نکاتی در مورد کار در زمانی که وقت ندارید – تناسب اندام کندی


اگر تا به حال در کلاس ZUMBA® در South Jersey شرکت کرده اید ، می دانید که یک تمرین چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. در حالی که عرق می کنید و عضله سازی می کنید می توانید از هر ورزشی به نحوی که برخی از ورزش ها می توانند لذت ببرند لذت ببرید ، اما اگر همیشه وقت برای کلاس ZUMBA® نداشته باشید چه؟

همه گاهی مشغول می شوند و به نظر می رسد که جهان با هر روز شلوغ تر مشغول می شود ، اما این بدان معنا نیست که ترک ورزش مدت زمان بیشتری به شما کمک می کند. در واقع ، به تعویق انداختن تمرینات ورزشی خود به بعد می تواند بهره وری را کاهش داده ، خلق و خو را کاهش داده و حتی به مشکلات سلامتی کمک کند.

لازم نیست زمان زیادی برای ورزش داشته باشید. در اینجا برخی از بهترین روش های ورزش زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود ادغام کنید

تمرینات خوب به دلیل تلاشی که می کنید م effectiveثر است ، نه به خاطر وسایلی که هنگام انجام آنها استفاده می کنید.

کمی سریعتر پیاده روی یا دویدن به مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام باشد. اگر دویدن را دوست ندارید ، می توانید به جای گزینه معمول سفر خود ، دوچرخه به محل کار خود بروید یا در حالی که منتظر قطار هستید ، گوساله پرورش دهید. اگر رانندگی می کنید ، کشیدن ABS تا حد ممکن به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید

زندگی می تواند گاهی اوقات بطور غیرقابل تصوری شلوغ باشد ، بدون اینکه به شما وقت آزاد برای کاهش وزن یا دویدن بدهد. با این حال ، تمایز بین لحظات و زمان هایی که زمان تمرین شما مملو از مشغله های غیر ضروری است بسیار مهم است.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته برای یک تمرین 30 دقیقه ای وقت بگذارید. حتی اگر برای 30 دقیقه ورزش وقت بگذارید ، می توانید عادتی ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود بخشد.

میکرو تمرین را بپذیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمرینات زمانی که احساس می کنید وقت ندارید ، یا اگر به کلاس های آموزش متقابل موجود در South Jersey علاقه دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!





Source link

دیدگاهتان را بنویسید