هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


AthingMu

“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی وجود دارد و زمان بسیار کمی وجود دارد.” در همه جا اجرا می شود ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. فراموش نکنید که ورزش ملایم می تواند انرژی لازم برای پیروزی در روز و قوی ماندن را افزایش دهد.

آب (خربزه) دارید انجام می دهید؟

این ماه روز ملی هندوانه بود و هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین غذای تابستانی برای روز تابستان است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92٪ آب است!

باعث سلامت روده می شود – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن به التهاب در عروق کمک می کند.

مواد مغذی را تأمین می کند – همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی ، دارای ویتامین A و C فراوان است!

درد عضلات را کاهش می دهد एल L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

به شدت هندوانه داتفیت نوشیدنی بازیابی

اسلاید بازیابی هندوانه FITCO 1

ادبیات

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، مکعب های 1 اینچی

از 1 پیمانه داتفیت آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق غذاخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

اطلاع

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. قرار دادن در شیشه (ها)
  4. لذت بردن!

نکته: طعم توت فرنگی را برای آناناس ، بلوبری ، موز یا دیگر میوه های مورد علاقه خود مخلوط کنید!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی فوق العاده برای بهبود سلامت شما و ملاقات با اعضایی با همین نام است. کلاس های گروهی با فرم ها و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

همچنین کلاسهای گروهی:

  • پاسخگو باشید
  • شما را ثابت قدم نگه دارید.
  • در یافتن دوستان کمک کنید.
  • وزن خود را کاهش دهید.
  • خوش بگذره!

برخی از کلاس های گروهی که باید در باشگاه بدنسازی ما در نظر گرفته شود:

پمپ بدنه

پمپ بدنه فیت

لاغر ، خوش اندام و سریع تناسب اندام داشته باشید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ، بدن خود را تمرین می دهید. با مجموعه ای منظم از موسیقی راک و تشویق مربیان متخصص ، در گروه به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت و اشتهای بیشتری برای بازگشت خواهید داشت.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما با یک سری حرکات چالش برانگیز که باعث عرق کردن و تپش قلب می شوند ، هماهنگ می شوید. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

رشته کوه و موارد دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این کلاس پمپاژ ، چهار سوزاندن ، کشش ریه باعث تحریک و فشار سیستم قلبی عروقی شما به لبه می شود. ایجاد استقامت فوق العاده ، پاهای خود را محکم کرده و شاهد ذوب شدن کالری ها باشید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

ما می خواهیم در مورد ar karina.nicoldine در اینستاگرام صحبت کنیم. او نه تنها یک رکورددار دو و میدانی 5 برابر است ، بلکه چشم انداز او در مورد زندگی و نقل قول های الهام بخش او همچنان شما را تحت فشار قرار می دهد. بطور خودکار

او خود را با تمرینات شدید شکل می دهد ، اما همچنین به علاقه به شکل سفالگری پاداش می دهد. ایمان او به عنوان یک مدل پیست قوی و لباس ورزشی ، به او الهام می بخشد که بهترین باشد ، بهترین زندگی کند و همیشه مثبت بماند.

اف سی کارینا

“وقتی عاشق و لبخند زیادی می زنید. زندگی زیبایی دارید.”

این عضو الهام بخش ، رکوردشکن و ضد جاذبه را در اینستاگرام دنبال کنید برای الهام بیشتر arina karina.nicoldine!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، حرکت می دهند.

هیچ چیز به اندازه یک پیست یوگای خوب راحت تر و شدیدتر نیست. ما اینستاگرام cloud9yogi را در اینستاگرام برای مدار یوگا پویا که همه جا پخش می شود و تعادل را به نمایش می گذارد ، در اینستاگرام قرار می دهیم. برخی از حرکات او مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

چین های جلو:

حرکت های رو به جلو یک راه عالی برای شروع یوگا است. ژستی که می توانید در هر جایی انجام دهید ، به کشش کل پشت از سر تا پا کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و به بدن حداکثر استراحت می دهد.

بازکننده های مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، اما همچنین به بهبود سرعت و دامنه کلی گردش بدن کمک می کند. این به بدن کمک می کند تا یک تغییر انرژی ایجاد کند که استرس ذخیره شده را آزاد می کند.

عقب بیاور:

هیچ حالت یوگا نباید بدون خم شدن به عقب تکمیل شود. این وضعیت ساده به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا درباره مدار بیشتر بدانید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

عصرهای تابستانی شروع به درخشش می کنند و افق محو می شود. اگر همه چیز به هم ریخت ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: درست متوجه شدید. شما سرسختانه و هرگز تسلیم نشدید و تمام باسن ها را لگد کردید تا به جایی که امروز هستید برسید. به گفته همه در تناسب اندام ارتباط نقطه قوت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید