشنهاد دهیم که می تواند به بدن شما کمک کند و آنچه را که باید پس از یک تمرین سخت برای بازسازی احتیاج دارد ، به بدن شما برساند.

  • Mucos Pharma از Wobenzym Plus یک مکمل برای ورزشکاران و هر کسی است که یک سبک زندگی سالم و فعال را دنبال می کند. Wobenzym Plus حاوی بروملین ، تریپسین و روتین برای حمایت از سلامت مفصل ، انعطاف پذیری و تحرک است.
  • راه حل خالص – Pure Factors Professional Pro IGF T 1100 حاوی فاکتورهای رشد طبیعی است. این به طور خاص برای کمک به ورزشکاران آماتور یا حرفه ای برای رسیدن به سطح بعدی طراحی شده است.
  • پودر RibosCardio می تواند به بازیابی انرژی ، جذب اکسیژن ، عملکرد قلب و عروق ، عملکرد بدنی و کیفیت زندگی کمک کند. علاوه بر این ، می تواند به تسکین موقت درد ، خستگی و تحمل ورزش کمک کند.

ما فکر می کنیم این می تواند به شما کمک زیادی کند!

در نهایت ، ورزش شدید در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود و پایبندی به یک رژیم ورزشی باعث کاهش درد ادامه آن بعد از عادت می شود.



دیدگاهتان را بنویسید